Wednesday 19 April 2017

YouTube is the new black.




YouTube kanalı açmak aslında okulun istediği bir şeydi. Ama şu an o kadar kaptırdım ki, başka bir sosyal medya platformuna uğramaz oldum!

Ee doğal olarak bloga da çok uğramıyorum :/

(Bir kaç yorum gelmiş, kaçırmışım. Çok özür!)

Bir yandan okulda yaptığım projelerden örnekler paylaşırken, bir yandan da Vlog tadında paylaşımlar da yapıyorum.. Fırsat buldukça Kanada ile ilgili daha fazla video hazırlayacağım! Hele şu okul bi bitsin!

Kanalıma uğramadıysanız kaçırdığınız bir kaç videoyu buraya da koyayım...

Mesela geçenlerde Toronto'da Level Up Showcase adında öğrencilerin yarattığı oyunların yarıştığı bir etkinlik vardı ve ben bununla ilgili haber yapmıştım, buyrun izleyin :)




Ya da yine geçtiğimiz günlerde, bir gün yemek almak için yürüdüğüm koridorda birden şöyle bir şey başladı :)



Özetle, beni izleyin anacım! ^_^

(Yaşı 30 üstünde olanlar bu espriyi anlamıştır:))


Subscribe yani Abone olmayı unutmayın! =)


Cheers,

nora

2 yorum:

the lazy dreamer said...

Selamlar Nora,

Merhaba ben Berna. Sanıyorum sizinle aynı yöntemi kullanarak Aralık ayı içinde Toronto'ya geleceğiz. 4 yaşlarında kızları olan iki aile olarak. Bizim durumumuza çok benzer olarak araştırdığımda yazılarınıza ulaştım. Deneyimleriniz ile ilgili özel olarak yazışabilir miyiz? Şimdiden teşekkürler,

nora said...

Selam! meetnora@gmail.com 'a yazabilirsin! Hemen cevap yazamazsam kizma ama :)