Wednesday, 15 December 2010

Mobil Posta : LiveSketch


"Görmemişin iphone'u olmuş..." dediğinizi duyar gibiyim ^_^

Ancak laptopım bozulduğundan beri bloga fotoğraf hazırlayıp yazı girmek benim için tam bir işkenceye dönüştüğünden, mobil postalarla idare edeceksiniz bir süre sayın seyirciler :)

Dün keşfettiğim bi uygulamadan da bahsedeyim, görselsiz olmasın bu post... LiveSketch adli application ile benim gibi yeteneksiz olsaniz dahi bir şeyler çizebiliyorsunuz =O)

Şiddetle tavsiye ediyorum ! Çok basit ve eğlenceli bir uygulama...

Cheers.

Friday, 10 December 2010

Mobil Posta: Vizeler bitti!


Finallere kadar yatış bayramı başlasın !!! Eve gidip WoW ve PS3 havuzuna atıcam kendimi...

Bugün kış mevsimine uyandık hep beraber. Hep aklımda dışarda kalanlar... insanlar, hayvanlar.... Düşün düşün kafayı yicem sonunda zaten, az kaldı... Neyse, servisten iphoneceğizimden yolluyorum bu postayı... Abidik gubidik çikarsa yazdiklarim evde duzeltirim.. Cheers!


Wednesday, 8 December 2010

iphone Postası

Yılın en sevdiğim ayı geldi sonunda!!! Bu ay hem doğum günümü hem de yeni yılı kutlicizzzZzzz!!! Yuppieeeyayyy!!!



NOT: Doorstepping'ciğimin önerisiyle yüklediğim Photoshake uygulamasının deneme postudur. Bakalım nasılmış...

cheers
nora

Tuesday, 7 December 2010

A Lovely Visit.

Blogun adını "Bir Tembelin Anıları" na çevirmeme az kaldı.

Neyse, konumuza dönelim.


Dünya tatlısı Pinosh'cuğum teee İzmir'den kalkıp gelmişti geçenlerde... Hesi'mle birlikte Taksim'e gittik buluşmaya... İzmir'e gittiğimizde tanışmıştık zaten yüzyüze, iade-i ziyaret oldu yani =) Çogh da güzel oldu.... <3

Diğer İzmirli bloggerlar fotolara bakıp kıskansın ve onlar da gelsin efeeemmmm!!!


 
Cheers !

nora