Monday, 29 March 2010

Spring in İstanbul...

...is apparently a big fat lie, this year. It's raining, again. And again. Gosh.

nora

Friday Night Visit by Hesi & Lore

  Klon çiftimiz Hesi & Lore cici evimize geldiler Cuma akşamı... Nasıl özlediysek, doğru dürüst fotoğraf bile çekmemişiz =) Non-stop çene çaldık :D Tabii ki, evdeki canavarlardan fırsat buldukça =)

Sırtımda MuMuK Efendi lak lak yapıyorum... Peki Mumuk ne yapıyor pardon??? Bu nasıl bir poz böyle yahu?
Bir de ev hediyesi getirmişler dünya datlıları... Süper tasarım fincanlarımız oldu oleyyy !!! Hemen patlattım karamelli kahveleri ben de =)
Gecenin körüne doğru herkesin pili bitmişken... =)

Ahhhh ahhh klon çiftimiz İstanbul'un bir ucuna taşınıyo, biz de diğer ucuna taşındık zaten... *sniff* 
Ortada bir yerlerde buluşmak lazım artık :D
--------------------------------------------------------------
Bu arada, İzmir'li bloggerlar zırt pırt buluşuyo... Nisan ayında İstanbul'a gelecekler de var sanki... Ekip toplansın, şöyle bir kıskandıralım İzmir'i diyorum artık ben !!!

peace.

nora

Sunday, 21 March 2010

Can U Fall In Love With A Chair?

I definitely did when we visited the magnificent apartment of our dear friends Deniz & Zan. 

 I wanna marry one of those chairs.

Yes, I do.

peace.

nora

You think you're working hard?

I mean, seriously.

peace.

nora

Monday, 15 March 2010

Yuva arıyoruz. edit: Yuvasına kavuştu !



Sevgili fotografpenceremden aracılığıyla haberim oldu. Bu dünya tatlısı bebeğin sahibi olmak ister misiniz?

Sokakta hayatta kalabilecek bir yapıda değil kendisi... Çok da minikmiş zaten..

Karma aşısı yapılmış..

Şu an veterinerde kalıyor :/

En kısa zamanda yuva bulmamız gerek :(

Evde 2 tane kudurukla yaşayan birisi olarak, bu sevimli yaratıkların verdiği sevgiyi sizin de tecrübe etmenizi isterim.

Bebeğinizi, İstanbul içinde herhangi bir yere fotografpenceresinden ve eşi, elleriyle teslim edecekler...

Ayrıntılı bilgi için fotografpenceremden 'nin bloguna uğrayıp kendisi ile hemen irtibata geçebilirsiniz...

Benim gibi evcil hayvan konusunda kontenjanınızı doldurduysanız, lütfen en azından etrafınıza haber verin ya da blogunuz aracılığıyla duyurun...

peace.

nora.

Wednesday, 10 March 2010

New Apartment. (pic-heavy)


Alınacaklar ve yapılacaklar listesi hala çok uzun.

Siz bir de duvarlarımıza Akn'la beraber yapacağımız tabloları asınca görün. =)

Ama sanırım ondan önce şu kornişleri taktırsak fena olmaz =)

Neyse...

There you go:

Mutfak tezgahındaki döküntüler bugün itibariyle toplanmıştır, bilginize :)


MMQ efendi bizden çok çıkarıyor keyfini manzaranın =) ( düşük cümlelerin efendisi )

Beyfendi evin heryerine sürtündü ki Cappy veterinerden dönünce yabancılamasın :P

Bizim kudurukların yeni su içme mekanı.

Kemirilecek yeni zımbırtılarla süsledim evimi...


Tahtımı hatırlamışsınızdır ?


Bu cam tezgahın kavgası var evde :D Bakınız:


İşte böyle.

Daha iyisi sizlerin olsun diyor ve bir süre dinlenmeye çekiliyorum...

peace.

nora.

I am back.

Bugün Ferulago'cuğum sormuş; "Neden yoksun?" diye.

Hemen özet geçeyim.

Taşındık. (sonunda!)

Fena yorulduk. ( Yes we did. )

İnternetimizin bağlanması oldukça zaman aldı. (thanx to TTNET)

Spora başladım. ( halt ettim )

Belimdeki diskleri kaydırmayı başardım. ( that's the way I roll )

Ankara'ya doktora gittik. (İstanbul'da doktor yok muydu? Vardı. 2042'ye gün verirler diye yemedi gitmek.)

Ciddi bir şeyim yokmuş, yatcakmışım, dinlencekmişim, zorlamayacakmışım.

Neyse, sonuç olarak efsane geri döndü, gönül tostları.

Cici evimizle ilgili bir post hazırlama vakti artık.

Az sonra...

nora.