Wednesday, 14 January 2009

narsistim ağlayanım yok :/

Ne sezon indirimleri geldi geçti... Nora tuttu kendini.. Çok uzun zamandır almadı bir çift ayakkabı kendine... Ama yetti artık ! Zaman alışveriş zamanıdır... Pamuk el cebe atıla !!! Piyasada para dönmesi lazım.. Sorumlu bir vatandaş olarak en kısa zamanda atacağım kendimi kunduracılara... Demedi demeyin...

2 yorum:

Hande said...

ah be bebeeem ya! ben blök açmadan da yorum yazabiliyomuşum ii mi! ben de aşşalık herifçioolları illa blök açalım deyyi bize yazdırtmıyolar diye hayıflanıyodum!
neyse bütün bunlar geride kaldı.. artık ateşli bi yorumcun var nur çocuğu!
gelelim papuç olayına! çıldırmış indirim günleri tam gaz ilen devam ederken sevgili kardeşin araya 2 çizme bi babet bi de oldukça topuklu bi ankleboot sıkıştırmıştı ki, anklebootlar hötte patladı.. çünkü kendilerini mudonun internet sitesinden almıştım 41 numero amma velakin sitedeki kalıpta bi prablım varmış, sığmadı itoğlu!
ben de aldım onu maazaya götürdüm, onlar da bana çek verdi, o çekle de başaran zırtosu jacket aldı.. yaaa.. sad but true!
yani caaanım gülüm anklebootlarım bırak bana yar olmayı, tam tersi bela oldular.. olsun ben o başaran köpeenden paramı almayı bilirim.. sen hiiiiç üzülme yavri yavri :DD

neyse bakalım.. ilk yorum die torpilli, dolu dolu, hatta torpidolu oldu.. sen de ne papuç alacaksan al göster görelim.. biraz fashion ya! biraz fashion ya!!

natangun said...

Ahuaheuhauehauehe :D

Oh beahhh..! zaten blogum muhteşem olmasına rağmen sinek avlıodu iyi oldu lan geldiğin :D

Valla anklebotlar rüyalarıma girio artık 80thecity son sezonundan beri :D ama malum ekonomik kriz teğetini soktu bi tarafımıza... Taşeronu en kısa zamanda gasp edip, botlarına kavuşman en büyük arzum bebek :D

Şu eziyet sınavlar bitsin, çocuk derslerini geçsin, ödüllendircem kendimi :D feeşın neymiş o zaman görücek ahali..... :P