Monday 12 April 2010

İstanbul Efendisi


Cumartesi günü tam 14.58. 

Muhsin Ertuğrul sahnesinin önünde beklemekte olan ZiviZivi'ye doğru hızla koşan 3 kişi, şanslı kızı kollarından çekiştirerek salona girdiler.


Benim her yere geç kalmam artık İsviçreli bilim adamları tarafından bile onaylandı ancak bu kez geç kalan Mewişkoydu. =) Biletlerimiz de kendisinde olunca, felaketin ucundan döndük diyebilirim =) Karma bana "höt" çekti. Bundan sonra bekletmicem insanları.

Neyse ki yetiştik ve kelimenin tam anlamıyla HARİKA vakit geçirdik. Güzel olacağını biliyordum ama bu kadar güleceğimi bilmiyordum doğrusu. Kostümler + dekor cidden müthişti. Hatta Tim Burton'ın elinden çıkmış gibiydi herşey. Şiddetle tavsiye. Ne yapıp ediniz, bilet bulunuz ve izleyiniz bu oyunu.

Oyunla ilgili ayrıntılı bilgiye bu adresten ulaşabilirsiniz.
Oyuna çok kaptırmışım kendimi, doğru dürüst foto çekmemişim :D

ZiviZivi de çok cici bi insanmış, bu vesileyle tanışmış olduk <3


Eylemlerim devam edecek. 

nora.

7 yorum:

Hesionka said...

wiii süpermiş yahu :O
ühü keşke ben de gelebilseydim :(((
o gün ikea'nın 2de getirdikleri dolabı 6ya kadar kurmakla uğraştık >_<
geberdik! bi "ühü" daha senin için :P

Ova (Excuse My Reading) said...

ah ah istanbulda olsam kaçırmazdım bu give away i ancak kader işte :p izmirliyiz

yuxelles said...

Izledigim en iyi oyunlardan biriydi! Taksicinin "Hangi semt oluyor orasi?" demesi, Besiktas'ta kapatilan yollar yuzunden tur atmak, Nisantasi'nda "emniyet seridi" yaratmak, Nora'yi alip tiyatronun onune kadar taksiyle gidip iceriye ucmak!

nora said...

@Hesionka: bir ühü de benden :( Neyse yerleşin toplaşın da, olmadı bir dahaki aya bilet bakalım. Ben bir kez daha izlerim valla :D

@Merope: Ay şekerim vallahi zaten ne varsa İzmir'lilerde var :D Gönlüm hep sizinle =) İzmir'e özel giv evey yapmazsam bagh :D

nora said...

@yuxelles: ahahahaha :D sorma CüCü ya :D En basit aktiviteyi bile maceraya çevirme özelliğimiz var bizim :D mih mih :D

Unknown said...

walla çok keyifli görünüyor.. keşke izleme şansım olsa!

zivizivi said...

muhteşemdi gerçekten. erkek arkadaşıma ağzım kulaklarım da, anlata anlata biteremedim, çok kısknadı garibim :D kesinlikle tekrar gidilmeli :)

cücüyü, mevoşu ve seni çok sevdim nora :D yeni bi aktivite de görüşmek üzere :D