Friday 16 September 2011

The Crazy Dance.

Evet yüzyıllardır kayıplardayım.

Bir dolu olay var anlatabileceğim. Kimi güzel, kimi değil.

Ama ben şimdi onları anlatmak yerine (kesinlikle üşendiğimden değil :P) ,  bu güneşli Cuma gününe uygun bir şey paylaşmak istiyorum.

Arşivimde bulduğum kırıntılardan hazırladım bu vidyoyu. Gutu'yu tanıyorsunuz artık, kankilerin kankisi.

Geçen yaz çekmişim. Unutmuşum bile. 

Üzerinden zaman geçtikten sonra karşıma çıktığında bu tarz şeyler, daha da çok gülüyorum :)

Enjoy!

14 yorum:

Unknown said...

wuhuuuu süpper olmuş ehuehuehu bayıldım ki^^

battodol said...

♥ ♥ ♥ ♥
muhteşemsiniz :)
dance dance dance baby :)

marléne the third said...

bayılldıımmmm!! :) harika olmuş! Gutu ayrı bi olay zaten ahaha :)
bu arada başta beliren logoya da bittim :)

Unknown said...

OFFFFFFFFFF!!!! PHUUHUHUAHHAHHHHAHHAUUA!!!

Belli ki son cümlem tarafından ciddiye alınmamış! :DDD

Artık tüm saçmalatmalarım cümle alem tarafından izlendi.. gizlim saklım da kalmadığına göre huzurla hayatıma devam edebilirim!

şaka bi yana HAAAARİKAA olmuş.. Ati'yi görmek de iyi geldi.. Sen bu işi biliyosun arkadaş! kendimi şanslı hissetmeyeyim de naaabayım!

yerim seni! vityodaki herkesi de :D kendimi de yerim!

MUUUUAAAHH!! ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

nora said...

@valki: Tenk yuu!!!

@battodol: tihihihi teşekkürler!

@marléne: eheheh tenks! Yalnız o logo imovie'nin (Mac'teki video edit programı) standart logolarından ben sadece altına adımı yazdım ^_^

nora said...

@gutu: mehueheuheuehueh :D :D :D Gulu gulu kullan şekerim :D Ben çok eğlendim yaparkene, insanları da mahrum etmek istemedim bu eğlenceden :D

Muaahh!!!

Unknown said...

Cidden şahane olmuş ve cidden tam terimini bilmiyorum montaj mı derler ne derler o da şahane olmuş.
hepiniz çok şahanesiniz yahu.
bayıldım. bravo valla.

nora said...

@banyosuyu mihihih tenk yu bebik! Montaj'da Imovie'nin rolü büyük :D Çok uğraşmadım bu sefer ya ^_^

Pembe said...

Oha öldüm ya.. Gutumun şiirsel güzelliği, yeni gelin edalı dansı Ve Noranın müthiş becerisi ile bence bu yapım bu sene sonbahara damgasını vurur.. Ay hala gülüyorum.. :D

nora said...

@pembe: mehuehuehe tenk yuuuu :D Kesinlikle başyapıtım olacak! :P

Anonymous said...

waaaayt! süper olmuş yaa :)
dilerim to be contiuned olur ;)


http://thisismynotebook.blogspot.com/

!'**rengarengo**'! said...

süper olmuş!!!çok eğlenceli:D

Hesionka said...

oha oha ohaaaAAA
muhteşeeeeeeem olmuş bu!

sen jenerik olayını naapmışşsın öyle ya abartı güzel olmuş :D çok pro.

gutuyu da sedoşu da yerimg!

Anonymous said...

ben bunun filmini de beklerim ama :D

haarika olmuş ^_^