Tuesday 20 May 2008

PoPoma Kaş/Göz Çizip Siyah/Beyaz Fotoğrafını Çeksem Sanatsal Olur Mu?

İnanılması güç ama gerçek.

29 yaşındaki A.T adlı genç İstanbul'da Capitol Alışveriş Merkezinde Teknosa
adlı mağazadan bir adet Canon EOS 350D satın alırken yakalandı. Gazetecilere
yaptığı açıklamada " Herşeyi biricik karım için yaptım, pişman değilim" dedi.




Onlarca emanet makineden ve tonlarca eğreti kompozisyondan sonra, sonunda benim de herşeyiyle bana ait bir fotograf makinem oldu. (bkz. şekil A)

Vatana, millete, hepsinden önemlisi bana hayırlı olsun. Fotoğraf camiası korksun. Alp-er Tunga ölsün. Mor ve ötesi Eurovision'da sonuncu olsun.

Amatör olmayan bir fotograf makinesine sahip olmak beraberinde mobilize olmayı da gerektiriyormuş. Zira, bu aleti (!) elime aldığımdan beri yerimde duramıyorum. Herşey ve herkes birer obje artık benim için. Savulun.

Henüz bu teknolojik safsatayı çözme aşamasındayım. Finallerin de bitmesiyle, zorlu bir çalışma evresine girişme niyetindeyim. Önce normal ve sıradan kuralları sindirmeliyim ki sonra bunları yıkabileyim. Yani bir süre için sıkıcı fotograflar görmeye hazırlanın.


Kocaya kocaman teşekkür!

Bir erkek, bir kadını nasıl
mutlu edeceğini bilmeli arkadaş :)
Aşağıda sanattan uzak, tamamen hatıra amaçlı çekilmiş ilk pozları bulabilirsiniz.

Tanrı Moda sahilini korusun.












Ve bir kadın da bir erkeği nasıl mutlu edeceğini bilmeli =)


İlk adam akıllı gönderimin sonuna geldim. Henüz bu blogger'ı tam çözemediğimden biraz kaypak oldu ama idare edin artık.


Peace.


Nora.

0 yorum: