Tuesday 2 April 2013

norajartan.com yayında!

So-nun-da!!!

Aylardır erteliyoruz, aylardır uğraşıyoruz kociyle...

Dün gece artık elini yüzünü düzelttik benim portfolio sitesinin...

Her yaptığım işi koymadım açıkçası, fotoğrafları eleme kısmı biraz sancılı oldu ama benim içime sindi...

Linkini vermeye utanıyorum diyordum ya hani :) Artık özgürce paylaşabilirim sanırım :)




Sitede sağ üstteki menüden kategorilere ulaşabilir, işlerin tamamına göz atabilirsiniz :)

Üstte ortada görünen minik oka tıklarsanız üst menü gidiyor ve fotoğraflara tam ekranımsı bakmış oluyorsunuz ^_^ Alt ortadaki minik ok ile de fotoğraf listesini "thumb" olarak görüntüleyebilirsiniz!

Nasıl olmuş?



cheers

nora

12 yorum:

Nimo said...

oha diyorum!

Hem yaptığın işler, hem site , hem sen çok fazla iyisiniz.

nora said...

@nimo Yaaa Nimocuğum şımarırım bak! ^_^ Çok teşekkürler! <3

Unknown said...

Profesyonellik böyle birşey işte.
Site muhteşem olmuş. E senin işlerini zaten biliyoruz.
Çok çok başarılı olmuş.
Bayıldımm :)

nora said...

@banyosuyu oleeeyyy :) Tişikkürler nesciğim, insan bu kadar uğraşınca dışarıdan bakamıyor, siz beğendiyseniz tamamdır hehehe :)

Seda said...

Site ayri, fotograflar ayri guzel.. profesyonellik boyle birsey demek ki.. bayildim ♥

ArgentinianBeauty said...

Gerçekten çok yeteneklisin :) Çok güzel olmuş siten, güle güle kullan :D

Unknown said...

Sevgili nora, sitene bayıldım en çok self-portrait çalışmalarını sevdim, süper, keep it up...

Unknown said...

Sevgili Nora, sitene bayıldım, sanırım en çok self-portrait çalışmalarını sevdim, süper,
keep it up:)

MeRaiL said...

Cok guzel olmus siten, tebrikler Nora'm..

mavi said...

her şey o kadar güzel ki :) sen gibi!

nora said...

@Seda Çok teşekkürler! ^_^

@Argentinian beauty : Yupppiiee teşekkürler! :)

@Yelda Çalımlı: Ah çok teşekkür ederim! Meslektaşımdan böyle güzel sözler duymak ayrı güzel!! <3

@Merail'im çok teşekkür ederim! Muccuk!

@Mavi Ah nasıl da şımarırım hemen! ^_^ Çooook teşekkürler! <3

Unknown said...

fotograflar cok güzel...
web siteside harika gözüküyor