Tuesday, 29 September 2009

Miss Tail / Bayan Kuyruk

Remember Mabel?

She has a huge tail now ^^
*jealous*



Mabel'i hatırlıyor musunuz?
Kocaman kuyruklu zilli bir hatun oldu kendisi :D
MouMouQue'a gıcık oldum, ne olurdu sanki ırkçılık yapmasaydı? Ne güzel bizim bebişimiz olucaktı bu zilli :D
peace.
nora.

Saturday, 26 September 2009

After the meeting....


The meeting was quite loud. My beautiful boy MouMouQue behaved so well but Alice didn't like MMQ at all ^^ So as to prevent any unwanted scene to occur, we kept them in different rooms :D It wasn't so hard for us. Not for them, either. They both enjoyed being spoiled ^^

----------------------------------------------------



Herşey sakin başladı... MouMouQue'a adam gibi anlattım.. Dedim bak kuzenin o senin... Mabel'le anlaşamadın ama Alice'i seversin dedim... Sen de kediden çok köpeğe benziyosun didim... Dinledi hak verdi bana oğlum.

Ama o zilli Alice yok mu !!!! Önce MouMouQue'u getirdiği hediyelerle kandırdı... (Fotolarda gördüğünüz tasma ve cici evimize bayıldık! ) Benim oğlum da saftirik, gördü bu kuduruk prensesi, "mmmrrrrrrrrrrrghhhhkkk" diye yanına koşuyo... Koklayacak, teşekkür edicek falan. O bıcır bıcır şirinlik yapan zillinin içindeki canavarın ortaya çıkmasıyla Mumuk topuk !!!! ( Grrrrrrrrr rhhaaaavvvv rrhaaavvv rahhhvv!!!!! o küçücük hayvandan nasıl öyle korkunç bi havlama çıkıosa)
Alice Hanım'a salonu tahsis ettik, evin kalan kısmı da MouMouQue'un kontrolünde kaldı.
İlk tanışma anındaki acı tablo dışında, 2 gün boyunca, bir kez de Alice hanım kapının aralığından bi anda fırlayıp oğlumu kovaladı o kadar. Onun dışında çok da bir problem olmadı açıkçası.

Ha birbirlerini deli merak ettiler, seslerini duyunca havlamalar, tıssslamalar oldu, olmadı değil. Ama hiç de zor geçmedi bu ziyaret günleri... Evde 3 kişi de olunca 2 yavrucak da hiç yalnız kalmadı ve bol bol şımartıldı...



Bol bol gezdik Alice Hatunla... Kadıköy'e götürdüm güya Modaya yürüyüp orda oynayacaktık ama bu hatun pek köpek gibi değil, çok yürüyünce sıkılıyo, yoruluyo, kucak istiyo :D Biz de en son oturduk barlar sokağında dışardaki masalardan birine oynadık, uyuduk vs.

Ha bir de yanımda Alice'i gören (özellikle hatunlar) direk gelip mıncırıyolar bizimkini... O da halinden pek memnun, kimseyi yabancılamıyo maşallah...

Ama tam bir ev kuşu Alice... Apartmana gelince bile heyecanlanıyo :D Hemen saldırıyo kapıya, içeri girmek istiyo :D
Bir de normalde kendi evinde sağa sola kaçıran Alice hanım, benim evimde sadece balkona gitti ve orda gördü ihtiyacını :D Ablam sinir oldu tabi :D

İşte "The Meeting" durum raporu böyle arkadaşlar...


Bol bol fotolar çektim tabi ki, onlara bir gözatalım...


MouMouQue in da house !

MMQ gettin' curious about what is goin' on behind the door.


Alice takin a nap with her favorite buddy ^^

MMQ yawnin after takin a nap...





...and going back home :,(



peace.



nora

Wednesday, 16 September 2009

The Meeting


My sister's visiting us tomorrow early in the morning. She'll stay for 2 days. Of course, she's bringing her sweetest girl Alice. MouMouque is gonna meet his cousin. I'm scared already.
------------------------
Yarın sabah ablam geliyo. Biricik kızı Alice'i de getiriyo tabi. 2 gün kalıcaklar. MouMouQue kuzeniyle tanışcak ilk kez. Ben şimdiden tırsmaya başladım bile. Biri köpek, biri kedi. Biri kadın biri erkek. Sizce bu boyutta herhangi bir şekilde anlaşabilme ihtimalleri var mı? Sağdaki anketi doldurun lütfen...
peace.
nora.

Sunday, 13 September 2009

Bat Sleeve Blouse Tutorial


As I promised. This site has really cool tutorials. You must check it out!
Stay tuned.
nora.

Friday, 11 September 2009

Bahçeşehir Barınağı Acil Yardım !

Salıncakta 2 kişi 'nin blogunda gördüm az önce... O da zannediyorum İdil hanımın blogunda görmüş. Sinirimden, öfkemden, üzüntümden günlerdir ne diyeceğimi bilemediğim için yazmadım buraya. Ama şu an acil yardıma ihtiyaç var sel nedeniyle tabir-i caizse "telef" olmuş yavrular için...

Para istemiyorlar, Yedikule barınağına taşınan hayvanlar için mama yardımı istiyorlar. Kangurum 'daki kampanya sayfasından sadece kredi kartınızla alıcaksınız, onlar ücretsiz teslim ediyorlarmış.

İnsanlar kurtarabildikleri yavruları kucaklarında taşıyor, tabiki belediye yardım etmiyormuş. Şaşırmadım. Bir gün bu ülkenin başındakiler yüzünden katil olursam siz de şaşırmayın.

N'olur yardım edin bu savunmasız yavrulara. Yardım için link : KANGURUM

Maddi gücü olmayanlar da lütfen en azından duyurabildikleri kadar duyursunlar bu haberi.

Haberin yürek dayanmayan fotoğrafları için İdil Hanım'ın linki : idiluzun.blogspot.com

Pause.

Oh yeah.

Aslında bir kaç gün önce yaptım bu yarasa kollu bluzu ama fotoğrafları aktarmaya üşeniyodum :D Tutorial'ın linkini bulamadım :( Ama bulunca söz giricem buraya... Le Monde kumaşımın da sonuna geldim sayılır... Yarın üşenmesem de Kadıköy pazarına gidebilsem... :(

Another DIY project... Unfortunately, I lost the link of the tutorial but as soon as I find it, I'll post it here... My favorite fabric "Le Monde" -which I also used as inner lining in my previous messenger bag- is almost out :/ I'd better move my butt and go to the bazaar tomorrow... but no promises... :P


Bu aralar çektiğim diğer fotoğraflardan bir demet sunayım.. can sıkıntısına iyi gelir...
Some other photos I've taken lately...
Kocamın haşin bakışları... :P
Such a harsh look from hubby ^^

Uuuuuu sexy :P

Ve tabiki MuMuşko.... Kimse ondan daha haşin olamaz...
And of course... MouMouQue... Nobody's harsher than him...


Take care y'all...
nora.

Thursday, 10 September 2009

DIRTY

Things are gettin' dirty around here.
peace.
nora.

Monday, 7 September 2009

WoW Machinima.


Meet Legs.
Cranius'la birlikte harika machinimalar yaratıyorlar. Benim favorim "Don't make me get my main". Oyunu bilenlere ziyafet, bilmeyenlere işkence olabilir, uyarayım.
Mekan: asla bitmeyen gankleriyle meşhur STV... Retri Pala'nın stormuyla her seferinde indirmesinde ayrı koptum, büyük finalde ayrı :D Bu arada bu arkadaşlar oldukça başarılı işler yapıyolar.. Bu video da bu yılki BlizzCon'da gösterilmiş...
NoLifer okuyucularıma ufak bir armağan olsun.
nora.

I liked homework better when it was called coloring.




I kinda missed winter.
Not the homeworks I'm supposed to do, though.
-----------------------------
Kışı özledim gibi.
Paso yapmam gereken ödevleri özlemedim ama.
Olsun. Yine de açılsın okul. Sıkıldım.

nora


Saturday, 5 September 2009

a-ha !


Tam giricem WoW'a daily questlerimi falan yapıcam... ZINK! İçses:

"Ay ferulagocuğum beni mimlemişti de ben kaytarmıştım da.. amaneeyyy"

Ayıp ayıp.

Hemen otur yaz.
Bu aralar bayağı bir dolaştı blog dünyasında bu mim. O tipsiz görselle nasıl bu kadar başarılı oldu anlamadım :D Ama ben zaten Ajdar'ın da nasıl meşhur olduğunu anlayamayanlardanım. Şaka maka, bi o kaldı Popstar furyasından günümüze. O da bizim ayıbımız olsun.

Efendim Ferulagocuğum, bana hoş da bir iltifat ederek, daha önce aynısı Loreathan'dan geldiğinde kaytarma cevaplar verdiğim ödülü yollamış bana. :D Sıkıysa yazma :D Bu sayede Loreathan'ın da bana layık gördüğü ödülü adam akıllı yazmış oluyorum... 1 taşla 2 blogger :P

Nora hakkında 7 ilginç şey : (kime göre neye göre??)


1- Kendimi bildim bileli tırnaklarımı yiyorum. Bir defasında sağ elimin başparmağının tırnağını düşürmeyi bile başardım, ortasını oyarak. İğrenç bir şey biliyorum. Koparıp koparıp tükürüyorum ama. Mide hala sağlam o yüzden. Psikolojik bir derinlik aramayın; diyorum ya, kendimi bildim bileli. Huy işte. Arada bir uzatmayı başarıyorum. Özel günlerde falan. Mesela düğünüm için baya bi kasmıştım.


2 - Şimdiye kadar 2 adet piercing topu yuttum dilimdeki piercing yüzünden.. Nasıl oluyor anlamıyorum. Kimi dava ediceğimi de bilmiyorum. Çok çaresizim.


3- Küfretmeyi çok seviyorum. Ama artık hiç etmiyorum. Küfrün/argonun bir dili inanılmaz zenginleştirdiğini, ifadeyi güçlendirdiğini düşünüyorum. Ama hiç etmiyorum. Öyle ayıp kelimeler var ki, çok komik geliyor. Hatta çoğu oldukça zekice. Ama kullanmıyorum. Farklı bir dil öğrenirken her zaman önce argo ilgimi çekiyor. Farklı dilllerde küfür ediyorum. Küfür gibi gelmiyor ama onlar ( @!s%^?!! )


4- Bazen ölümden çok korkuyorum. "Artık var olmayacağım" düşüncesine katlanamıyorum. Zınk diye ölmekten daha çok korkuyorum. Dramatik, uzun soluklu bir yok olma şekli bulmalıyım kendime.


5- Tembelim. Sorumsuzum. Zaman zaman ukalayım.


6- Küfelik sarhoş dahi olsam, gerekirse anında ayılırım. Bu sebeptendir, ne zaman dışarı çıkıp zil zurna olsak, taksiye her zaman yolu ben tarif ederim. ( genelde karşının taksileri anadolu yakasını bilmediğinden, adım adım tarif etmek gerekiyo) Ve bu kendimle en gurur duyduğum özelliğimdir.(omg what a loser?) Her türlü ortamda sıkılmadan anlatırım bunu. Tekrar, tekrar.


7- Kocamla tanıştıktan tam 1 gün sonra evlenme kararı aldık. Fakat bu karar alındıktan 2 yıl sonra ancak evlenebildik.


Vallahi kendimi anlatmak konusunda pek başarısızımdır... Elimden geleni yaptım bu sefer :D Umarım ödüllerinize layık olabilmişimdir...


\m/>.<\m/


rock on !
nora.

Wednesday, 2 September 2009

DIY hat project



I'm finally back from Ankara. Dad's doing ok. Back to normal now.



I've come across with this very easy tutorial to sew a hat. It took me less than 10 mins to create. Enjoy.


------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ankara'dan döndüm. Durumlar fena değil.

Yine threadbanger... Yine basit bir tutorial... Ve voila !!! Tutorial'da bi tişörtten yapmış ama ben hiçbir tişörtüme kıyamadığım için en sevdiğim kumaşımdan yaptım :D 10 dk sürmedi valla yaratması... Bu arada kumaş; tabiki kadıköy salı pazarından ^^
Gecenin bi yarısı, tipsizlik hat safhada.
cheers
nora