Sunday 7 September 2008

HoneyMoonniversary Highlights

Bu yıl ilkini kutladığımız "Balayıldönümü"müz dolayısıyla güncemi çok boşladım, farkındayım. Ancak kendimi bir sürü fotograf girerek affettirmeyi planlıyorum.

Balayımızı erteleye erteleye sonunda yıldönümümüzle birleştirip gerçekleştirdik. Fena da olmadı hani.....

Antalya / Alanya bölgesinde kurulmuş Goldcity adlı şehirdeydik... Cidden burası bir resort ya da otel değil... Dev bir alana kurulmuş a'dan z'ye herşeye sahip bir yerleşke... 1 hafta konakladığımız "oda" demeye dilimin varmadığı "ev"imizde 12 kat aşşağıdaki marketten alışveriş edip, tv izlerken buz gibi biralarımızı içmeye pek bir alıştık... Bünyesinde zannediorum 8 farklı bar/pub vs. i olan bu mekanda en çok hoşuma giden şey, ilk defa gece dışarı çıkarken "aman bu topuklularla çıkmim, eziyet olur" gibi cümlelere fırsat vermemesiydi... Ne de olsa bara asansörle gitmek gibi bir kutsal güce teslim etmiştim kendimi...

Yaptığımız çoğu aktiviteye kendimizi kaptırdığımızdan herşeyin fotografını çekmemişiz ama olanları hemen aktarıyorum.......







12. kattaki odamızdan gündüz ve gece görünüm...















------------------------------------------

Akın'ın aksiyon halleri... (yorumsuz)








-------------------------------------------

Trambolin ftw !!!!



Bir Superman'in yükselişi...

Ve bir Superman'in aynı hızla düşüşü...
------------------------------------------------------------






------------------------------------------------------------

Ve....... 18 / 08 /08 ........
Champaigne ftw !!!



Kocacığımın bana akşam yemeği sürprizi...... :

Her güzel şey gibi bu yılki balayıldönümümüz de bitti nidalarıyla aranızdan şimdilik ayrılıyorum.....





Peace.
nora.

0 yorum: