Saturday 22 November 2008

Taşınabilir Yaratıcılık Arayışı...

Dizüstü bilgisayarım bozuldu... Doğal olarak moralim de... Önemli bir uzvumu kaybetmiş gibiyim... Blogger'ı bi ara kapatmakla sakalımı kesmişlerdi ama şimdi bilgisayarımı bozmakla kolumu kestiler.. :(

Uzun zamandır yapışık yaşadığım bilgisayar denen şeytan icadı bozulunca modum da direk değişti... İçimden bi şeyler üretmek geliyor ^^

İçinde kendimi kaybedebileceğim her türlü renk ve çeşit yünün satıldığı bir pasaj vs. var mıdır canım İstanbul'da? Zannediyorum vardır, ancak nerde ? Bilenlerden yorum bekliyorum...

Emektar masaüstü bilgisayara oturmuşken de bu amacıma yönelik bi şeyler bakındım... Karşıma çıkan görülesi ıvır zıvır fotoları paylaşalım hemen...


































1 yorum:

Unknown said...

abi bu son papuçlara ruhunu satar mıssııııın yoksa satmaz mısın? de bana..