Friday, 12 December 2008

nora:bayram temizlikçisi




Bundan bir kaç hafta önce kocam Oprah izlerken, kulak misafiri olmuştum... "Evinizdeki fazlalıklardan kurtulup, yaşadığınız yeri temizlediğinizde kilo vermeniz mümkün ! " Tam bir Oprah malzemesi haber... Konuk uzman, kilolu bir kadına zorla evindeki ıvır zıvır ne varsa attırıyor diyetine başlamadan önce...




Fazla sallamamakla beraber aklımda kalmış demek ki; ben de vizelerin bitmesiyle birlikte kendi kendimin temizlikçisi oldum...




Evimizin en küçük odası ( dizüstü bilgisayarımın bozulmasıyla benim yaşam alanım haline gelen ) çalışma odasına bi gece yarısı giriştim. Meğer biz bu odayı kullanmazken, oda kendi medeniyetini kurmuş, farklı yaşam belirtileri çıkarmış ortaya.




İşime yarayacağını düşündüğüm ama asla yaramamış ve yaramayacak ne varsa kurtuldum hepsinden. Ertesi gün Akın da aynı medeniyete ayak basıp kendi fazlalıklarından kurtuldu.




Üstüne temizlik.




Akın'ın Ankara ziyaretini fırsat bilip, evin tamamına açıldım sonra.




2 kilo vermişimdir.




Oprah'da bahsedilen "manevi" yüklerden kurtulduğum için değil, bildiğin amele performansım sebebiyle. Dizlerim kanıt olarak laboratuvara gönderilebilir: "bu dizler temizlik amacıyla yerle temas etmiş" raporu şak diye çıkacaktır.




Pek cici görünen evin aynı hızla bir felakete dönüşmemesi umuduyla...




2 yorum:

denizero said...

__ bu oda o oda mı inanamıyorum :)) harbiden ellerine sağlık ...

.....
.....
bu arada programı beraber izlemiştik ya, benim de aklımda kalmış, paso evden bişeyler atıyorum :)) tik geldi ....__

natangun said...

ahahahah di mi ya :D siz burdayken izlemiştik :D:D:D

vallahi tutmamak lazım herşeyi ya, temizlikten temizliğe elimize geçio bütün o ıvır zıvır kuru kalabalıktan başka bişi değil şekerim ^^