Friday, 31 July 2009

nora @ backstage.

I took lots of fun photos @ a friend's website commercial shootings. Let me show u some.










cheers.
nora.

Thursday, 30 July 2009

Self-respect is ...

... loving even the ugliest parts of your body.


peace.

nxx.

Wednesday, 29 July 2009

Weekend


Yup ! I can sing !!! As long as I'm given enough alcohol =) We went to OldCity this weekend (again!) and after watchin the brilliant actors & actresses of the improvisation show we (as whole family) owned the karaoke time ! I'm tellin you, it was so fun. But of course, only if you're drunk enough to handle the noise ^^

We left the car @ home so as to be able to drink and go across the sea by boat. For those who don't know; we live on the asian coast of beautiful Istanbul and we generally go to European coast of the city. It takes less than 30 mins to get there if you prefer the boat. Or else you can get stuck in traffic and who knows when you can reach the other side ^^

Anyways, here are the photos of the weekend silliness:

-----------------------------

Haftasonu OldCity'deydik yine. Bu sefer ailecek. AZOT'un gerçekleştirdiği doğaçlama gösteriden sonra karaoke başladı. Off. Aile boyu manyaklığımızı fotoğraflarla pekiştirelim:



while goin across the sea.

such an awful photo of my giant head with my lovely husband.

the 3 musketeers : canberk, akın & berk.

my sista.

AZOT.

cousins.
Cheers.
nora.

Monday, 27 July 2009

MouMouque's Surgery


It went pretty good. We had no choice but have this neutering operation. Had many worries about him as he was a survivor of many sicknesses at an early age but thankfully he is much better right now. Nothing went wrong. And I must say the healing process was quicker than I thought. He's already jumpin, climbing, playing & biting (!)... Only the first day of surgery was a little tragic as he was still under the influence of anesthesia. But now that erotic thoughts are out of his mind, he's more playful, more cheerful and loving. I'm so glad that we got over this.


--------------


Sonunda MuMuk kısırlaştırıldı. Bugün tam 1 hafta oldu ve iyileşme sürecinin bu kadar hızlı olmasına şaşırdım açıkçası. Ameliyattan çıktığı gün biraz içler acısıydı, hala anestezinin etkisinde sersem gibiydi.. Ama onun dışında hiçbir problem çıkmadı... Bebekliğinde bi sürü hastalık vs geçirdiği için çok korkuyoduk bu ameliyattan ama benim kuduruk survivor işte.


Bir diğer korktuğum şey de, ameliyat sonrası huylarının değişeceğiydi. 1 hafta sonundaki raporum: hala aynı kuduruk !!! Umarım ilerleyen zamanlarda da kudurukluğundan bir şey kaybetmez. Atlamaya zıplamaya ısırmaya parçalamaya devam....


Thursday, 23 July 2009

Bowl it. Drink it. Pierce it.

We took the boys out today. Went to bowling first, then headed to Kadıköy and drank a little. That's when a light bulb appeared on my head. "Let's go get pierced!"

I have a secret love for piercings. Had a few, years ago.. Now I only have @ my tongue. Oh wait, now my lips shine as well ^^

My husband also joined me and had his eyebrow pierced. He used to have many piercings too. We reminded ourselves today that we're still not "old" enough ^^

Had so much fun. Let's see :

------------

Güya gezmeye çıktık. Bizim kuzenleri gezdirmeye hatta. Biraz bowling oynadıktan sonra Kadıköye gittik... Rahat battı bana tabiki. Hade piercing yaptıralım. Ik-mık...kem küm... derken ben dudağımı deldirmiştim bile. Kocam da gaza geldi tabi, onun kaşa da bi tane. Oh rahatladık.

Muhtelif yerlerimizde vardı yıllar önce ikimizin de.

Bugün birbirimize hala genç olduğumuzu hatırlattık. Yay!






Sunday, 19 July 2009

Rock'n Coke.

nora was there.

It was awesome. I mean, really. I had too much fun that my feet still hurts.

At first I wasn't so willing to go to the festival but the moment I learned that Juliette Lewis was gonna take stage, everything changed ^^ Since "Natural Born Killers" I'm in love with her. Seriously.

Then of course, @ night Nine Inch Nails rocked our world.
Late @night we surrendered to the Prodigy. I danced with every tiny little brain cells of mine.

Too much to tell but i got very little energy left for it. So let the pics talk instead.

***

Aslında resmen sürüklenerek götürüldüm. Kendimi tanıdığımdan, gidince b*k gibi içip ölümüne eğleneceğimi biliyodum. Ertesi gün de ayılamayıp, tüm gün mal gibi evde dolanacağımı tahmin ediyodum. Ama programda Juliet Lewis'i gördüğüm anda kandırılmaya müsaittim. Cidden de o tapılası hatunu canlı izleyebildiğim için daha iyi bir insan olduğuma inanıyorum :D


Anlatıcak çok şey var ama bunun için bende enerji yok. Still in the sweet coma of a hangover.


Gerisi fotoroman :






















































































































































Cheers.
nora.

Wednesday, 15 July 2009

My Best Friend's Wedding.






Yahu daha dün gibi çok konuştuğumuz için öğretmenlerin bizi ayırıp beni arka sıraya göndermesi... Bugün bakmışım düğününde fotoğraf çekiyorum.. Hey gidi...

Gratz !

nora.

Tuesday, 14 July 2009

I <3 PS.


Being able to create a blog photo even from the ugliest picture. That's why.

EditingSavedMyAss too many times.

Cheers.

nora.

Monday, 13 July 2009

Just to light up your Monday.

cheers

nora

Friday, 3 July 2009

Bektudıfiyuçır.

Bu sayfanın her bir üst satırının "geleceğim" olduğunu fark ettim de, tırstım bi an. Arşivde depolanan geçmişimden değil de henüz yazılmamış geleceğimden tırstım. "Yazılmamış" derken edilgenliğime aldanmayın, bizzat kendim yazıyorum geleceğimi. Korkunç bir güç. Kaldırabilir miyim bilmiyorum.

Yarınımı bu gece yazsam zaman çizgisinde bir kırılma yaratacak kadar sert bir hamle olur mu acaba?

Hiç de anlamam bu işlerden.

Neyse maceraya gerek yok.

peace.

nora.

Wednesday, 1 July 2009

Mabel / ma belle.


Haftasonu Zeynep'e gittik, doğal olarak bol bol Mabel fotografı çekildi...
Siyah bir kediyi fotograflamak da cidden sabır istiyo hani =) Maymun oldum düzgün bir kare yakalicam diye. Ama şu yukarıdaki pozu çekince dedim tamam, günü kurtardık =)


Mabel görüşmeyeli biraz büyümüş ama hala aynı şımarıklık aynı prenseslik =) Biraz daha canavar tabi, üst katın penceresinden çıkıp alt katın penceresinden girip merdivenlerden dolanıp yanınıza gelebiliyor ^^

Cheers.

nora.

Lately






Geçenlerde uyku düzenim yine sapıttı. Sabah 4 gibi uyanmak neler yaptırıyor insana. Şu an arıyorum ama bulamıyorum, yanılmıyorsam "creature comforts" adlı blogda rastladım bu "love" yazısına. Kaptım boyaları yaptım aynısını - benzerini diyelim- . Bi gazla çalışma odasındaki duvarı şekle şemale soktum. Elime sağlık.








nora.

DenizYıldızı

Aşağıdaki bebeğin kafeste tutulduğunu bilerek yatağa girmek öyle zor ki. Benim öyle elle tutulur bi çevrem yok çok şükür. Tanıdığım herkes de benim gibi hayvanlarla insanların eşit olduğuna inanıyor diyemem. ( Tamam itiraf ediyorum, ben hayvanların daha üstün olduğuna inanıyorum)

Biz burda kıçımızın dibindeki bebeğe sahip çıkamadık ama tavrına hayran duruşuna hasta olduğum Lorim teee ostralyalardan yetti gari. Seviom ben bu hatunu ya. İçi dışı bir derler ya, o cinsten... Eee öyle olunca göbek adı "trouble" tabi... Şu hayvancağıza yuva arayışında bile bikaç kişi geçti o kılıç gibi sivri dilinden =) Ama sonuç olarak, en önemlisi yavrucak kafesten kurtuluyor !

Hepsini burda anlatıyor ....