Monday, 29 June 2009

ÖNEMLİ


Ahhh az daha unutuyodum, arkadaşlar süper tatlı bir pisicik yuva arıyor... La Santa Roja elinden geleni yapmaya çalışıyor bi el atalım yahu. Şurda bi sürü adamız, kendi imkanınız yoksa lütfen tanıdığımız kedisever insanlara bi haber uçuralım... Bir bebeğin hayatını kurtarmanın verdiği tarifi zor hissi henüz yaşamadıysanız, bu bebişle yaşayın... İlgili link --- > bebiş

Umarım en kısa zamanda güzel bir haber gelir....

nora.

Friday, 26 June 2009

Farewell M.J.

The king is gone.

İyi ki 80lerin çok başında doğmuşum, efsanesine tanık olmuşum. Yeni nesillerin tanıdığı MJ başka, benim bildiğim bambaşka.

Gizli gizli kasetlerini çalardım abimin. -Beta mıydı VHS miydi emin değilim- vidyodan sarıp sarıp izlerdim "Bad"'in klibini... Kocaman "Dangerous" albümünün posterinin altında uyudum yıllarca. Farkediyorum da, hayranıymışım. Üzüldüm ciddi ciddi.

Respect.

nora.

Wednesday, 24 June 2009

:/



Mumuşko'nun son 2 aşısı da yapıldıktan sonra, kaçınılmaz kısırlaştırma ameliyatı yapılacak :( Çok uzun zamandır direniyoruz, hiç istemiyoruz bu ameliyatı ama artık ev yaşanılacak gibi değil :( Bugün eve girerken daha kapıyı açmadan kokuyu aldım, yakında apartmana yayılıcak...


Zaten en son sessiz sedasız bi köşede duran orgun üstüne işeyince doldurdu hakkını Mumuk efendi... Yine de ameliyat sonrası obezite ve hayvanın huyunun değişeceği ihtimali çok canımı sıkıyor... Çok çaresizim... İnşallah kudurukluğundan birşey kaybetmez...



Neyse, olayı dramatize etmeyeyim, sonuçta herkesin kedisi var... onlar nasıl yapıyorlarsa, biz de yapıcaz....



Kısa bir MouMouque show ile keyfimiz yerine gelsin...




Cheers,

nora.

Monday, 22 June 2009

Psycho Project 2


Bu blog dünyasının en sevdiğim kısmı evimden popomu bile oynatmadan tanıştığım süper insanlar... Bunlardan biri de dünya tatlısı, sivri dilli Lori... Çok seviom bu hatunu valla bak. Geçen gün girdiğim çizimi beğendiğini düşündüğümden ona özel bi tane yaptım. İnşallah sever bunu da... Nasıl ulaştırcam sana bilmiorum datlum ama işte süpriğinin fotosu !!!!
Bak kıymetini bil bi kocama yaptım bundan bi de sana ehuehueh :D Kendi sloganımı sana uyarladım : Lori was here. Okunuyodur inşallah =) Hani uzaklarda olsan da burdasın hesabı :P
Süprik eylemlerim devam edicek. Benle iyi geçinin, yorum yazın ilgilenin falan :P

Corne D'or



Bu haftasonu çok da özlemediğim okulumdaki "Corne d'or" aksiyonu sebebiyle bloga malzeme çıktı. Mutluyum.

Fotoğraflara baktıkça sene içinde pek fırsat bulup da keyfini çıkaramadığımız manzarayı görmek ne harika.

Şanslı veletleriz vesselam.




Juri başkanı, Attila Demircioğlu... (ortada)
Öhöm... kendisi pek sevdiğimiz, kredisi en yüksek dersimize giren hocamızdır, eli öpülesi, süper muhabbet insandır.
Peki en soldaki jüri üyesini tanıyabildiniz mi? Tihiihihi =)



Mewikkom bi süre sonra aldı makinayı elimden çatır çutur çekti.. tek düzgün çıkan fotoğrafım bu ama.. Azıcık alkolü kaçırmışım da üzerinize afiyet^^ Mütemadiyen kaçırırım, evet.
Şimdilik bu kadar.
Not: Lori hazır ol, sana da süprik gelcek çok yakın bi zamanda.
Peace.
nora.

Wednesday, 17 June 2009

Süprik.

I was just goin through my trash and look what I've found :O



Hande's bro, Başaran !!! I don't even remember when i drew this... Kinda weird... Anyway there u go, hande.. a tiny little gift for u ^^

New look.

Uzun zamandır üst bilgi kısmına foto koyamıyordum, hallettim çok şükür. Bayılıyorum kendi çektiğim fotoğraflardan bu tarz şeyler yapmaya.

Çok şey değişmedi ama fena olmadı huh?


nora.

No Shittin'.





Made by me.




For Akın.





Enormous patience.






peace.

nora.

Thursday, 11 June 2009

it's over when it's over.

These fingers rocked. Sınavlar bitti. Yaz tatilim resmen başladı. Bir o yana dönüp yatıcam bir bu yana. Eşekler gibi uyucam. Oh be.
Aslında bir sürü şeyi erteledim hazır haklı sebebim varken. Sanıyodum ki, sınavları atlatınca über enerjik olucam, aklımdakileri bir bir gerçekleştiricem. Hadi ordan, dayak yemiş gibiyim valla =) Popomu oynatcak halim yok. Ama yeni bahane buldum; sıcaklar. Off bu sıcakta şu mu yapılır, şuraya mı gidilir? bik bik bik.
Gerçek bir tembel, her koşulda kendine bahane yaratan ve buna inanandır. Kendimle gurur duyuyorum.