Tuesday 19 October 2010

Ege Kayacan Şahsi Şov Vol.2




Ege Kayacan.

Bu ismi artık öğrenin.

Radyo Odtü'deki Modern Sabahlar sayesinde Ankara civarı gayet iyi biliyor zaten. 

Ama siz de öğrenin.

Arada bir Taksim'deki Old City Comedy Club'a Şahsi Şov'unu getiriyor. 

Tee Angaralardan.

Biz her fırsatta gidiyoruz. Siz de gidin.

Temin ederim, yarılacaksınız  ^_^




 Geçen haftaki gösteriyi kaçırdınız...Ama zannediyorum sık sık Ankara'da IF Performance Hall'da çıkıyor sahneye... Hiç olmadı, sayfanın sağ tarafındaki Modern Sabahlar başlıklı podcastlerden programı dinleyebilirsiniz düzenli olarak :D

Bu arada fotolar nasıl ama? Çok havalı değil mi? Kendim çektim diye demiyorum... öhöm... :P

peace

nora

9 yorum:

touch the sky said...

Radyoda "Modern sabahlar" ve "Beraber ve Solo sohbetler" dinlediğim zamanlar Ankara'lı olduğuma sevindiğim zamanlar...
Çarşamba günü Ankara If performance hall modern sabahlar gecesindeyiz :)

Allegra'nde said...

sen nerde oturuyordun canımcım. açılara bakılırsa özel çekim olmuş :))))
ayrıca ben de yarın melek yavrumu uyutup gidiyorum şova. nihahahah :)

nora said...

@touch the sky: Ohhh şahane :D

@Allegra'nde: Aahaha yok vallahi şov sırasında çektim bunları :D Aslında tam ortada, 2. sırada yüksek masada oturuyoduk ama ben fotoğraf çekmek için bir ara sahnenin sağındaki balkona çıktım :D Ege Bey'de, fotolarda hep ağzım burnum yamuk çıkıyor diyerek bir tanesinde dönüp poz verdi :D

ferulago said...

Ben bir tarafımı kaldırıp bir türlü gidemedim desem inanır mısın? Artık da zor :(

nora said...

@Ferulago: Ah Ferulagocum ! Cidden bebişler bu kadar büyümeden gitmeliydin =) Eminim sen de bayılırdın..

Neyse artık seninkiler birazcık ele gelsin, bir fırsat yaratırsın belki? =)

Pelin P.A. said...

Off çok çekici bir teklif ama 3 ay önceden ayarlamak lazım organizasyonu...mıff bebişler neden bu kadar yavaş büyüyor ki :(

Splendor said...

Bana bi şey söyle bi şey söyle içinde A olsun, bi şey söyle bi şey söyle içinde Ş olsun, bi şey söyle bi şey söyle içinde K olsun .... :D

ha bi de pandalara yazılan şarkısı var ki bayılasınız :)

Unknown said...

Yaa ne diyosun kizim!! Fotolar o bicim resmen! Acaip kiskanilasi hatta:)
Cok begendim ya!

Ayşegül said...

Mim geldi sana :)
http://aysegulg.blogspot.com/2010/10/mim.html