Tuesday 12 March 2013

Tie the knot!

Heya!

Bugün Salı.

Hava şahane.

Mumuk bile attı kendini bahçeye, güneşin tadını çıkarıyor!

Şu an Mumuk kadar şanslı olmayıp, bilgisayar başında çalışan, bu güzel havayı en iyi ihtimalle penceresinden izleyenler için bir dakika saygı duruşu... :(

Benim ise yapılacaklar listem öylesine kabardı ki, hiçbirine elim gitmiyor. Vicdan azabıyla boş boş oturuyorum sabahtan beri. Başka bir şey ile uğraşsam keyif alamıyorum, aklım hep yapmam gerekenlerde. :/ Öğrencilik bitince bu huyumdan kurtulurum sanmıştım ama nerdeeeee?!

Bak bloga post bile giriyorum durup dururken! Yeter ki yapmam gerekenleri yapmayayım! Procrastination ftw!



Geçtiğimiz Kasım ayında, kankilerin kankisi Mewişkom dünya evine girdi! O zamandan beri de New York'ta yaşıyor.. 6 yıldır neredeyse her gün görüştüğüm, her türlü kaprisimi insan üstü bir sakinlikle çeken canım arkadaşım, sayesinde mezun olduğum kuzucum artık çoook uzakta! :/ Ama ben biliyorum, aradan yıllar da geçse, görüştüğümüz an kaldığımız yerden hiçbir şey olmamış gibi devam edebiliriz her türlü şebekliğe!

Canım arkadaşımın düğün fotoğraflarını tabii ki ben çektim :) İçimden geldi bir kaç tanesini paylaşayım istiyorum!


















Nedimeler olarak o gün hepimiz siyah renk giymiştik! Yalnız benim tek bir kare fotoğrafım yok Mewoşumla, bir tek ona üzülüyorum! >.<

Kuzuma buradan da ömür boyu mutluluklar diliyorum!

Darısı bahar yaklaşırken düğün hazırlığı stresi içinde olanların başına! ^_^

peace!



nora


0 yorum: