Thursday, 29 April 2010

Skinny legs.

Martı fotoğrafı çekmeyeni dövüyolarmış... =)
Bizim okul ayıptır söylemesi Boğaz kenarında olduğundan sağa dönsen bir martıya, sola dönsen ötekine çarpıyorsun... Geçenlerde kampüsteki bir kediciğe bişiler aldım yesin diye, martılardan biri bir dadandı, kediyi zor kurtardım :D Sonra didim yazık o da aç, ona da vereyim... Bir anda kendimi Hitchcock filminin setinde buldum :D Tırstım açıkçası :D

Neyse ki dün sabah etraf sakindi.. Herhangi bir arbede yaşanmadan, gayet uzak bir mesafeden bu kuzuyu cici lensimle çekebildim =)


Bir de bu bebiş kondu zincirin üstüne.. Normalde patates kızartmalarını masalardan çalan tombiş göbekli, pek masum çıktı bu fotoda ;
Sırada kırışıklıkları abartılmış yaşlı bir amca ve çirkin bir çocuk çekme misyonum var :D Bir de bastım mı siyah-beyaz efekti converselerime... dadından yenmez !!!

peace

nora

Tuesday, 27 April 2010

Aile Görüntüleme Merkezi.

Geçen Cumartesi uyandık ve MediaMarkt'taki teleskoplardan almaya gittik kociye. Uzun zamandır istiyordu. Süper ucuz bir fiyata görünce atladık hemen. İyi de ettik. 

Tabii, oraya kadar gitmişken -bir Nora klasiği- lenslere daldım ben de. Bir de ne göreyim, bu bebek süper bir indirimde ve sadece 1 tane kalmış, ağlıyo arkamdan... Öylece orada bırakamazdık. Aldık tabii ^_^

Eve geldik, cicilerimizi denicez, ben tripodumu kurdum, koci de teleskobunu. Pencerenin önündeki görüntüde bir sniper eksikti ajan olmamız için. Mr. and Mrs.Simit. Oh yeah.

Henüz doğru dürüst bir şeyler çekemedim, 50mm fixed lensten sonra garip geldi, alışamadım ama 14.kattan çektiğim bir kaç pozu koyayım buraya, ayıp olmasın.

Omg, 14.kattan diyorum size... :S
THY'ninmiş.. bilgisayara atınca okuyabildim =)
Gelişine vur çoooğcuummm....

Salonun durumu ^_^

İşim gücüm röntgen oldu artık benim. Çaktırmadan istediğim her şeyi çekebilicem :D Hoş, eşek gibi lens ve totomda tripodla ne kadar çaktırmicam, orasını görüciizzzz...

peace.

nora

Sunday, 25 April 2010

Cuma Gezmesi.

Cuma günü bizim kızları yolcu ettikten sonra direk eve dönmek istemedik..

Ertesi gün zaten Hesişkolara gidicektik.

"Niçin bekleyelim?" dedik ve hooopppp Hesi ve Lore'un cici malikanesine ışınlandık...

Özellikle son dakikada aricaktım Hesüm kendini paralamasın bişiler hazırlamasın diye ama zınk diye o aradı :D

- Naaapıosunuz??

-Size geliyoz :S

-Eneeeeeeee niye söylemiyonuz??

Diyalogunun ardından, süper rahatlatıcı, mini bir tatil havasında bir gün geçirdik.. Cici evleri fotolardan heç anlaşılmıyo söylim. Süper ferah, aydınlık, kullanışlı ve en sevdiğim kısmı; yazlık gibiydi valla :D Balkondan içeri sokamadılar beni :D

Neyse gerisi fotoroman =)

Biz gittiğimizde hamarat hatun Sebzeli Lazanya'yı hazırlamıştı bile :S Canım arkadaşım et yemiyorum diye bana özel yapmış <3
Fırındaki Lazanyanın kokusu etrafa yayıldıkça biz de masanın etrafına yayılmaya başladık :DLore da fotomuzu çekti :D
Veeee mutlu son ! Off şimdi de olsa da yesek.. yummmyyy...:S
Üstüne bir de kahve keyfi... missss....
Sonra çocuklar WoW'a oturunca biz de Craft odasına geçtik Hesişkomla...
Hamarat bebik hokus pokus yaptı ve bana öMürcek kolye yarattı  :D Üzerimde fotoğraflayınca daha iyi görürsünüz başka postlarda =)

Sonra da oturup hep beraber önce Lost'un son bölümünü izledik... Sonra da PS'deki oyunlara baktık... O ara kaptırmışım foto falan yok =)


Resmen tatile gidip dönmüş gibi rahatladık o gün... Burdan da kocaman teşekkürler klon çiftimize !!! Cici evinizde mutlu mutlu oturun e mi !!!

