Friday 11 September 2009

Bahçeşehir Barınağı Acil Yardım !

Salıncakta 2 kişi 'nin blogunda gördüm az önce... O da zannediyorum İdil hanımın blogunda görmüş. Sinirimden, öfkemden, üzüntümden günlerdir ne diyeceğimi bilemediğim için yazmadım buraya. Ama şu an acil yardıma ihtiyaç var sel nedeniyle tabir-i caizse "telef" olmuş yavrular için...

Para istemiyorlar, Yedikule barınağına taşınan hayvanlar için mama yardımı istiyorlar. Kangurum 'daki kampanya sayfasından sadece kredi kartınızla alıcaksınız, onlar ücretsiz teslim ediyorlarmış.

İnsanlar kurtarabildikleri yavruları kucaklarında taşıyor, tabiki belediye yardım etmiyormuş. Şaşırmadım. Bir gün bu ülkenin başındakiler yüzünden katil olursam siz de şaşırmayın.

N'olur yardım edin bu savunmasız yavrulara. Yardım için link : KANGURUM

Maddi gücü olmayanlar da lütfen en azından duyurabildikleri kadar duyursunlar bu haberi.

Haberin yürek dayanmayan fotoğrafları için İdil Hanım'ın linki : idiluzun.blogspot.com

Pause.

4 yorum:

idil said...

duyarlılıgınız için cok tesekkürler..

nora said...

Ya inan teşekkürlük bir şey değil...:( Keşke elimden daha çok şey gelse...

Stil Direktoru said...

İçim acıdı benim de bu haberi görünce ben kapıya bir tas su koyuyorum hayvanlar için gelip atıyor salaklar.

nora said...

bana da uzaylı gibi bakıyorlar mahallemde, napıyo bu deli diye? Mumuk'a çaktırmadan mamasından çalıp çalıp koyuyorum kapının önüne suyla sütle beraber ve başlarında bekliyorum resmen... pisicikler yerken mahallenin veletleri rahatsız etmesin, hayvan düşmanı komşularım atmasın diye.. Tabi bi de onları izlemeyi de çok seviyorum :D