Sunday, 9 January 2011

Sene ikibinonbir.


90 doğumlular 21 yaşında artık. 

Böyle düşününce ne garip.



Bu yıl evdeki kedi popülasyonundan ötürü çam ağacı kurma hayalleri yalan oldu. Plastik de olsa yeni yıla bir yeşillik getiriyor. Seviyorum. Ama geçen yıldan hatırlarsınız, Cappy Sultan gerçek ağaç zannedip tırmanmıştı ağaca, dalların üstünde uyuyakalmıştı ^_^ Sonuç olarak ağacın ömrü 15 dakikayı geçmemişti =) Bu yıl hiç bulaşmadım o yüzden...



IKEA evimin herşeyi'nden tel bir ağaç figürü kaptım ben de.. Diğer ışıkları ve süsleri Praktiker'den aldım ama. Ikea süs konusunda hem daha pahalı hem de talan durumdaydı. Praktiker iyi geldi.



Yeni yıla klon çiftimizle PS3 +Move oynayarak, kafalar güzel girdik. Bir süre sonra kocalar WoW'un başına oturmuştu; biz de Hesüşümle lak lak yaptık sabahlara kadar...



Tek bir kare fotoğraf bile çekmemişim. Bir kaç tane instagramladıklarım var , o kadar... Kaptırmışım yani :D



Akın'la gaza gelip, tam 00.00'da patlatmak üzere şampanya almıştık... Beceremedik patlatmayı :D:D:D Ikına sıkıla açabildik ancak ^_^ Sonuçta içtik mi içtik .. Önemli olan niyet :P



Yeni yılın ilk gününde de hafif akşamdan kalma moddan kurtulmak için,  uyanır uyanmaz attık kendimizi dışarı ve kahvaltı ettik misler gibi...

Ben zaten "yılın 364 günü dışarı çıkayım ama yılbaşında bana dokunmayın, hayatta çıkmam !" felsefesiyle yaşayan bir insanım... Evde sevdiğimiz insanlarla yeni yıla girmek süper geldi bu yıl da... Hesi'm ve Lore'cuma kocaman öpücükler ! <3<3<3

Şimdi üstünden de 10 gün geçince yazması zor oluyor :D

İyi dileklerle sonlandırayım ben bu postu iyisi mi...

Yeni yılda herkesin beklentileri bir bir gerçekleşsin.

Sevdiklerinizle birlikte bol kahkahalı bir yıl olsun. E mi?


peace

nora

4 yorum:

lori said...

gecikmeli olarak, yeni yilin kutlu olsun , bi de dogumgunun kutlu olsuun. bisuru yillara sevdiklerinle gir ve hep mutlu ol insallah :)
bu arada fotolara baktim da , kizim sen gittikce guzellesiyosun beyaff. (hayir zaten gueldin ama daha bi guzel olmusun, sarap gibim) masallahh tuh tuh tuuh!
mucx

Sliwer said...

2011 güzel bir yıl olsun :)
Bu sene artık fotoğraf makinem olsun falan :D
Yeni tema süper olmuş ;)

sophie'nin dünyası said...

yeni temayı sevdim, fotoğrafına bayıldım.

aynen dediğin gbi bol kahkahalı bir yıl olsun,geçmiş doğumgünün de kutlu mutlu her bir şey olsun nora!

Hesionka said...

Çok güzel bir yeni yıl kutlamasıydı.
Süsler, sofra hepsi şahaneydi, çok da eğlendik.

Kudurduk coştuk, içtik sızdık! Bunu saymayız yine isteriz!

Mucuruuuxxx <3 <3