<3

nora.

NOT: Datlı arkidişimin yazısı da burada.

Saturday, 24 April 2010

Couchsurfing.


Serrose'cuğumun couchsurfing'den gelen misafiriyle ilgili postunu görür görmez ben de siteye üye olmuştum. Bir ay kadar sonra Irma'dan (Almanya) bir mail aldım. Arkadaşı Katha'yla birlikte 3 günlüğüne İstanbul'u görmeye geliyorlardı ve kanepemizin müsait olup olmadığını soruyordu. Macera başlamıştı =)

When I first saw Serrose's post about her guest from couchsurfing, I immediately applied for us. Almost a month later, I got an email from Irma (from Germany)  telling me that she and her friend Katha will be visiting İstanbul for 3 days and asking me if our couch is available. And the adventure started =)

Kızları ilk gördüğüm anda bayıldım, süper samimi ve kibarlardı. Bavulları eve attıktan hemen sonra Türk kahvelerimizin eşliğinde 2 saat nonstop sohbet ettik. Kültür değiş-tokuşu diyelim :D

For the first moment I saw them, I simply loved them =) They were very friendly and kind. After they just stepped into our apartment, we talked for almost 2 hours just sharing our thoughts about our cultures and stuff. 

İlk 3 gün için kendi planları vardı görmek istedikleri yerler hakkında.. herşey tıkırında gidiyordu.

For the first 3 days they had their own plans for seeing the important places of Istanbul. Everything seemed to be going according to the plan.

Hatta MMQ efendi bile ısındı kızlara =) Cappy desen Katha'nın kucağından, yanından, önünden ayrılmadı :D

Even MMQ loved the girls =) And Cappy of course, she didn't give a break to Katha :D She was always around them :D

Sonra İzlanda'daki volkan patladı. Uçakları iptal oldu. İşte o andan itibaren, sadece ev sahibi ve misafir değil, bildiğin aile olma yolunda ilerlemeye başladık =) Cidden anlatmak çok zor burda, süper bir deneyim oldu.

Then the vulcano in Iceland erupted. Their flight was cancelled. That's when we started to become a family instead of being just hosts and guests. I can not find the right words for this lovely experience we had. 

Taksim'de Bambi'ye götürdük dürüm sevdiklerini duyunca.. 
Bayıldılar burdaki dürümün tadına :D
Kızları duyunca Homer da damladı tabii bize :D 

Tabii onlar biraz gerildi bu durumdan, 3 günlüğüne gelmişsin, herşeyini ona göre getirmişsin, eve dönemiyosun, ne zaman dönebileceğini bilmiyosun vs... Ama birbirimize o kadar alıştık ki zzaman geçtikçe, ben içimden bu iptallerin uzamasını bile istedim :D Hep bizde kalsınlar falan :D Elmayra Nora mode on :P

Of course they were getting a little nervous about this situation, I mean not being able to go back home, and not knowing when you'll be able to. Must be really hard. However, we got used to each other so much that I secretly wished this delays would be longer so that we could spend more time together :D
Katha tütün sararken... Avrupa'da sigara fiyatları malum..
One big family.

Sanırım 8 gün falan kaldılar ama dün gittiklerinde cidden moralimiz bozuldu :( Tabii ki evlerine kavuştukları için onlar adına sevindik falan ama resmen ailemizden ayrı kalmışız gibi hissettik... Çok garipti yani..

I think they stayed with us for like 8 days or something but I'm telling you when they left yesterday, we felt so sad :/ Of course we were relieved that they were finally going home and we were happy for them but it was like leaving your family.. Felt so strange.. A bitter-sweet moment...

Time to leave =(
Üzgün surat yapmaya çalışırkene...

The victory photo at airport... "We're goin' home !"

Valla ev bi garip oldu, onlar gittikten sonra... ne güzel her akşam sofralar kurup muhabbet ediyoduk.. Kakara kikiri 7/24... 
Well, the house was so quiet after they left :( Hope they'll come back again :( We already missed them :(

Danke schön Irma & Katha ! Now we know we have a home in Germany =)

------------------------------------------

Bu arada kızlar bizdeyken yine couchsurfing aracılığyla Danimarka'dan Morten de gelip 2 gece bizde kaldı :D O da volkan nedeniyle evine dönemeyenlerdendi :D Aynı gece Homer da bize gelince ev evlikten çıkıp bildiğin koğuşa döndü :D Fotoğraf bile çekicek fırsat bulamamışım :D

------------------------------------------

İşte böyle. Bir süre kafamızı dinliciizzz kociyle... Yaz için hain planlarımız var ama... Görüciiizzzzz...

peace
nora.

