Wednesday 24 June 2009

:/



Mumuşko'nun son 2 aşısı da yapıldıktan sonra, kaçınılmaz kısırlaştırma ameliyatı yapılacak :( Çok uzun zamandır direniyoruz, hiç istemiyoruz bu ameliyatı ama artık ev yaşanılacak gibi değil :( Bugün eve girerken daha kapıyı açmadan kokuyu aldım, yakında apartmana yayılıcak...


Zaten en son sessiz sedasız bi köşede duran orgun üstüne işeyince doldurdu hakkını Mumuk efendi... Yine de ameliyat sonrası obezite ve hayvanın huyunun değişeceği ihtimali çok canımı sıkıyor... Çok çaresizim... İnşallah kudurukluğundan birşey kaybetmez...



Neyse, olayı dramatize etmeyeyim, sonuçta herkesin kedisi var... onlar nasıl yapıyorlarsa, biz de yapıcaz....



Kısa bir MouMouque show ile keyfimiz yerine gelsin...




Cheers,

nora.

12 yorum:

lori said...

:( ne zaman ki ameliyati? of burda, kisirlastirma sonrasi huy degisim, depresyon falan olmamasi icin bebekken (1 aylikken basliyolar) ameliyatini yapiyolar.
uzulme, bende uzuldum yaf .
du bakalim belki de degismez?
resimler cidden harika, nasida masum bakiniyo hic orga isemis gibi bi hali yok resimlerden ehuhheee walla bak.
onu bi mincirrikk yapsam!

nora said...

Ayy bizim veteriner de daha bebikken dedi gel yapalım, herşeyi çok bilen biz karşı çıktık... "Ne kısırlaştırmak mı !! Bu bizim verebileceğimiz bi karar değil !!" falan diye.. Vet de " eviniz kokmaya başladıktan sonra nasılsa getiriceksiniz" dedi ve haklı çıktı ne yazık ki... Yani şurda 2 aydır sabrediyoruz ama ıı-ııhh.. Bari diyorum bi sünnet düğünü gibi bişi yapim oğluma :P ehueh :D

nora said...

Bu arada o senin "masum" mıncırığın daha nerelere işedi de söylemeye dilim varmıyor :D Şimdi blogu okuyanlar demesin ne pismişsiniz siz diye euheuh :D

Cimbakuka said...

Çok fena birşey.

Bir dişi kedi sahibi olarak o akıl almaz seslerin bazen hiç çekilmiyor olması fena.

İnsan'ı cinnete sokacak cinsten hemde.

Sanırım bir kısırlaştırma operasyon'u da bizimkine gerekekecek.

Ama yalnız bu süreçte farklı bir yere işeme veya diğer'ini yaptığına rastlamadım.

Sanırım bu da şansımıza.

Kolay gelsin...

denizero said...

__keşke minikken, daha drum hakkında bi haberken yaptırsaydınız cicim...bizimki nolduğnu anlamadı ve de hiç huyları değişmedi....ama neyse artık olan olmuş...benim eski erkek kedim ameliyattan sonra bayaa bi şişkolaştı, rejimine dikkat etmeliydik diye sonradan çok üzüldük....onun dışında bi değişiklik olmuyor yaw endişelenmeyin :)__

lori said...

:) pisiz ki zate :P ehuuuuuuuuuh
nolmus yane silmiyoz mu sonucta demi ama?
benim karakizim bikerem ishal olmustu , elinde deil ki. ay napiyodu biliyo musun, littersina kadar kosuyodu ama kaciriyodu yine, bi de utaniyodu :( kiyamam.. mincirikima da kiyamam.. bebelerimis onnar bisim.

meltem said...

GEÇMİŞ OLSUN:)
YAAA AYRICA ŞAKA GİBİ KEDİNDE SENDE NE KADAR GÜZELSİNİZ YA OFFFF
MAŞALLAH DİYİMDE KISKANÇLIĞIMDAN NAZAR ŞEY ETMESİN:P
ŞAKA ŞAKA KISKANMADIM
VALLA ÇOK GÜZELSİNİZ

Ayşegül said...

Şimdiden mumuk efendiye geçmiş olsun dileklerimi iletiyorum.
Ben de köpeğimin kısırlaştırılmasını hiç istememiştim ama sağlık sorunları bunun önüne geçti. Önemli olan mumuk efendinin sağlığı..
Yeni fotolarını beklıyoruz =)

Colorful said...

en ideal dönem 3-6 ay arası diyor veterinerler ama neyse bence problem olmaz
kudurukluktanda bişey kaybetmez, bir arkadaşımın aynı mumuk gibi kuduruk kedisi ameliyattan 1 hafta sonra eski performansını yakaladı :)

nora said...

Cimbakuka, dişi kedilerin ameliyatları biraz daha zor, iyileşme evresi de uzun sürüyor erkek kediye göre, bol şans diliyorum, umarım sağlıklı bi şekilde atlatırsınız..

Denizcim, valla bizimki zaten diet mamayla besleniyor, böbrek taşı probleminden beri.. Kudurukluğu azalmazsa egzersiz de yaptırırım ben ona bol bol...

Meltemcim, utandım ya deme öyle :D Senin o güzel gözlerinden öyle görünüyoruzdur biz :D

Ayşegül, çok teşekkürler, çok haklısın sağlık çok önemli.. ayıptır söylemesi bizim oğlan bi taraflara sürtüne sürtüne tahriş etti alt takımlarını :D Ona da sıkıntı sonuçta bu durum.. en azından hormonları ortadan kaldırıp sakin bi hayat sağlicaz kendisine...

Vee Ellycim, çok sağol, valla ben de umutluyum, arkadaşının kedisini duyunca daha bi umutlandım =)

Unknown said...

Şimdiden geçmiş olsun noracım. Ama merak etme 1-2 hafta içinde kendine gelir. Bizimki eski formuna çabucak geri dönmüştü, kudurukluğu tabi ki geçmedi. Hala zıp zıp :)

Ama veteriner mor bi ilaç sürmüştü yarasına. Bizimki bembeyaz tabi, çok komik olmuştu :) Mor kıç diye çağırdık bi süre kendisini, hihi :)

Unknown said...

yavrum benim.. hiç korkma.. bak ben 1 kız 1 de oğlan anasıyım.. iki yavrum da kısır mecburen.. :D oğlanın amelyatı çok kolay oldu ve hemen ayağa kalktı zaten.. ayrıca ruh hastalığından, çene düşüklüğünden, yaramazlığından, kudurcukluğundan da hiç birşey kaybetmedi.. nerdeyse 1 yıl oldu.. Buzz aynı Buzz. kızım da aynı şekilde..öyle acaip değişiklikler falan olmuyo abicim rahat ol.. ayrıca oğluşum da hala filinta gibi delikanlı maşallah! :D kız biraz obur ama onun da benden yerinde olmasın ama formu yerinde :DD amelyat sadece size ve oğlunuza huzur getircek emin ol.. ben iyi bilirim o işemeleri sıçmaları :DD

özlemle kucaklarım anam..
mucxx