Thursday 23 July 2009

Bowl it. Drink it. Pierce it.

We took the boys out today. Went to bowling first, then headed to Kadıköy and drank a little. That's when a light bulb appeared on my head. "Let's go get pierced!"

I have a secret love for piercings. Had a few, years ago.. Now I only have @ my tongue. Oh wait, now my lips shine as well ^^

My husband also joined me and had his eyebrow pierced. He used to have many piercings too. We reminded ourselves today that we're still not "old" enough ^^

Had so much fun. Let's see :

------------

Güya gezmeye çıktık. Bizim kuzenleri gezdirmeye hatta. Biraz bowling oynadıktan sonra Kadıköye gittik... Rahat battı bana tabiki. Hade piercing yaptıralım. Ik-mık...kem küm... derken ben dudağımı deldirmiştim bile. Kocam da gaza geldi tabi, onun kaşa da bi tane. Oh rahatladık.

Muhtelif yerlerimizde vardı yıllar önce ikimizin de.

Bugün birbirimize hala genç olduğumuzu hatırlattık. Yay!






8 yorum:

Unknown said...

ya hastayım size diorum anlamıorsunuz!! özendirecek şeyler yapıp duruyorsunuz kardeşim!!!!!!!
:D
hayrlı olsn, valla gaza geldm, annemin kalp krizi gecirecegini bilmesem zaten şuan cemale gidiyor olurdum :)

mc said...

çokk yakışmışşş:)

nora said...

Ah ekncim valla senin dövmeler yeter yaa :D Benim uyuşuk kocam hala çizcek de dövme yaptırcaz ^^

mc, çok merci ^^

Moonish (moonsun) said...

Son fotograf her seyi anlatiyor zaten :)) Bu arada piercing'leriniz cooook yakismis size :))

nora said...

Hihihi tişikkürler moonsun :D

lori said...

ohh jeeezzz! puahaa eng- turkish cevirisi bire bir uymamis ama "muhtelif yerlerimiz" kisminda koptum ben abi!
ayrica zuper yakismi$ , sahsen l luv it yanee :P
hv sum more! why not? n of course u'r not old, bcoz l'm not old.

nora said...

Yaw birebir çevirmiyorum ki zaten :D O zaman ruhsuz bişi oluyo. Ayrı ayrı yazıyorum...

Valla dilimdeki yıllardır duruyodu zaten, bi de bu yeter yaw, ironman olmanın bi anlamı yok yane ehuehe :D

yokamania said...

Fotograflar cok guzel...