Thursday 22 January 2009

Raid @ Beşiktaş

Geçtiğimiz haftasonu yine WoW'daki Sky adlı guildimizin nadide üyeleriyle buluştuk... Muhabbet, sohbet hiç bitmedi tabiki... Bizim oyuna asosyal ortam diyenler utansın...




Girdiğimiz instance'ın (oturduğumuz kafenin) duvarı.

Destanyah, Ozqur, Painkiller, Norajartan, Ariru, Cokimonster


Ariru, Silversky





Imba çift.... =)

---------------------------------

Arıl'ın bilgisayarı bozulmuştu... Benim finallerim vardı, oyuna giremiyordum... Biz de Arıl'ı evlat edindik 2 günlüğüne :D






Bu durum MouMouque'un sinirlerini biraz bozdu sanırım, paramparça etti çocuğun kollarını...



-------------------------------------------

Son gelişmeler böyle... Yarın Kuyaş'ın sınavı da bitti mi, Nora özgür kalıyor... Bol şans bana....

peace.

nora.

3 yorum:

Noni said...

Ben o esneyen tatlı pisiyi yerim, benim için de sever misin onu?

Sevgiler...

nora said...

Ayyy tabiki :D zaten sevmeye bahane arıyorum bir de senin için severim :D

AB said...

Nerelerdesinnnnnnnnnnn