Thursday 23 June 2011

Début.



Artist burada ne anlatmak istiyor acaba? :P

Veeee aylar sonra sergimden karelerle buluşturuyorum sizi... Fotoğraflara geçmeden teşekkür konuşmamı da yapayım...

A'dan Z'ye her an yanımda olan, son dakikaya kadar çılgınlar gibi koşturan canım kocam Akın Tangün'e,

Bu heyecanı açılış günü benimle paylaşan, organizasyondaki tüm detayları halleden cici sınıf arkadaşlarım Damla, Ceren, Perihan, Bürge ve Cücü'me,

3 günlük İstanbul ziyaretine benim sergimi de sığdıran, saatler öncesinde gelip her bir işi yoluna koyan dünya tatlısı Selviciğim nam-ı diğer Aphraell'ciğime,

Pazartesi olmasına rağmen şehrin diğer ucundan bile üşenmeden gelip beni yalnız bırakmayan tüm arkadaşlarıma, (ki bunların arasında sizlerin de tanıdığı Marlene'cim ve Banyosuyu'cum da var)

Ve gelmeyi çok isteyip de gelemeyen ancak telefon, twitter, facebook aracılığıyla desteklerini esirgemeyen tüm tanıdıklarıma

KOCAMAN BİR TEŞEKKÜR !!!

Gerisi fotoroman....







18 yıllık canım arkadaşım, beraber büyüdüğüm dostum, Gökçe'm, karnında bebişiyle işten çıkıp geldi... *gözlerdol*









Benim için harika bir tecrübeydi, "ilk sergi" olması da ayrı bir özel kıldı bu tecrübeyi elbette... Çok az  vaktimiz vardı ve buna rağmen sorunsuz bir şekilde hallettik ^_^ Ne mutlu bana böyle güzel insanlar var çevremde ^_^

Şimdiden bir sonraki projem için düşünmeye başladım bile... Acemiliği attık, her şey daha iyi olmak zorunda ! *selfmotivate*

peace.


nora

----------------------------------------

NOT_1Bu sıralar www.nuracartangun.com'un hazırlıklarındayız... Web sitesi bittiğinde sergide olan koleksiyondan parçaları da orada görebileceksiniz...

NOT_2: Fotoğrafların basım sürecinde -ki oldukça kısa bir süreçti bu- her türlü desteğini esirgemeyen Bora'ya ayrıca teşekkür etmem gerek !!!


15 yorum:

Aphraell said...

Canım benim çok büyük bi keyifti orda bulunup hazırlıklara yardım edebilmek, asıl ben teşekkür ediyorum daha sergi açılmadan beni içeri alıp tatlı koşuşturmacanıza ortak ettiğin için :) Tıkınmayan tek bi fotoğrafım bile yok sanırım, uslanmaz bi açım resmen :D Herkes süpersonik fotoğraflarını seyre dalmışken ben anca tıkınmışım sergi boyunca :)

Sed. (weba) said...

Görmek isteyip de vakit yetersizliğinden gidemedim.
Şimdi fotoğraflara bakınca bir kez daha üzüldüm.
:(

Hesionka said...

canım arkadaşım debut sergisine gelemedim ama çok geçerli bir sebebim vardı biliyorsun *wink* *wink*

ama bundan sonra dahaa çoook sergilerin olacak ve ben hiçbirini kaçırmiyciiim!

tekrar bir de buradan tebrik edeyim beybimi ve süpersonik sergisini <3 <3 <3

esinspiration said...

tebrik ederim :) İstanbul'da olsaydım gelirdim :)

Unknown said...

canıımm. asıl biz teşekkür ederiz karı koca ucundan azıcıkta olsa bizi de bir şekilde dahil ettiğin için.
daha nice nice süpersonik sergilerin olacak.
hepsinde orda olacağız biz de.

marléne the third said...

oh ya en sonunda beklenen post! :) çok güzel bir gündü Nora, devamı mutlaka olmalı! :) hem "ustalık dönemi"ne girdin artık ehehe.
bu arada kociciğine teşekkür ederim, fotoğraflarımı çok beğendim :)
bi de artık buluşalım yoksa görünce tanıyamayacaksın beni :D

ayci said...

fotografların arasında gördüm, ne kadar mutlu gözüküyorsun.

o zaman sergi tamamlanmış gözüküyor :)

ne mutlu ;)

pommeler said...

heyooo çok sevindim nora tebrikler
daha da büyük sergiler daha güzel işler yaparsın umarım
sevgiler

denizero said...

__heeey arkada fotografımı gördüm, duygulandım..keşke orda olsaydım hatta aynı çizgili kılığımla mesela hahahaha....cicim tekrar tebrikler....en kısa zamanda Ankarada işllah__

Seda said...

Kuzucummmm ne harika olmuş sergin! Harikasın harikasın harikasın!!!

Seda said...

Kuzucuuummm ne harika geçmiş sergin!
Harikasın harikasın harikasın!!!
Nicelerine bebeim!

Unknown said...

En sonunda! :)
Fotograflara baktikca aah ah dedim durdum. Tek dilegim bundan sonra olacak butun guzel anlarda yaninda olabilmek.
Tebrikler canim benim.

eda bayraktar said...

yürekten..tebrikler...

nora said...

Herkese çok teşekkürler !!! Tek tek cevap yazamadım, kusuruma bakmayın ev biraz kalabalık ! Fırsat bulunca yazıcim !!! Öpüyorum hepinizi!!!

nickbulamiyaninsan said...

tebrikler