Wednesday, 28 March 2012

KAOS: Örümcek Ağı Gala + Afişler


Ayağımın tozuyla, galadan kocinin telefonla çektiği pozumla karşınızdayım ^_^ ( Arkamdaki posterin fotoları da bana ait, onu da belirtelim :P ) Ve bunun gazıyla sizleri daha fazla bekletmeden paylaşmak istedim bu heyecanı ^_^

Gala Hillside Etiler'de yapıldı ve çok keyifliydi! Filmde emeği geçen bir çok insan ve Tabir-i caizse "basın ordusu" da ordaydı diğer davetlilerle birlikte... Tıklım tıklımdı diyebilirim!

Televizyonda da görürsünüz ama ben önceden söyleyeyim, Rojda resmen göz kamaştırıyordu! Zaten sette ve afiş çekimlerinde de cidden beğendiğim güzellik, bu gece aşmıştı diyebilirim! Elbisesine ba-yıl-dım! Saçı, makyajı kıyafeti, her şeyiyle Oscar törenine layık bir görüntüydü.. Kendisine de bunu ısrarla belirttim bu gece! ^_^

Neyse çok uzatmayayım =)

Bir de fotoğraf çekimlerini yaptığım afişlerin sözünü vermiştim son postada, onları da hemen koyalım:






30 Mart'ta, yani bu Cuma vizyona giriyor film! Biz bu gece izledik, filmin ilk 10-15 dakikası içinde bi yerlerde beni de görüceksiniz mihihihihi ^_^ (Sesimi dublajladılar ama benim sesim zannetmeyin) Ha bi de kamera fazladan bi 150 kilo koyuyo, onu da görmezden gelin lütfen! =) Benim çektiğim bir kaç sahne de filmde mevcut bu arada, o da ayrı bir gurur oldu benim için! Film bitiminde isimlerin aktığı jenerikte de adımı (Nora Jartan) bir kaç yerde göreceksiniz! Öyle bitti diye hemen ayaklanmayın pliz! :P

Filme gidecekler yorum kısmında parmak kaldırsın, belki minnak bir sürprizim olabilir!!!

cheers.

nora

Saturday, 24 March 2012

Bi Nora vardı n'oldu ona?


Benim bir blogum vardı değil mi?

Unutmadım unutmadım... Eskiden tembellikten güncelleyemezdim, şimdiyse yoğunluktan yazamaz oldum... :/

Ne var ne yok bir yerinden dalıp anlatmaya çalışayım bakalım...


30 Mart'ta vizyona girecek olan Kaos Örümcek Ağı filminin set arkası fotoğraflarını çektikten sonra afiş çekimlerini de Gökhan Mumcu, Rojda Demirer ve Cemal Hünal'la birlikte gerçekleştirdik. Birazdan o afişlere özel bir posta hazırlayacağım :) Stay tuned.


Bir de billboard ve diğer tanıtım mecralarında kullanılmak üzere ayrı bir çekim gerçekleştirdik bir kaç hafta önce Stuntmax Team ile birlikte... Bu çocukların yapamayacağı şey yok! Uçuyorlar, dövüyorlar, dayak yiyorlar, atlıyorlar, zıplıyorlar... Onlarla çalışmak ayrı bir zevkli!

Geçtiğimiz günlere bir de Hayko Cepkin çekimi sığdırdım  ^_^ Bomba fotolar var... Paylaşmak için sabırsızlanıyorum!


Ha bir de bu aralar televizyonda TTNET Vitamin paketlerinin bir reklam dizisi dönüyor görmüşsünüzdür... O kampanyanın ve onun dışında yakında yine televizyonda göreceğiniz DAP Yapı'nın tango temalı reklam filminin ilan ve tanıtım fotoğraflarını da çektim. Yani bu aralar non-stop çekiyorum anlayacağınız :)

Tüm bu işlerden örnekleri (bu sefer gerçekten çok yakında) websiteme koyacağım ^_^ Söz! -_^

---------------

Bu kadar işin arasında bir de evimizi taşıdık biz!!! :O Ayrı bir yorgunluk, ayrı bir heyecan! Sonunda "müstakil" bir yaşam modülüne geçtik =) Zaten evin popülasyonu sebebiyle ( son rakamlara göre 5 kedi bir köpek) apartman dairesi zorluyordu bizi.. Eski evimi çok sevsem de artık zamanı gelmişti... ^_^

Taşındığımız ilk gün travmadan travmaya girseler de, artık alıştılar, Dobikler yeni evin keyfini çıkarıyorlar...

Like A Sir!

Cici evin en sevdiğim köşesi olmaya aday ^_^

Tabii dobiklerden bana fırsat kalırsa! =)


---------------

Ve bu arada okulun bitmesine 2 buçuk ay kaldı!!! Hala inanamıyorum! İçimden bir his kırmızı karlar yağacak, dünyanın sonu gelecek ve mezun olamayacaksın diyor! Eğer bunlar olmazsa 30 yaşıma çok az kala mezun olmuş olacağım hehehe ^_^ *wink**wink*


Şimdilik bu kadar gönül tostları! 

Eeee siz neler yaptınız ben ortalarda yokken?