Wednesday 9 January 2019

Yeni yıl, eski ben.


Her sene olduğu gibi, bu yıl da, 'new year resolutions' kisvesi altında kendime bloga daha sık yazacağıma dair gerçekleşmeyeceğini hepimizin bildigi sözler verdim... Ve ilk postayı Ocak ayinin 9'unda ancak giriyorum :)

Her Aralık ayında, özellikle de yeni yıla girerken genelde müthiş bir pozitif enerji yumağına dönüşürüm. Ama bu yıl tatsızım. Caresiz dertler degil, zamanı gelince paylasirim da. (Kanada ile alakalı sanmayın, hatta iyi ki buradayım dediğim bir mesele.)

Amaan neyse, ilgi budalaligi yapmak icin yazmadım, sadece genel olarak, 'bitchy' bir tip olursam kisisel algılamayın, isyanım size degil hayata :)

Iste bu ruh halindeyken yukarıda fotografını gördüğünüz takvimi görünce mağazada, 'Hah!' dedim, 'Tam da ihtiyacım olan şey buydu!' :)

Instagram story'lerimde sık sık yapraklarını kopardikca paylaşıyorum, merak eden gelsin >>> @norawashere

Simdilik bu cephede anlatacak fazla bir şey yok, müthiş ilginç hayatımda bir seyler oldukça buraya ugrayacagim tabii ki, söz!


Cheers,


N.

0 yorum: