Monday 20 June 2011

Back.



Sergiydi, finallerdi derken ayrı düştük gönül tostları, ama hasret sona eriyor. ^_^ 

Yarından tezi yok oturuyorum blogumun başına eşekler gibi yazıyorum ne var ne yok. Blogun adını yakında "bayat haberler merkezi" koyabilirim ama... pöf!!!

Neyse, derslerini takır takır geçmiş biri olarak 4 aylık yatış başladı benim için... (evet yanlış duymadınız 4 ay !!! woohhooo!!)  Zaten istemesem de can sıkıntısından daha sık yazı girerim bloga gibime geliyor :D

Bu arada şaka maka son sınıf öğrencisi oldum sonunda !!! 30'uma girmeden bitecek bu okul ;)



Görselsiz posta adetm değildir, şunu da sıkıştırayım araya... "Cinemagraph" denilen "hareketli fotoğraf" denemem... Biraz uğraştım ve kocayı da uğraştırdım ama güzel oldu sanki hımmm???




Eeeeee özlediniz mi beni? :P *şımar**şımar**şımar*

Ben sizleri de, bloguma yazmayı da çoooook özledim !!! 

Hadi bi gaz verin pliz, toparlayayım buraları ^_^





peace.



nora

36 yorum:

Anonymous said...

Oohooo süper harika olmuş yahu, uğraştığınıza değmiş!!!
Zeki Nora, akıllı Nora, Çalışkan Nora <3

pembe fiyonk said...

yaz yaz yaz :)
yalnız resim süper olmuş.harika bir teknik. ve de çok güzelsin :)

... said...

vauuv süper olmuş bu "hareketli fotoğraf" :)
sen yokken blogunu bir hayli karıştırmış biri olarak, derslerin için tebrik ediyor, hoşgeldin diyorum=)

nora said...

@Nana: Çok teşekkürler !!! Tamamdır aldım gazı Nana'cım, birazdan yatıcim ve de yarın mesaime başlicim blogdaki ! :D

@Pembe Fiyonk: Çok teşekkür ederim ! ^_^ zaten şımarık bir ruh halindeydim, iyice şımardım :D

nora said...

@particle: Aaaa ne güzel :D Sen de hoşgeldin o zaman !!! ^_^ Ve çok teşekkür ederim !

sparkling peach said...

daha dün bloguna girmiştim ve neden yazmadığını düşünmüştüm. ayrıca cinemagraph denen şeyi de daha dün öğrenmiş çok beğenmiştim. ikisini birden görmek güzel:)

serrose said...

Ohaaaa supersin bize de ogret Noraaa :)

model de teknik de super ;) daha cok yaz :)

nora said...

@sparkling peach aa--aaa ne güzel tesadüf olmuş! Ya da ne temiz kalpliymişsin! Ehehehe :) Teşekkürler!

@Serrose Ah be Serrosecum istesem de öğretemem çünkü kendim de tek başıma yapamadım, Akın'ı daralttım bi yerden sonra! Ama twitterdan bi tutorial linki yollarım, biz onun gibi yapmadık ama ondan ilham aldık diyeyim...

Aslı said...

özledikkkkk
yaz yaz yaz

fotoğraf uğraşlara değmiş şaaaane

benden, bizden... said...

bayıldımmmm harika olmuş!
sevgiler

Unknown said...

nerelerdesin sen yavru kuşum, valla nerdeyse istanbul'a atlayıp gelcektim :) döndüğüne pek bi sevindim, foton da her zamanki gibi manyak ötesi olmuş. öptüm sulu sulu :)

Sycorox said...

ya süper olmuş fotoğraf, en sevdiğim teknik zaten daha çok isteriz :)

Hesionka said...

Horlololololooooleeey Nora mezun oluyooooor! Tralaaalallaaa laaaa! 4 ay tatil mi olur yaa cık cık cık :P

Çok güzelsin canım arkidişim, baaayııııldım hareketli fötöya <3 <3 <3

Unknown said...

Amanınn şahane bişi olmuş ki bu.
Bayıldım.
Ben de link isterim.

gksk said...

bloga yeniden dönmene sevindim :) heyoo! finaller bittiğine göre artık taciz edebilir miyim moruk napıyo? ne durumda? iyi mi? hoş mu? mutlu mesut mu? diyee???
hareketli fotoğraf süper yaw! uzun uzun baktım^^ özellikle kahkülün hateketi müthiş olmuş:))

kutupayusu said...

süpersin ...harika olmuş ....

Anonymous said...

uuu beybiiii bu ne kadar muhtesem bi fotodur !!

Junkhead said...

Foto şahane olmuş,ben de bayıldım !! Uzun uzun baktırıyor insana hahahh :D

Ova (Excuse My Reading) said...

hareketli fotoğraf harry potter'dakiler gibi olmuş, süper :)

ANTİGONE said...

fotoğraf süper olmuş. iyi ki geri geldin!

Pembe said...

negzel fotö olmuş.. yetenekli nora yaz artık yaz ki söz bende yazcam.. sen yokken her gün bloğuna yeni yazı vardır belki reader a düşmemiştir diye bakan manyak var ya o benim :D özledik nora kalp kalp

Sliwer said...

Tam da geçen düşünmüştüm Nora'ya noldu acaba diye. ^^ :D

yaprak said...

Şa ha ne olmuş hem de !!

Aphraell said...

Ay bu hareketli foto şeysi ne güzelmişş!! Çok beğendim ya :) Sınavlarının bitmesi de hayırlı olsun, benim de ödevler bitti bikaç ay kadar yatış foreva bundan sonra :D

denizero said...

__çok huzur olmuş Nora...baktıkça bakasın geliyo uçuşan saçlara___

esinspiration said...

hem de çook güzel olmuş, bu kadarcık mı?devamı gelsin :)

Sed. (weba) said...

Hareketli fotoğrafa bayıldım !
Yazılarını, özellikle kedilerinle olan fotoğraflarına hasret kaldı(k)m ! Çok çok yaz ! (:

ferulago said...

ahanda harry potter tebrikler noracığım 4 ayı kıskanacaktım aslında ama sonra 8 aydır evde olduğumu hatırladım :)

battodol said...

ohhh ya yeni yazı ne güzel :)
yaz yaz daha çok yaz nora.

fotoğraf çok güzel olmuş, sergiden de fotoğraf isteriz ama :)

Unknown said...

Ohannes!! ben de bugün dönme kararı alıp post hazırladım.. gerçi herzamanki gibi bayaa bullshit ama it fells good to be back!
o sırada kim ne yazmış lan aylardır derken bir baktım sen de dönmüşsün! hell yeah!

bu arada fotoğraf haaaarika olmuş.. hatta o kadar ki saçlarının hareketinin senin ilüzyonun olduğunu anlayana kadar "ohaaa kafam çok güzel laaan!! başaran senin kafa nasıl??" dememe ramak kalmıştı! you know what i mean? ;DD

öpüyorum arım balım bebeğim!

marléne the third said...

wuuh! süper olmuş foto!
hep kendine çalışıyosun ama hep :(

asu said...

ya nora hemen başka örneklere de baktım da bu kadar iyisini göremedim. şok güzel valla bayıldım

Mrs Baros said...

OHA NORA
FOTOĞRAF?!?!?!??!?!

Unknown said...

süper über şahaneeee bi fotooo...ne kadar şikersin ya ihi...çok beğendi ben^^

Seda said...

Yaz artık elbet Nur'um yaw! Foto da dehşet olmuş, bayldım :)

vintage peony said...

çok gzel ya böyle fotolar görünce içim bi garip oluyo canlanıp gelivercek gibi :)