Wednesday, 2 June 2010

Last weekend.

İçinde bulunduğumuz hafta bitmeden bir öncekinin sonunu yazayım.

Cumartesi gecesi Eurovision'u beraber izlemek için Hesi ve Lore ile bir araya geldik (zaten bizim sosyalleşmekten anladığımız klon çiftimizle buluşma oluyor mihmih ) Sıra onlardaydı, bize geldiler. Zaten kuduruk çocuklarımı da özlemişlerdi, isabet oldu =)

Örovizyon Twitter Spam Ekibi iş başında... ÖTSE ! Bütün gece öttük cidden... =)

Fazla ahkam kesmeyeceğim; her zaman "örovizyon asla müzikle ilgili değildir!" diye dolanırdım ancak bu yıl cidden de yarışmanın siyasi boyutunu geride bıraktı Lena'nın şarkısı.. Ne yalan söyleyeyim, ben de bir oy attım kendisine.. 

Bu arada Lore ilk geldiğinde Akn'a "Biz de WoW oynarız di mi aaağğbbbiii... onlar izlesin...." demişti... Akn da "Tabii aağğğbbiii, napcaz erovizyon falan..." şeklinde yanıt vermişti ama gece boyunca kalkmadılar TV'nin başından =)

----------------------------------------------------

Ertesi gün ise yine buluştuk ama bu sefer GalataModa'ya gitmek için... Akn sattı tabii ki, gelmedi.. Hesi'yle ben iştirak ettik, Lore da cici fotolarımızı çekti !!!

Bu arada Galata Moda haftası diye bangır bangır inleyince ortalık ben fuar gibi dev bir organizasyon bekliyordum dolayısıyla gittiğimizde minicik bir alanda, çok sayıda olmayan standları görünce biraz hayal kırıklığına uğradım... Zaten son gün gittiğimiz için pek bir şey de kalmamıştı.. Adam akıllı ilgimi çeken tek marka Kiki Design (umarım adını doğru hatırlıyorumdur) oldu. Hesiş çok cici bir kemer kaptı ordan...

Lore da peşimizde foto makinesiyle takılınca tambi selebriti mod on =) Kendisine burdan kocaman bir teşekkür !!!
Hiç adetim değildir ama madem konumuz moda, ben de bir ilki gerçekleştireyim;

Taç: Hesişkonun güzel ellerinden çıkma.
Elbise: Beşiktaş'ta bir pasajdan 
Çanta: Ablamdan çarpma.
Foto mak.: Canon 350D
Lens: Tamron 70-300 f4-5.6
Görünmese de terlikler: NaynVest -ablamın hedayesi-
Görünmese de kolye: Sims Collector's Edition'dan çıkan flashdisk =)

ROFL.

nora

---------------------------

NOT: Bu posttaki tüm fotoğraflar Loreathan tarafın çekilmiştir. Bu böyle biline!

7 yorum:

Matissera said...

Çok iyi vakit geçirmişsiniz, ^_^
Eğrovizyonu izlemedim, merak ettim bak şimdi,biz her cumartesi gecesi yaptığımız gibi ablamlarla Okan'ı izlediğimizden kaçırdık,demek iyimiş bu sefer, neyse :D
Bu arada makinan 350d imiş, ben de 50d falandır zannediyordum, çektiğin fotoğrafların kalitesi herşeyi çok iyi, Lore'ninki de 500d falandı sanırım, madem öyle şu klasiği de söylemeden geçemiycem, lensinize, kadrajınıza, gözünüze sağlık :D

Loreathan said...

İkinizde güzel güzel giyinmiş süslenmişsiniz, celebrityler gibisiniz maşallah ^_^ ben de kendimi paparazzi gibi hissettim.
"Ooouuu Hesü hanumla Nuora hanum galata modada neler yapuyor acabaaauuo?" (magazin dış ses boğukluğu)
Mumuk'un kafa yerde tepetaklak yatışını koyucam ben de bloga hehehh bi postu hazırlıyim de akşam ^_^

Hande said...

hahhhahhhhaaa!! çok güldüm nan ne giydim postuna! neden güldüm, çünkü kamera ve lensi bile yazmışısın, boynunada flashdisk takmışsın ki acaip merak ettim onu, kesin süperdir! teknolocik görl seni!
tweetleme merkezinize bayıldım.. ben çok yapamadım o işi ne yazıkki kızdılar bana, gel buraya lan dediler!

ha bi de lenanın kukusunu gördüm nette hehhheehehhe :DDD

nora said...

@Matissera: Ah Maticim çok tişikkürler canım :D Senin de yüreğine emeğine sağlık mihhihihi:D

@Loreathan: afdsfadsfadsfafds :D dış sese koptum :D Bir de sen o gün ne demiştin ya; "benim de blogum var, fantastik dünyamı ziyaret etmek ister misiniz?" miydi? mehuahuehuaehh :D:D:D Aaaa evet bu arada Mumuk efendiyi senin blogunda da görmek isteriz :D

@Hande: Mihihihi :D Oğlum beni tanıyosun, oldukça teknolocik bir insanım :D Ama o flashdiskimi görsen, ağlarsın yani, o kadar söylüyorum sana :D Bi ara sırf senin için çekeyim fotoğrafını :D

Örövizyonda spam yapmak çok zevkliydi, seneye seni de alalım ekibe :D Yalnız Lena'nın kukusu??? WTF ???!! :S

Hande said...

seninle bi örovizyon izleyemedik ya ona yanarım zaten!
olm internette boy boy cıbıl fotoları geziyo hatunun.. millet yememiş içmemiş, olur da meşhur olursa bu fotoları internete veririz diye avlamışlar kızı.. ya da kendi parnaa da vardır.. bilemem.. ben gördüğümü bilirim :DD

Hesionka said...

ehaueuahu olm bi gün sadece bi gün uzak kaldım internetten ne acayip oldu nan. çogsel post olmuş bu <3 koştur koştur ben de gireyim bareee :D

ötse! ehuaheuaheuah seneye de biz de yaprız ötse'yi :B 2. geleneksel ötse toplangaçı.

vintage peony said...

Çok muzursunuz ay, bakışlara bak :)
Tacın şahaneymiş bayıldıms.

Lena, alnınıng teriynen kazandı bencede..
allah bize de klon çiftler nasip etsin, biz de gitsek onlara, onlar bize gelse falan filan.. Gıptaynan bakiyürüm sizlere maşşalah:)