Friday 12 December 2008

Nostalcik : Yarıldığım anlar 1




Sanıyorum lisedeydim daha... Ordu semalarında süzülüyordum ve o zamanlar memleketimde dinlenebilen radyo kanalları pek azdı. Çoğu kanal "çıkmıyordu". Şanslı bir çocuk olarak ben, evdeki uyduyu gazeteden bilmem kaç kuponla alınmış müzik setime bağlatmıştım ve Radyo 5 dinliyordum ölümüne... Hastası olduğum program tabi ki ; Ayça Şen Başkan 'dı.







Dün bir yandan WoW oynarken bir yandan da skype'ta Erdem'le muhabbet ediyorduk.. Bi şekilde laf telefon şakalarına geldi ve ben "aaaağğğbbiiii ayçaşen vardı eskiden ne manyaktı yaaaaa" dedim. Erdem de; " aaa ne ilginç ya ayçayı tanıo musun? o benim kuzenim yaa..." deyince dumur oldum. Sanki " aaa angelina jolie yi tanıo musun? o benim kuzenim yaa.." demiş gibi :D Benim için o kadar ilahtı kendisi ^^



Bu konuşmaların üstüne hemen tabi internette bi arama moduna girdim ve Ayça Şen'in telefon şakalarından birkaç tanesini dinleme şansını buldum. Sonuç: yarıldım =)



Şu an hala bir program yapıyor mu emin değilim ama araştırmalarıma devam edicem. Bilmeyenler ya da tekrar o hınzır sesi duymak isteyenler illegal yoldan Utube'a girip aratmak suretiyle tatmin olabilirler.



---------------------------------------




Bir diğer nostalcik anımı da alkislarlayasiyorum.com ' da yaşadım bugün. 3-4 yıl önce baya takip ederdim, uzun zamandır hiç bakmamıştım.. İçerik biraz genişlemiş, istediklerimi pek kolay bulamadım ama hala komik ^^ tavsiye edilir... ---> browsera yazmaya üşeniyorum buraya tıklim





0 yorum: