Tuesday 19 October 2010

Ben Bu Bloga Bayıldım! Kısaca BBBB.

Hiç adetim değildir biliyorum.

Belki de olması lazım.

Evet evet olmalı.

Bundan sonra arada bir "Ben Bu Bloga Bayıldım" postası hazırlicim.

BBBB.

İlk konuğum, yakın zamanda beni izlemeye almasıyla keşfettiğim yetenekli bir blogger.


Göksu Karaca.

Anladığım kadarıyla kendisi bir illüstratör.

Sevimli çizimleriyle kendi hayatından bir şeyler paylaşıyor blogunda. Henüz yeni bir blog, Haziran'dan beri yazıyor. Bana bir kaç yıldır severek takip ettiğim Fransız illüstratör Penelope Joliecoeur'ü anımsattı. Hatta hep neden bu tarz bir Türk blogu bulamıyorum diyordum.

İşte buldum.

Blog deryasında henüz gereken ilgiyi göstermemişiz kendisine... Hadi gösterelim ! TIKTIKTIK !


peace.
nora

NOT: Görseller, Göksu Karaca'nın blogundan alıntıdır.

4 yorum:

vintage peony said...

Behlül kaçar resmi çok komik :D
Ama link çalışmıyii :S

nora said...

@Vintage peony: Aaa bi tanesinde bağlantıyı becerememişim, hemen düzelttim canım.. Şimdi tıklayabilirsin !

zoitsa said...

çok beğendim:)

Ayşegül said...

Teşekkür ettim sayende harika bi blogla tanıştım.
Sevgiler...