Monday, 13 April 2009

Keep your friends close. And your ennemies on limited profile.




Dooomgünüsüymüş...
Unutmuştumdu.
Birbirimizin doğumgünlerini unutan cinsten arkadaşız biz. Herkes kendi doğumgününü, arayıp hatırlatır. Bizde böyle.
NOT: Valla son dakka ancak böyle bi kalemkutusu tribinde bişi çıktı :D O da alt komşum olmasa çıkamazdı ya :D Ben işledim o dikti saolsun =)
peace.
nora.

3 yorum:

Opal said...

nora hanim lutfen sayin mumuk'un daha cok resimlerini koyar misiniz blokunuza. lutfen beni daha cok mutlu eder misiniz? suze mutesekkir olurum oglum turkiyede'ki ikizini ozluyor (yalan lan ben ozluyom bu maymunu ayni resimlerine bakmaktan gina geldi!) mumuk'u istiyomm!

Elly said...

mumuk fanıyız nora hanım :)

nora said...

ahahahaha =)

ilahi kızlar :D

Tamam ulen mumuk manyağı yapıcam sizi :D

Malzeme toplim bizim kuduruktan biraz:D