Sunday, 10 January 2010

Meeting / Buluşma.

Yesterday night we got together with Hesi & Banyosuyu for a late dinner ...
Dün akşam Hesicim ve Banyosuyumcumla yüzyıllardır uğramadığım caddede buluştuk...


These gifts I sewed for them made me 1 hour late to that meeting but I guess it was worth it ! A leopard tie and a mini-pillow from the same cloth...

Hesiciğe leopar desenli kravatı, Banyosuyucuğa da aynı kumaştan mini-yastığı yapıcam diye 1 saat geç kaldım, dayak yiyodum valla :D Ama değdi ! - en kısa zamanda o kravattan kendime de yapıcam ! Kırmızı astarla süper oldu.. kendim yaptım diye demiyorum :P

And their gifts were also great ! An amazing hand stitched coin bag from Banyosuyu and a fabulous clutch sewed by Hesi !!!
Veee kızlar da boş durmamış ! Güzel şımarttık birbirimizi... Banyosuyu'nun elleriyle diktiği bozuk para çantası ve Hesi'nin efsanevi clutchları !!!

First, couple of drinks...
Önce içmece...

Then wandering around a little...
Sonra gezinmece...

Window shopping a bit...
Vitrin bakmaca...

Wandering around more...
Biraz daha gezmece...

Injecting some coffee to our veins...
Damarlara kahve zerk etmece...

taking photos...
foto çekmece...

tweetin' the moment...
anı tweetlemece...
---------------------------------------
It was a fun night ... Gotta do it again asap !!!

En kısa zamanda yine yapmalı, di mi, di mi?
---------------------------------------

Oh btw, it seemed like new year's spirit was still all around the street ! Take a look ;



Well, that spirit hasn't gone anywhere far from my blog either !!! I don't wanna change my blog's layout !!! Not ready yet ! =)

peace

nora.

13 yorum:

vintage peony said...

çok üsper bi buluşma olmuş
ben de gelceeem :/

Sycorox said...

aman tanrım kravat mükemmel olmuş eline sağlık;)

Hande said...

aman da negzel!
kravat o biçim güzel olmuş ama artık istemicem hiç bişey.. yastığı bile bitirmedin biliom! :D

mumuk süper walla! iş görmeye başlamış çocuk n_n

bi de starfucks kafa aksesuarını çok begendim hesionka'nın. ^o^

öperim!

nora said...

@vintage peopny: ahahah :D geh geh ^^

@Sycorox: tişikkür ederim =)

@Hande: valla ne desen haklısın yaauu... O senin minder ne süründü kardeşim ! Ya işte öyle büyük projelere girmemem lazım.. kravat mravat gibi bikaç saatte biticek şeyler yapmam lazım :D Donatıcam seni Hande ! İzmir'e kucağım DIY lerle dolu gelicem ! muaahhh!

Loreathan said...

Starfucks şeker paketlerini ipe dizip DIY kolye yapımı yazını bekliyorum :D

Hesionka said...

bundan sonra sana her buluşma saatinin normalden 1 saat erken olarak söyleneceğini bilio musun yevrım :B mih mih

kravat süper olmuş! boynumda şu an ve 10 leopar gücündeyim :B ehuehauehua

starfuckers inc. cooperated!

nora said...

@Lore: mihihihi eet tutorial hazırlicam bi de :D

@Hesi: eet tatlım bence de 1 saat erken söyleyin anca gelirim ben :D Ooohh ne yakışmıştır kuzuma leoparı... gulu gulu kullan !

banyosuyu said...

ben senin yazını yeni gördüm yahu.

Süper oldu yastık. Çok sevdim :)
Astarı mavi filan olsaydı uymazdı ama bilmiş gibi kırmızı olunca süpper oldu.
1 saatte bekleriz 3 saatte bekleriz nolcak canım :P

Ben starfucks aksesuarını beğenmedim üzgünüm.
Hani nerde starvoski taşlar?
Hani nerde ordan burdan bağlanan kurdeleler, ipler, yünler??
Hani nerde yoldan topladığımız naylon poşetler??

noranıngemisi said...

Hesi starbucks kutusundan yaptığın tokaya bayıldım, neyle kombinlesen gideri var, tambi moda canavarısın.

mehmet akif said...

hmm, kadınlık dayanışması. erkek almadınız bari bi gay olsaydı. yani boş zamanım da yok ama :D

wykka said...

bunun bi de ankara versiyonunu bekleriz valla! mujuuu

nora said...

@Banyosuyu: euheuheuheuhe :D doğru diyon tatlım yaa.. bizimki pek yavan kaldı :/ Daha çoook çalışmamız lazım ^_^

@noranıngemisi: Dı pörsın yu hev kold kennat bi riğçd et dı momınt. Nora'nın blogundan hesiye serzenişler ... euheuhe =) Mesajını ileticim.

@mehmet akif: Pozitif ayrımcılık yapmayalım :) Bizde buluşmalar bitmez.. Talep olursa organizasyonlar yaratırız..

@Wykka: ah kuzum valla ya, geçen seferkinin tadı damağımda kaldı.. foto da çekemedim zaten *ühü* ... En kısa zamanda inş !

Hesionka said...

@banyosuyu: ya biraz daha çer çöple her türlü atılacak eşya ile birleştiremedim, ondan öyle oldu. sade oldu lanet olsun?

@mehmet akif: tanımayı istediğimiz biri olursa buluşuruz. gay ya da değil ne farkeder ki??

@noranın gemisi: tam bi çöpçüyüm bebeyim. kariyerimi bunun üzerine kurayım diyorum hem. 2-3 salak da buldum mu tamamdır.