Monday, 12 April 2010

My favorite Cappy moments.

Asi bebik.


Henüz Cappy birazcık daha minikkene. Ben de fosur fosur uyurkene.
MMQ'tan kaçmak gerekiyor bazen.

Alt dudağın rengine kurban.

<3

nora

İstanbul Efendisi


Cumartesi günü tam 14.58. 

Muhsin Ertuğrul sahnesinin önünde beklemekte olan ZiviZivi'ye doğru hızla koşan 3 kişi, şanslı kızı kollarından çekiştirerek salona girdiler.


Benim her yere geç kalmam artık İsviçreli bilim adamları tarafından bile onaylandı ancak bu kez geç kalan Mewişkoydu. =) Biletlerimiz de kendisinde olunca, felaketin ucundan döndük diyebilirim =) Karma bana "höt" çekti. Bundan sonra bekletmicem insanları.

Neyse ki yetiştik ve kelimenin tam anlamıyla HARİKA vakit geçirdik. Güzel olacağını biliyordum ama bu kadar güleceğimi bilmiyordum doğrusu. Kostümler + dekor cidden müthişti. Hatta Tim Burton'ın elinden çıkmış gibiydi herşey. Şiddetle tavsiye. Ne yapıp ediniz, bilet bulunuz ve izleyiniz bu oyunu.

Oyunla ilgili ayrıntılı bilgiye bu adresten ulaşabilirsiniz.
Oyuna çok kaptırmışım kendimi, doğru dürüst foto çekmemişim :D

ZiviZivi de çok cici bi insanmış, bu vesileyle tanışmış olduk <3


Eylemlerim devam edecek. 

nora.

Friday, 9 April 2010

And the winner is.....

Öncelikle yoğun ilginiz karşısında gözyaşlarıımı tutamadığımı ifade etmeliyim...

Neyse ki çekilişe katılan 3 değerli takipçim vardı. Yoksa ertesi gün "give away rezaleti" diye bloglardaki yerimi alacaktım.

1.Damlı,
2.gRanGe
3.Zivizivi

adlı birbirinden değerli 3 takipçim arasında Random.org sponsorluğunda yapılan çekilişte kazanan......
ZiviZivi !!!!!!!

Son dakika golü ile yarım saat önce attığı yorum ile şanslı takipçi oldu !!! Tebrikleerrr!!!
meetnora@gmail.com'a iletişim bilgilerini yollarsan ulaşabilirim sana...

Damlı ve gRanGe'a da katıldıkları için elleri boş dönmesinler diye, yakın zamanda planladığım(hava durumuna bağlı olarak) bir sonraki yarışmam olan "fotoğraf çekimi" give away'ime şimdiden hak kazandıklarını belirtmek isterim !!! Çekilişe girmeden katılabilecekler !!!!

Bir de söyleyeyim bu 3 arkadaşın yeri farklıdır artık bu blogda. Hıh.

nora.

Tiyatoraya 4. aranıyor !!!!!!!!

Çekiliş için son 1 saat....

Alt tarafı yorum yazıcaksınız yahu !!!

Kımon.

Thursday, 8 April 2010

Nora's Give Away !

Bu Cumartesi.

Saat 15.00'da.

Harbiye Muhsin Ertuğrul Sahnesi'nde.

 "İstanbul Efendisi" adlı müzikal oyuna gitmek ister misiniz?

 Daha önce duyanlar bilir, bilet bulmak için taklalar atmak gerekiyor. Benim canım arkadaşım Mewişkom biletler satışa girdiği anda saldırıp kaptı. Elimizde 1 adet fazla bilet var. 

 Sizin olsun mu?

 Kazanmak için:

Bu bileti neden istediğinizi anlatan yorum atmanız yeterli ^_^  

 He, bak bu gönlü zengin kızcağız bize hediye veriyo, ben de bu haberi sağda solda (blok,tivit,ff vs.) paylaşayım da reklamı olsun derseniz, o sizin güzelliğiniz derim ben =)

 Yarın akşama kadar vaktiniz var. Kımon.

 nora 

 

not: Öyle tek başınıza gidecek sayılmazsınız, ben, Mewişkom ve Cücü eşlik edeceğiz ^_^

 foto kaynak