Wednesday, 28 October 2009

Confessions of MMQ, no:1


Today for the first time, MouMouQue and Cappy cuddled and slept together :O *shock*
-----------------
Bugün ilk defa MuMuK ve Cappy sarılıp beraber uyudular :O

cheers
nora

Sunday, 25 October 2009

Chez Hesi & Lore...



Cumartesi akşamı saat 8 civarında Hesi aranır ve "Biz geliyoruuuzzzz!" denir... Akşam akşam kıza eziyet... Böyle gıcığız işte biz =)

Ama iyi ki de gitmişiz, nasıl eğlendik yahu...
Hatta en son, gece 2 gibi bütün esnemeleri falan görmemezlikten gelip oturduk bayağı uzun =)



Hamarat hatun 5 dakikada cupcakeleri döktürdü.... Yummmmm..... Nefisti !


Karı-koca elimizden düşürmedik Guitar Hero'yu... Bildiğin çocuklar gibi kavga ettik bi de bol bol, "yeter yaa biraz da ben çalcaaağğmmm" şeklinde :D


Sonra Singstar'da bir duetler yapmışız Hesicümle.... Offf.... Akıllara zarar... Yoksa kulaklara mı demeliyim? :P Bu arada kafamdaki extensionlar da hamaratlar hamaratı Hesi hanımın kendi imalatı... Ba-yıl-dım !!! Bütün gece çıkarmadım kafamdan... Eee o da hediye etti tabiki bana bunları , ehuehe yaşasın ! (yüzsüz nora sınır tanımıyor)


Bir ara benim kendi kendime yapmaya çalışıp da beceremediğim clutch'ı da sağolsun Hesi tamamladı... Hem de bana da öğretti şu zımbalama işini... Bayıldım resmen, en kısa zamanda alıcam ben de o aletten...


Offff allahım bi de bana WoW temalı bir clutch yapmış datlum... Nasıl güzel yahu !!!!!!!

Bir de kızın evinden o kadar çok şey topladım ki anlatamam...

nora- Aaaaa Hesi bu neeğğğ?
hesi- Al canım senin olsun...
nora- Hö? Piki....tihihihi =)

nora- Ohaa bu ne kadar güzelmiş....
hesi- Alabilirsin canım...
nora- Valla mı?
hesi- ee evet?
nora- Yahhuuuuu !!!

Şeklinde diyaloglarla geçti bütün gece... Resmen evime elim kolum dolu döndüm :D

Hesionka ve Loreathan çiftine kocaman teşekkürler buradan !!! Çoooook eğlendik !!! Tacizlerimiz devam edicek !!!

cheers !
nora.

Wednesday, 21 October 2009

Meet Homer.


Bugün Ömer a.k.a HomerDomer bizdeydi. Eve bi girdim karşımda şu yukarıdaki tipi görmemle çığlık atmam bir oldu tabi =)
Sempatik bir arkadaşımızdır kendisi.
Hiç susmaz.
Eğer izlemekte olduğunuz bir filmi kendisi daha önce görmüşse, size eziyetlerin en sağlamını çektirir.
Bir çok Kemal Sunal filminin ve Zeki Alasya-Metin Akpınar parodisinin repliklerini ezbere bilir ve bunları sıkılmadan -durup dururken- paylaşır sizinle. İsteseniz de istemeseniz de.
Günün birinde Cengiz Kurtoğlu'nun bir şarkısını bildim diye, o günden beri bana kro der. Halbuki çok asortik bir insanımdır ben. Sadece repertuarım geniş. ;)
Ömer çok konuşur. Valla.
Şarkıların sözlerini değiştirir, gerekirse küfürlü bir biçimde.
Gayet ciddi sorduğunuz bir soruya komik bir aksanla ingilizce cevap verebilir. Bu bizi artık şaşırtmaz.
İnsanların isimleriyle kafiyeli cümleler kurar.
Bizim onu dinleyecek enerjimiz biter, onunki hiç bitmez.
He bi de bekar.
Kediye yuva bulamadık, belki Homer'a bi kısmet buluruz.
Yok artık =)

cheers.
nora

NOT: Fotoğraftaki aynayı pek sevdiceğim Hande arkadaşım teee İzmirlerden bana hediye getirmişti !!! Öperim Handecüm muhtelif yerlerinden ! Mocuruks!

Friday, 16 October 2009

C is for CAPPY !



Var ya.

Sizden korkulur.

Zaten çok kalabalık olmaya başladınız, hep bir ağızdan birşeyler isteyince, imkansız gibi görünen bile gerçek oluyor.

CAPPY ARTIK BİZİMLE KALIYOR!

Zaten isteyen de olmamıştı benim tek gözlü canavarımı. Siz de tüm izleyicilerim (izleyicilerim derken?)birleşip paso "keşke senle kalabilse" diye düşündüğünüz için, mucize gerçekleşti :D

MuMuK efendi bastı bağrına Cappy Hanım'ı :D Biz de şoklardayız :D Ama itiraf etmeliyim, Cappy'nin o sakin yapısı sayesinde kabul edebildi MuMuk... İlk günler bir araya getirmeye çalıştığımızda MuMuK'un salladığı patilere karşı oyun zannedip göbeğini açması... MuMuK taaruzdayken kaçmak yerine öylece durup masum masum bakması... Ve tabi ki hiçbir şekilde MuMuK'a tıslamayıp, vurmaya çalışmaması... Aferin benim kızıma. Anasının kızı. (!wtf?)


Tabi çok kolay olmadı... Ama beklediğimiz kadar zor da değildi. Hızlı gerçekleşti açıkçası... Günlerce kapalı kapılar arkasından birbirlerinin kokularına alıştılar sanırım. Bir süre sonra o kapıların kapalı olmasına sinir oldular tabiki :D Biz de hayli zorlanıyorduk, "eaaahhh açalım artık yahu" olduk.

Neyse efenim, uzun lafın kısası, şu anki durumumuz şöyle; bir odadan diğerine koşan bir kedi görüyorsunuz... arkasından bir tane daha ! sonra o arkadaki kedi diğer bir odaya koşuyor, diğeri de peşinden ! Bildiğin cilveleşiyorlar artık :D MuMuK efendinin tıslamaları yok denecek kadar azaldı... Öteki kuduruk zaten hayatından memnun :D


Önce pek yüz vermedi MuMuK, ayrı odalarda takıldılar kapıların açık olmasına karşın... Ama artık biri nerde uyuyorsa diğeri de o odada... :D Hala kucak kucağa yatmıyolar belki ama, birbirlerinden de pek ayrılamıyolar :D

Henüz kaynaşmamışlarken boyut farkını görmeniz için çekmiştim güya :D

ama sonra yanyana çekebileceğimi farkettim :D

hem de birden çok kez...

hem de hayal edemeyeceğimiz kadar samimi pozlarda ! ( benim tipsizliğime takılmayınız ltf)






Yaaaa işte böyle...
Ummadık taş baş yardı, bir bebişin daha yeni bi yuvası oldu...
Ama nora residence'ın kontenjanı artık tamamen doldu !
NO VACANCY
diye yazdırayım neon ışıklarla ben en iyisi.
peace.
nora.

Thursday, 15 October 2009

Somebody stop me ! Aion madness !


Geçen gün ciciler cicisi Hesicimin pek muhterem kocası sağolsun, benim gibi eşeğin aklına karpuz kabuğunu soktu !


-Aion...

- n'aion?

- Yeni oyun yaa.. aaaaa bilmiyo musun? :O

-yooo....

-bir sonraki sahne-

ertesi gün, nora D&R'da...

-bir sonraki sahne-

aynı günün akşamı, nora bilgisayara yapışmış... :S

Madem öyle, ben de karakterimin resmini gireyim de çatlayanlar çatlasın :D


BU HESIONKA !!!!



BU DA LOREATHAN !!!
ehueheuheueh :D
Bir karakter de Fransız serverında açtım... hem de Asmodian tarafında :D Yaşasın kötülük !!! Onun tipi de çılgın oldu:



cheers
nora

Saturday, 10 October 2009

Welcome aboard!


10 Ekim 2009, saat: 05.15 am

Az önce Zan aradı ve aylardır beklediğimiz haber geldi.... !!!!!!

Deniz'cim Rüzgar'ı dünyaya getirmiş. İkisinin de sağlıkları yerindeymiş.

Bu saatte daha güzel bir haber olamazdı herhalde?


Tebrikleeeeeeeerrrr !!!!!!!!

*dance*

Thursday, 8 October 2009

Cappy report I




Evet, kızımızın geçici ismi Cappy. Capitol'ün yakınında bulduğum için. Ne kadar yaratıcıyım.





Bebişimizle geçen 2 gün boyunca fark ettik ki, bu yavru bayağı aç. Mamaya değil ama, bildiğin sevgiye, şevkate aç. 1 dakikalığına bile kucağınızdan indiremiyorsunuz. Hemen söylenmeye başlıyor. Bir yolunu bulup çıkıyor üstünüze zaten. Sürekli bir temas halindeyiz. Bakınız :


Pirelerden kurtulduk, karnımız tok, sıcacık güvenli ellerdeyiz... Çok mutluyuz anlayacağınız... Ve bu yüzden non-stop bir mırrlama sözkonusu. Hiç susmuyor; uyurken, uyanıkken, yemek yerken, oynarken... Mırrlamaya devam...



Az önce ailecek veterinerimiza gittik. MuMuK'un da aşısı vardı zaten, dedik Cappy'yi de alalım bir daha muayene ettirelim. ( ilk götürdüğümde benim doktorum yoktu o yüzden içim çok rahat etmemişti)
Gözle ilgili olarak, doktor enfeksiyon kapmaması için -ilerde- ameliyatla kapatılabileceğini söyledi. Dikiceklermiş. Ama şu an çok küçükmüş bu ameliyat için. Zaten şimdi antibiotik falan kullandığımız için ve evde olduğumuz için enfeksiyon riskimiz yok. Bu ilerisi için bir öneriydi.
Onun dışında sağlığımız gayet iyi. Haftaya karnemizi de alıcaz -bugün bilgisayarda bir problem vardı da- ve yeni yuvamızı aramaya devam edicez.
MuMuşkomun da tırnaklarını kestirdik, yavruya bir zarar vermesin diye. Ama hala ikisini bir araya getiremiyoruz... Tıssslamalar, pati atıp kaçmalar... Yavruyu kucağımızda tutup gösterebiliyoruz sadece MuMuk efendiye... O bile yetiyor bizimkini sinirlendirmeye... Cappy'ninse dünyadan haberi yok, öyle bakıyor canavar oğluma...

Sevgisini göstermekten hiç çekinmeyen bir bebek bu daha... N'olur siz de çekinmeyin. Etrafınıza şöyle bir sorun, soruşturun. Bu özel yavruya "gözü" gibi bakabilecek birileri varsa, lütfen bana haber verin.
peace.
nora.

Tuesday, 6 October 2009

Yine....


Okuldan eve dönerken, Capitol'ün yanındaki caddede (evet evet o vızır vızır araba geçen caddede) bu güzelliği görünce, yanından yürüyüp geçemedim... Ne kadar kötü bir huyum var di mi? Yüzlerce insan dönüp bakmadan hayatlarına devam ederken, ben yapamadım...


Yavrunun problemi sadece aç olması değildi, tek gözünü kaybetmiş :( Ama bu onu daha az güzel ya da daha az sevimli yapmıyor... henüz 2 aylık kadar ve inanılmaz sevgi dolu... Elinizi uzattığınızda bir mırlaması var.... yan odadan duyabilirsiniz...


Hemen aldım veterinere götürdüm önce... Bir kaç göz damla vs. yazdı, pire damlası aşı falan ilk müdahaleyi yaptı.. Şimdi geldik evdeyiz.


Evde yetişkin bir kedim olduğu için, ayrı odalarda tutuyoruz şu an... Daha önceki denemelerimden MuMuk'un evde başka bir kedi istemediğini hatırlarsınız...


Ama bu yavru için hayat inanın daha zor... Ne yazık ki tek gözünün olmayışı, onu evlatlık vermek için karşımda bir engel olucak biliyorum... Üstelik artık çevremde hayvan sahibi olmayan kimse de kalmadı...


1 hafta düzenli ilaçlarını vericem, ama bu arada eve alışırsa bu bebek için dışarıda bir hayat normalden daha da zor olucak...


Eğer çevrenizde bu konuda bana yardımcı olabilecek, bahçeli bir evde yaşayan, kedi seven/bakan birileri varsa lütfen haber verin...


Bebiş de ben de çok çaresiziz..... :(


Ve evet, onları görüp de görmemezlikten gelemiyorum.


Yanlarından yürüyüp geçemiyorum...
:(

mmmm...yummy...mmmm

Best way to celebrate anything is....a....
CHEESECAKE !

Yup he is 3+1 = 31 yrs old now ^^
peace
nora

Sunday, 4 October 2009

Family Portrait


İyi ki doğdun da benim oldun.
Mutlu yıllar bitanem.
nora.

T'as mangé quoi? ^^


Little Candy Thief
Yükleyen Biertijd. - Diğer komik videolarını izle.

C'est super-jolie, hein?

:D:D:D

I've been Hesionized !!!


Hesi and I, we both grabbed our hubbies and had an awesome chit-chat saturday night :D Along with the beers and the chicken food... mmmhhmmm...
---------------------
Korkutucu bir şekilde biraz fazla ortak yönümüz var ailecek Hesi ve Loreathan çiftiyle :D Grafik tasarım, fotoğraf, WoW, blog vs derken kaç saat oturduk kimbilir :D Kocacımla klon çiftimizi bulduk gibi geldi :D:D:D




"Bir klonu çok sevdim !!! O beni hiç sevmiyor !!!"



Hah bu lafı söylemek için yer arıyodum yıllardır, sonunda oldu :D Ehuheehue :D

Tabi ki Hesilicious boş gelmemiş, bi sürü hediye getirmiş bana :D Ben de rahat durmamıştım gerçi hemen bi psycho project hazırlamıştım Hesi ve eşi Loreathan'a özel :D Ama bi gecede bitmediği için hem buluşmaya geç kaldım; hem de fotosunu çekmeden verdim hediyeyi sahiplerine ehuehe :D Tabi hediye vermek de güzel şey ama ALMAK DAHA GÜZEEELLL :P Hele bir de tarzıma bu kadar yakın süper şeyler üreten Hesi'nin elinden :D


Ay neyse, uzatmayalım...


Yanlarına gittiğimde piercing alışverişindeydiler...


Sonra geçtik oturduk ve hediyelerimi teslim aldım :D:D:D Başımdaki muh-te-şem tasarımı bütün gece çıkarmadım valla :D Ba-yıl-dım!

Sonra Loreathan'la bizim çocukları kapıştırdık... Preciousss ezdi geçti benimkini :(

O azıcık ışıkta Preciousss harikalar yaratırken, benim Canan psycodelic fotolar çekti :(
Bendeki hayal kırıklığı:

Ve sinir :
Ama sonra yine hediyelerim sayesinde mutluluk ehueh :DSonra benim kocacım da katıldı aramıza ve muhabbet üstüne bira, bira üstüne muhabbet.... Çok güzel bir geceydi vallahi...
En kısa zamanda yeni bir organizasyonla karşınıza çıkıcaz sevgili Hesionka ve Loreathan, ona göre !!! :D
peace.
nora.