Monday 7 March 2011

Shamamciyan FEAT Hesionka > GagaHack.

Bloglarımız hala kapalı. Evet şaka gibi.

Eğer "bir şekilde" hala bloguma ulaşabiliyorsanız, aşağıdaki videoya bayılacaksınız ^_^



Bu haftasonu Cappy Special Weekend dedim ve Hesişkomla Shamamciyan'ı evime çağırdım. Onlar tabii Cappy'yi sevmeye geldiklerini sanıyorlardı... Başlarına geleceklerden habersizlerdi =)

Kendim çektim diye demiyorum, şahane oldu ! Aahahahahahaha :D (Saatlerce edit yapınca beyin pelte gibi oluyor, sorry. )

Ve huzurlarınızda, SHAMAMCIYAN feat. HESIONKA :





Nasıl olmuş? =)

cheers.

nora


EDIT: Hızımı alamadım, bir de şu videoyu yaptım ^_^


Selin the Küçük Hanım:

26 yorum:

Barbygirl_here said...

Wow diyorum Nora'cim harika olmus, sonundaki "bloguma dokunma" cok da yerinde olmus...
Tek kelimeyle, supper!!!

nora said...

@FerahFeza: Çok teşekkür ederim canım ! ^_^ Vallahi çok eğlenceliydi çekmesi de, editlemesi de... Blogumuza dokunmaya devam ediyolar ne yazık ki :(

Lokum Hanim said...

muthis olmus!!!! bayildim!!! Ben bu arada youtube dan izleyebildim =)

nora said...

@zuzu: tenk yuuuu !!! :D:D:D Her türlü platformda paylaşıcim, izlemeyen kalmasın diye eheheh :D

Lokum Hanim said...

hayir blogundan izleyemedim onu demek istemistim acilmadi video =)

nora said...

@zuzu: Aaaaa !!! Hmmm... Mobile versiyonu açılmıyor biliyorum ama... :/ Telefondan mı izlemeye çalıştın peki? Başka hiçbir fikrim yok.. Belki DNSleri değiştirdik falan.. onla alakalıdır? :(

Lokum Hanim said...

yok hayir bilgisayardan izlemeye calistim, acilmadi =) Ama belki bende sorun vardir, bilemiyorum.

nora said...

@zuzu: tüh :/ Du bakalım gün içerisinde diğer insanlar izleyebilecek mi... belki de bendedir sorun :(

gksk said...

yo yo hiç bir sorun yok. gayet şahane izleyebiliyorum ben. her şey herkes de şahane görünüyor^-^
çok keyifli olmuş.

noraashira said...

lady gaga kimmiş dedim resmen :) Süpersinizz <3

Hesionka said...

aehuaheuahue süper olmuş yahu!
bu video 2012 yazında biter diye düşünüyordum ama bebikim bi gecede oturup bitirmiş yahu! muhteşem!

eline sağlık yönetmen haaaanım! <3 <3 <3

Roselyn said...

Hahahahaha! Mükemmel! Acayip eğlenmişsiniz ve çok güzel olmuş hem hesi he shamamciyan ın oyunculuğu hem de senin editlemen! =D

Küçük Hanım'ı merakla bekliyorum!

Bir de, video editlemek için kullandığın programı sorsam? :\ Kendime ufak bi öğrenilecekler listesi hazırlıyorum da, arada video editlemek de var, tecrübelilerden fikir alalım <3

Tabi benim önce video ve fotoğraf çekecek güzel bir alete ihtiyacım var. Püf.

Anonymous said...

İnanılmaz güzel olmuş!!! Sonuna kadar izleyebileceğimden cidden şüpheliydim. İzledim mi? İzledim hem de büyük bir zevkle.
Yalnız 00:53 'de aşağıda dolanan 3. oyuncuya çok güldüm :D
Seli The Küçük Hanım'ı merakla bekliyoruz efendim <3

Allegra'nde said...

çok çok çok güzel. ben de bir projenizde yer almak isterim nora hanım :)))))

esinspiration said...

çok güzell :) bekliyorum küçük hanımın devamını.. :)

Ayşegül said...

hahaha ikisi de harika olmuşş!!!
Çok şık bi prodüksiyon, bence inanılmaz başarılısın.
Bu harika kliplerin devamını bekliyoruz =) Ayrıca VH1 da üst sıraları hakediyor bence :)
Öpüyorum
Yaşasın Capista haftası! =)

Colorful said...

Delisiniz kizlar ya :)
Resmen oldum, bittim, bayildim :)

Tiki Kezban said...

ahahah süper olmus bu, bayıldım bayıldım, eline saglık :)

Unknown said...

buardan tekrar söylüyorum.. sayın yönetmenim, ellernize sağlık!
resmen bayıldım! ayakta alkışlıyorum!!

yazın ben de istiyorum.. tarık mengüç olcam! şakşuka dansı yapçam.. zayıflatıyomuş! :P

KirinKirin said...

elinize sağlık efenim xD süeper eğlenceli gözüküyo ^__^

defneyleyasamak said...

bi de buraya tebrik, teşekkür, takdir yazmazsam olmazdı! süperello!!!
bi çekim daha olacak olursa gönüllüyüm, uça kaça hoplaya zıplaya gelirim hatta :)

Ahmet Kamil Keleş said...

Harika olmuş!

Ama keşke "(I love it)" kısmını da söyleseymişsiniz. Hatta o kısım ayrı bir sahnede söylenseydi, orijinal klipteki gibi, mükemmel olurdu.

battodol said...

ooh be sonun da izleyebildim :)
çok güzel olmuş nora süper süper!!!!

Anonymous said...

Harika olmuş sahiden tebrikler! :)
Küçük Hanım'da çok eğlenceliydi :) :)

vintage peony said...

Süpper olmuş küçük hanımın devamını bekliyorumm :)

Cocorosie said...

Hesi'yi biliyodum ama senle tanıştığıma da çok mutlu oldum ki ben:) süper videoların var, arşivinde boğulmaktayım:)