Monday, 4 August 2008

LMAO


Weekend Blast



Oldukça rahat bir hayatımız var aslında... Elle tutulur problemlerimiz ya da tasalarımız yok... Kesinlikle mutsuz değiliz...

Ancak bazen öyle bir eğlenirsiniz ki, neredeyse mükemmel olan hayatınızda "o gün" diğerleri arasında delicesine parlar. İşte geçtiğimiz haftasonu, biz öyle bir eğlendik ki...

--------------------------------------------------------------




İzmir'den Hande ile Ati geldi... Ortalama eğlence potansiyeli doğrudan artış gösterdi doğal olarak... Pizza eşliğinde biraz dedikodu, biraz memleketin durumu ve ölümüne geyik yaptık cumartesi gün boyunca... Akşam olunca tıpkı eski günlerdeki gibi minik popolarımız zar zor evden dışarı attık.. Doğru Taksim'e....





Hasretimizi miller ve efes ice şişelerinin dibinde ufaktan giderdik açıkhava bi yerlere oturup... Bu konverzasyonun sonunda ne alkole ne de muhabbete doyamadığımızı farkedip, hava da yavaştan karardığına göre, şöyle canlı müzik olan bi yerlere gitmenin şart olduğuna karar verdik.. Tıpkı eski günlerdeki gibi ... :D



Bu foto bir binanın üst katından çkeilmedi... Sahip olabileceğimiz en büyük tripodun Ati olduğunun ispatı :D



Eski kırıklar birarada ^^
---------------------------------------------------------

Saat henüz canlı müzik için oldukça erkenken ve biz çoktan çakır-keyif olmuşken, nereye gidioz sorusu gündeme geldi.. Ben yine her zamanki gibi, Old City'yi önerdim =) Bilmeyenlere not: İstiklal üstünde, bulması kolay, her zaman güzel gruplar çıkaran bütçeye uygun rocker mekan...

İdi. Meğer ben bu piyasalardan uzaklaşalı Old City Comedy Club'a dönüşmüş :S Büyük bir önyargı doğdu tabi hemen içimizde.. Ama o saatte zaten çok fazla alternatifimiz olmadığından, girmeye karar verdik...

Ve asıl eğlence o zaman başladı... Sahnedeki doğaç show'unu yapan ekip, Yersiz Oyuncular. Bizler de, içkilerimizi yudumlarken bi yandan bu spontane gösterinin bi parçası olduk... Böyle keyifli bir şey daha yok...











Şiddetle tavsiye ediyoruz.. Ailecek hastası olduk... Bundan sonra İstanbul'a gelen her misafiri bu aktiviteye götürücez...

EE tabi, bu son 2 fotografı görünce... İnsan bi yerde elindeki içkiyi bitirip bi sonrakini istememeli dio... :) Resmen nasıl içtiysek, yamulduk :D




Muahahahahahaha ^^
----------------------------------------------------------

Aynı gecenin devamında mekanda Nevermind adlı grup çıktı... Hala bıkmadan usanmadan Athena, Duman ve Kurban şarkılarını aralara sıkıştırmalarını saymazsak, geri kalan parçalarda çok iyilerdi ve inanılmaz eğlendirdiler... Özellikle basçı arkadaşı ağzımız açık izledik bi ara...










Ve bütün bunlardan ve sayamadığımız kadar bira + votkadan sonra eve dönmeyi başardık...
Peace.
Nora.

3 yorum:

ekinklch said...

süpermis oolum videoları izliorum yersiz oyuncularn..keyifli :) gelnce beni de götüüüür...

natangun said...

evet şekerim kesinlikle götürücem !!!!

Hande said...

abi vakti zamanında bu posta bile yorum yazmamış bi garibin öyküsüyüm :DDD
neyse vadesi doldu bunun zaten..

yeni buluşmalar ola da onnara yorum yazıla tez zamanda işallahüteala..

hadi bu kadar bu günlük.. sen eğlen bakalım biraz da şimdi :)