Monday 23 August 2010

Gutu iz dı ensır.. Vat iz dı kuesçın?



Efenim yorumlarda da tahmin edildiği gibi, bilmecedeki hatun Gutuvonka'nın ta kendisi !!!!

FYI; Hande benim 10 yıllık arkadaşım... Bu süre içinde 4 yıl boyunca totomuz yapışık yaşadık... Ama evlendiğimden beri sadece 1 kez gelmişti yanıma.. Birkaç hafta önce de 2. kez ziyaret etti Gutu'm bizi... Hem de hiç gitmemecesine !!! :P:P:P:P:P

Gelirken bir de süpriz yapmış, Sedoş'u da kapmış gelmiş :D

Bir akşam üşenmediler, benim peruklarıtaktılar, giyindiler süslendiler ve ortaya bunlar çıktı ;


Çok fazla fotoğraf var.. Bunlar şimdilik seçtiklerim... İdare edin artık =) Ara ara post yazıcak konu bulamadıkça girerim :D mihih ^_^

Bu arada hazır kızlar burdayken bir kaç blogger arkadaşımızla da spontane buluşmalar yaşadık.. Onların da fotoları var.. Ancak marketten söylediğim sigara biraz daha gecikirse o fotoğraflar bugüne yetişmez söyleyeyim !!! gggrrrr.... *krizgel*


Şimdilik that's all, folks.
cheers

nora


8 yorum:

Seda said...

çok güsellerrrr :))
Olm kocana çok selam sööle... çok öpüyorum ikinizi de :)

Hesionka said...

olm çoii olmuş fotolar! bayıldım!
bi de gutu beybinin onca saçı nasıl kaybelmiş o peruğun içinde bir kez daha şaştım!

bizim buluşma fötölerini de ver de biz de post yazabilelim nan!

nora said...

@adour: Akn da selam söylüyoo! O sizin güzelliğiniz demenin tam zamanı :D

@hesionka: mehihihihi *blushblush* sırada onlar var datlum ! =) muck!

Aslı said...

çok güzel çok
ati uzun zamandır hande yi kısa ve siyah saçlı görmek istiyordu
ona göstertelim bu fotoları:)
sedoşa da pek yakışmış
eminim gutu sizin yeni lensleri takmıştır.umarım onların da fotosu vardır

Matissera said...

aa.. Gutuu huu! bu saç çok yakışmışş, harika olmuşş >.<
Nora ellerine sağlık fotolar da bi harika :)

Unknown said...

OMG demek istiyorum!!! Gutu nası bi değişik, nası bi hoş olmuş böle ya. Valla ilk postta gutu olduunu anlamıştım, eneeem dedim gitmiş sırma saçlar :) meğersem perukmuş!!! möhkemel olmuş yahuuuu.

Fotolar tabi ki ayrı gözel noracım ;)

Unknown said...

Ehihi cok gusel olmus! Nora dadlum bir heerikasin.
Aslinin da dedigi gibi ati cok begendi :))
Neyse gaza gelmiyim hemen: D

noraashira said...

Seda :O Gutu :O aynen böyle kaldım ekran başında, Seda tambi metalci olmuş :)