Thursday 25 September 2008

Bugün...

Boğaz'a nazır okuluna giderken deniz yoluyla seyir halinde olmak herkese kısmet(!) olmaz. Şanslıyım. Her gün kendime bravo çekiyorum 2 yıl önce "tercih hatası" yapmadığım için... Eşimi ve okulumu seçtim 2 yıl önce başıma geleceklerden habersiz =) Meğer başıma pek güzel şeyler gelecekmiş ^^

---------------------------------




Koca vapurda bu mübarek günlerde tıkınan tek iblis olarak yol alıyorum Beşiktaş istikametinde... Sigarayı yasakladıklarından beri tıkınma adeti edindim su üstünde... Klişe bir sahne... henüz vapurun yanaşmasına çok var ancak yolcular yolun yarısında çıkışa ( inişe mi demeli? ) diziliyorlar bir kaç kişiyi ekarte etmenin onlara hayatlarında kocaman bir 6 sn kazandıracağı düşüncesiyle. Heh... ne salakça... en önde ben olduğuma göre hepinize 6 sn taktım ooohhh ömrüme ömür kattım..... derken..... bi baktım GreenPeace karaya vurmuş... Her deniz yolculuğunun sonunda bir yerel gazete satıcısı, bir kıytırık oyuncak kakalamaya çalışan işportacı ve bir de GreenPeace anketörü görmezsem günüm iyi geçmez... Ama bu sefer büyülendim... Az önce bonus olarak kazandığım 200 sn yi harcamaya değeceğini düşünerek makinem yanımda olduğu için mutlu oldum ^^








Konuyla ilgili az da olsa bilgi edinmek için buraya tık.
green
Peace.
nora.

0 yorum: