Wednesday, 15 December 2010

Mobil Posta : LiveSketch


"Görmemişin iphone'u olmuş..." dediğinizi duyar gibiyim ^_^

Ancak laptopım bozulduğundan beri bloga fotoğraf hazırlayıp yazı girmek benim için tam bir işkenceye dönüştüğünden, mobil postalarla idare edeceksiniz bir süre sayın seyirciler :)

Dün keşfettiğim bi uygulamadan da bahsedeyim, görselsiz olmasın bu post... LiveSketch adli application ile benim gibi yeteneksiz olsaniz dahi bir şeyler çizebiliyorsunuz =O)

Şiddetle tavsiye ediyorum ! Çok basit ve eğlenceli bir uygulama...

Cheers.

Friday, 10 December 2010

Mobil Posta: Vizeler bitti!


Finallere kadar yatış bayramı başlasın !!! Eve gidip WoW ve PS3 havuzuna atıcam kendimi...

Bugün kış mevsimine uyandık hep beraber. Hep aklımda dışarda kalanlar... insanlar, hayvanlar.... Düşün düşün kafayı yicem sonunda zaten, az kaldı... Neyse, servisten iphoneceğizimden yolluyorum bu postayı... Abidik gubidik çikarsa yazdiklarim evde duzeltirim.. Cheers!


Wednesday, 8 December 2010

iphone Postası

Yılın en sevdiğim ayı geldi sonunda!!! Bu ay hem doğum günümü hem de yeni yılı kutlicizzzZzzz!!! Yuppieeeyayyy!!!



NOT: Doorstepping'ciğimin önerisiyle yüklediğim Photoshake uygulamasının deneme postudur. Bakalım nasılmış...

cheers
nora

Tuesday, 7 December 2010

A Lovely Visit.

Blogun adını "Bir Tembelin Anıları" na çevirmeme az kaldı.

Neyse, konumuza dönelim.


Dünya tatlısı Pinosh'cuğum teee İzmir'den kalkıp gelmişti geçenlerde... Hesi'mle birlikte Taksim'e gittik buluşmaya... İzmir'e gittiğimizde tanışmıştık zaten yüzyüze, iade-i ziyaret oldu yani =) Çogh da güzel oldu.... <3

Diğer İzmirli bloggerlar fotolara bakıp kıskansın ve onlar da gelsin efeeemmmm!!!


 
Cheers !

nora

Friday, 26 November 2010

Instagramania!!!




Iphone'ceğizimdeki ennnnn favori uygulamam !!!! 

Ne işe yarar derseniz....

Tumblr + Facebook + Twitter = INSTAGRAM 

Ne yazik ki bu uyguluma sadece iphonelularin kullanabildiği bir program :/

Ama ben burdan da şimdiye kadar paylaştiğim fotolardan bir derleme sunayim sizlere... 

 Bir diğer manyakliğimiz HAMA poncikleriiiiii !!!
 Mumuk The Monster'in boynumdaki hatirasi...
 Trafik manyakliği
 Happy Feet !

 Mabel !!! Mumuk Efendi'nin ırkçılık yaptiği zenci bebeği hatirladiniz mı? =)
 Cappy Sultan
Cici evden gunbatimi
 Mabeeeellll!
 Sisssy'mmmm bana böcük hediye ediyor...
 Uyku vakti !
 Boyle bir çakmağim oldu evet...!
 Wake up ffs !!!!!
 Ve boyle arkadaşlarimiz var bizim çok sevdiğimiz :D

 Guzel şehirde yaşiyoruz vesselam...

 Okulumdaki gizli geçit ^_^
 Paris'ten, Mevişkomdan gelen kart !!!
 H&M ganimeti !!!
 Triplex !
 Red carpet
 Dunyanin en tatli tavşani, Yuki !!!
 Cappiska !
 Ranza
 Mumuk Efendi & H&Mania
 Turk filminden bir sahne ^_^ Canlandiranlar: Cappisto ve Mamuk
 Daha fazla Hama !!!
 The Gang
 Ying/yang


peace
nora

Monday, 15 November 2010

CraftySunday w/ Hesionka vol.1 : Perler / Hama / Fuse Beads and a Fur Hat !!!


 Hesişkom ve Cenku bizdeydi bugün... Neden? Çünkü bugünü Crafty Sunday ilan etmiştik!!! Koca bir çanta dolusu malzemeyi kapıp gelmiş Hesi'm... Evde bir bayram havasi.... =)

 Önce, Hama boncuklarıyla tanıştırdı beni =) Allahııııııııım !!! Bu kadar eğlenceli ve bu kadar çabuk sonuç alınan bir uğraş daha görmedim ben !!! İlk deneme:

Gutu'mun hediye ettiği Mario temalı bardak altlıklarını görünce dibim düşmüştü zaten... Onlarin fotosunu çekmediğim için hemen Hesionka'mdan arakliyorum : 
Neyse efenim, sonra Hama Boncuklarina biraz ara verdik ve teeeee geçen kış yapmaya karar verip bi türlü fırsat bulamadığımız ( hmmm üşendiğimiz diyelim ) kedi kulaklı berelerimizi yapmaya koyulduk....


Kumaşın doğası gereği yuttuğumuz tüylere teori aşamasındayken girdiğimiz şekillere değecek bir sonuç çıktı ortaya !!!! Ba-yıl-dık !!!

Ortalığı toparladıktan sonra kafamızda pisi bereler oturduk tekrar hamaların başına ... Hesi'm bana super cici karpuzlar yaparken ben de iphoneceğizimi çaktım hamalara :D:D:D

Çok verimli bir gündü cidden bizim için :D

Eeeee siz neler yaptınız bu Pazar???

NOT: Fotolar telefonla çekildiğinden kalite oldukça düşük... idare edin artık... ^_^

Wednesday, 10 November 2010

10 KASIM.


Bugün simsiyah bir gün.
Gittikçe de kararıyor, kararacak.

Tuesday, 9 November 2010

Ready For Winter

 Kasım ayında olmamıza rağmen güneş tepemizden ayrılmıyor. Farkındayım. Ama ısıtmıyor da arkadaş ! Kendine hayrı yok ! Do-nu-yo-rum !!!
It's been quite sunny nowadays, I know but I am kinda FREEZING !!!! Brrrrrr.......

 Neyse ki, evde beni sıcak tutacak bir - iki şey var... :P
Fortunately, I got couple of "things" around to keep me warm :P

MuMuK O_O
 Sissy  o_o
 Cappy   -_O

cheers.
nora

Tuesday, 2 November 2010

Halloween Party @ Hesi & Lore's Crib II : Return of the Craft Queen


Nerden başlasam...

Dekorasyon.... Kostümler.... Mamalar....

Hangi birini anlatsam... 

Herşey AMA HERŞEY muh-te-şem-di !!!!!!!!

Geçen sene yine Halloween'i beraber kutlamıştık, hatırladınız mı?? Hani ağzımız açık kalmıştı Hesi ve Lore'un organizasyonuna... Heh şimdi onu 200 ile çarpın... Bu seneki öyle bir partiydi işte.... =)

Diğer davetlilerin bloglarında okudunuz bol bol zaten... 

İyisi mi; fotoroman....

"Meraba, ben Hesi... Halloween benden sorulur ! Bu partide herkes eğlenecek !!! "

Bu yıl da muhteşem kostümüyle havasını atan Cenku =)
 --------------------------------------------------------------------------------------
Şeytan ayrıntıda gizlidir gibi bir laf vardı di mi? Yoksa tamamen sallıyor muyum? Neyse efenim, evin her bir milimetresinde korkunç/iğrenç/yaratıcı ayrıntılar bizi bekliyordu... Mamalarla başlayalım:







Ve daha neler neler....

-------------------------------------------------------------------------------

Partiye katılan misafirler de cidden inanılmaz güzel hazırlanmışlardı.... Ben bu yıl hazırlanamadım doğru dürüst ama seneye acısını çıkarıcim !!!

Bakalım kimler gelmiş.....

Wolverine ile evliymişim yıllardır haberim yok !!!

Dünya tatlısı Şirret Şerbet ile kanlı bir tanışma oldu =)
Kara Melek gizli işler peşindeyken pek masum görünüyor ama aynı şeyi Punisher abimiz için söyleyemeyeceğim :S *tırs tırs* *fotoyu çek kaç*

Mağara insanı Ati bebesini kapıp poz vermeyi öğreniyor...

Mağara kadınıysa çoktan çözmüş olayı... "Taş" Devri diye buna derim ben !!! Wooohhhoooo !!!!
Neyse bak çok gevezelik yaptım.. Yicem iğneyi popoma....*kaçkaçkaç*

Atım nerdeeeğğğ????!!!!

Ah güzelim fotoya giren o elin sahibini bir bulsam ! Grrrrr...
 Corpse Bride ve eşi o anı ölümsüzleştiriyor (!)
Corpse enişte/damat

Sandy, Travolta abimiz biliyor mu burda olduğunu hımmm?

--------------------------------------------------------------------------------

Veeee daha çok foto !!!!!!

Ugh-gha gha ???






 "Senin yüzünün rengi gitmiş Shagrath, yardımcı olalım hemen..."

Gutu'nun ava bu aletle gitmeye karar verdiği an... 
En çok güldüğüm fotoğraf.... :D:D:D:D:D


Veeeeeee bir kanlı Halloween'in daha sonuna geldik....

Bu muhteşem ötesi parti için bir kez de buradan Hesişkom'a ve Cenku'ya kocaman teşekkürleeeeerrr!!!!!

peace

nora



--------------------------------------------------------

CREDITS
Hesionka - Death Master
Loreathan - Shagrath
Cem - Punisher
Pelin - Elle Driver
norawashere - cowgirl
Akın - Wolverine
Gutuvonka - Mağara Kadını
Ati - Mağara Adamı
İpek - Kara Melek
Gökşen - Sandy
Gökçen - Corpse Bride
Yavuzalp - Victor
Kirin - Princess Euphemia
Şirret Şerbet - Bloody Nurse