Tuesday 24 November 2009

An early xmas gift for MYSELF !!!

My new baby.

And first shots of my new baby in the evening which were taken inside of my apartment... With my standard lens, it wasn't even possible to capture anything because of the low light.... Now anything's possible.
----------
Bugün Hesi ve Hersheyler ile Eminönü'ne gittik ve onlar beni Hayyam Pasajı'na sokmak gibi bir hata yaptılar... :D

Yeni bebeğimle tanışın !

Normalde özellikle akşamları evde fotoğraf çekmem standart lensimle imkansız gibi bir şeydi. Bu yeni lens ile az ışıkta bile yapabileceğiniz o kadar çok şey var ki... Özellikle portre çekimlerim için aldım.. Fiyatına göre performans mükemmel... Çok iyi anlaşacağa benziyoruz ...

Tanrım öyle mesudum ki !

Bu akşam çektiğim örneklere bakalım... kımon...


Bu yılbaşı hediye haklarımızı doldurduk sanırım kocamla... =)

Offf bir an önce sabah olsa da günışığında denesem yeni bebeğimi...

cheers!
nora.

3 yorum:

Seda said...

Nuuur kaça aldın lan 50 mm'yi???
güle güle kullan şekerim :)
pşşt bak ne dicem
şu videoları izlesene
Herif manyak çizmiş ve anlatmış kedileri...
Öpenzi
http://www.simonscat.com/films.html

Loreathan said...

Güle güle kullannn çok güzel kareler bekliyoruz efenim^_^

nora said...

@Adour: Kız ayıp burdan fiyat söylenir mi? :D Ama performansına göre oldukça ucuz diyebilirim... Hatta Hayyam Pasajından faturasız alınca yurtdışıyla aynı fiyata aldım diyeyim ben sana...

@Loreathan: Ah inşallah bir fırsat bulabilirsem gelicek o kareler :D Tabi Gana'ya gitme ihtimalim biraz düşük ama... :D:D:D