Sunday, 4 October 2009

T'as mangé quoi? ^^


Little Candy Thief
Yükleyen Biertijd. - Diğer komik videolarını izle.

C'est super-jolie, hein?

:D:D:D

5 yorum:

Hesionka said...

yaa acayip şeker bişi ^_^
koca gözlü anime gibi. lolipopu kıtır kıtır yemesine bayıldııım.

nora said...

Ayyy evet yaaa :D

Bi de nasıl ciddiye alıyo yaptığı işi :D

Fransızca bir çocuğun ağzında nasıl da datlu oluyomuş yaa :D

Style by T said...

Ay ay ayy..Çok şirinn!
Yerim!
^^

Jaensue said...

Ay yirim ben onu ya çok tatli konusuyor:)
Un deux trois quatre... tam bi bonbon canavari bu:)

nora said...

@StylebyT : di mi di mi ? :D

@ Jaensue : Evet yahu.. bak böylelerini görünce çocuk yapmaktan korkmuyorum :D