Sunday 17 October 2010

İyi ki doğdun Datlum !!!

10 yıllık arkadaşım, yanında hiçbir şeyi yapmaya çekinmeyeceğim kadar yakın bebeğim, Handem nam-ı diğer Gutum geçenlerde doğum gününü kutladı benden uzaklarda...



Gönül isterdi ki, bu doğumgününde ona başlayıp da bir türlü bitiremediğim Cross-Stitch Punk minderini yollayayım ama gel gör ki bir kez daha tembellik kazandı =) İnşallah bir sonraki doğum gününe bitiririm :D

Neyse, şimdi canım arkadaşımın aklına karpuz kabuğu sokmayayım =)

İyi ki doğdun bebik !!!

Seviyorum seni !!!

nora

6 yorum:

Seda said...

Happy bday Hande :)

Aslı said...

biz de çok seviyoruz bebegi

Unknown said...

Bebeem benim!!!
Cook tesekkur ederim ^_^
harika olmus!
I love you cok ama cok <3
muck!

Asli ve seda.. Sizi de operim bacolarim! Mucxoxo

Noni said...

Arkadaşının gözleri ne güzel ne etkileyici, mutlu yıllar ona!

denizero said...

___Nora bu o perukmu...hani bi kere bizim kapıya gelip şok geçirttiğin hehehehe___

nora said...

@Adour: Di mi? =)

@Aslı: Ben Handeyle tanışıp da onu sevmeyen bir insan tanımadım zaten şu yaşıma kadar =)

@Hande: muahhh!

@Noni: Valla yıllarca pörtlek dedik ama meğersem cidden fotojenikmiş canım arkadaşım :D Onun adına teşekkür ederim Nonicim!

@Denizero: Aahahahahah ! Evet Denizcim, o peruk !! ehehehehe :D