Wednesday, 19 December 2012

Thir-f*ckin-ty!

(Tüm bir yıl heyecanla beklediğim Aralık ayı geldi de geçiyor ve ben hala buraya bir şeyler yazmamışım! Hemen telafi edelim)

before

Bu yıl ne yazık ki en korktuğum şey gerçekleşiyor ve ben 30 ( yazıyla otuz! ) oluyorum... >.<

Bu seferlik 27 Aralık'tan direk 29'a geçsek, ben de 20lerimi terk etmemiş olsam? Grrrrrrrrr.......!

Tam bir old-fart edasıyla " ama ben hala 21-22'imde hissediyorum?!" diyeceğim, iyice ironiler kraliçesi olacağım...

OFFFFF! 

Şimdi 30 ve üzeri olan okuyucular içlerinden, "amaaan amma abarttı, şımarık şımarık konuşuyo 30 da neymiş?" diyorlardır ve de büyük ihtimal haklılardır ama bu bloga senelerdir içimi döktüğüme göre, bu konudaki anlamsız hassasiyetimi de döksem sorun olmaz herhalde? Döke döke bulamaç yapmışım zaten :)

Neyse efenim, sonuç olarak şu yukarıdaki kıza sorsanız büyüyünce ne olacaksın diye en iyi ihtimalle dansöz derdi... 30 yaşıma geldiğimde bakıyorum da pek bir dansözlüğüm görülmedi bugüne kadar...

after

Üniversite yeni bitti... İş hayatında yıllardır varım ama hep bir yanım öğrenci olduğundan başarısızlıklarımın bahanesi hazırdı, başarılarım ise gerektiğinden daha çok takdir ediliyordu... Biraz şımartıyormuşum kendimi sanırım :)

Şimdi bir kariyer çabası içinde, bir ne yapıyorum ben? sorusu altında, eskisinden daha akıllı belki ama daha az enerjili bir şekilde heyheyleniyorum desem yeridir.

Hayatımdan asla şikayet edemem. Sağlıklıyım, sevdiğim adamla evliyim, maddi bir sıkıntımız yok falan.

Ama henüz istediğim yerde değilim sanki.

Oldum olası bu eksiklik hissini yaşıyorum. Eminim herkes yaşıyordur. Özellikle 10lu ve 20li yaşlarda hani istediğin her şeyi yapabileceğine inanırsın ya. Şu yaşıma kadar hiç birazcık da olsa geç kaldığımı düşünmemiştim. 

Korkutucu.

Neyse.

Çok da dibe dalmayacağım, merak etmeyin.

Hem 30lu yaşlar için bir kadının en güzel yaşları derler, değil mi? ^_^ Madem kaçış yok, ben de bu klişelerin arkasına koşup keyfini çıkarayım o zaman!



cheers.


nora