Wednesday, 20 June 2012

Campus Galatasaray!



Hola millet!!!

Hani geçenlerde "beni çok heyecanlandıran ama henüz açıklayamayacağım bir proje"den bahsediyordum ya? Hah! İşte o proje artık bitti ve ben gururla sunuyorum sizlere... ^_^

Bir kaç gün içerisinde mezunu olacağım caaanım okulumun bir "oyun kulübü" var dünya tatlısı Aslan Evrim hocamın liderliğinde... Ve bu kulüp sadece oturup oyun oynamıyor düşünülenin aksine!

Bu yıl arı gibi çalışıp okulumuzun kuruluşunun 20. yılı şerefine, sıfırdan bir oyun yaratıyorlar !!! Özetlemem gerekirse, oyun Galatasaray Üniversitesi kampüsünde geçiyor ve dört kişiyle oynanıyor... Amacınız öğrencilerinizi mezun etmek!!! Süper fikir değil mi? ^_^

Oyunun içerisinde bir de Galatasaray Lisesi versiyonu mevcut... :)

Ben de bu süpersonik projenin fotoğraf kısmından sorumluyum ^_^ Oyunun içerisindeki kartların üzerinde yer alan sahneleri geçtiğimiz aylarda dişimizi tırnağımıza takarak ve çoook eğlenerek çektik... Yani kutunun içerisinde gördüğünüz tüm fotolar bana ait, ne güzel bir duygudur bu!



Oyunun lansmanı geçtiğimiz Cuma, Fransız Sarayı'nda, Fransız Büyükelçisi'nin bize özel verdiği davetle yapıldı. Bu vesileyle Fransız Sarayı'nı da ziyaret etmiş olduk ^_^

Bugünki Cumhuriyet Gazetesi'nde de Mine Kırıkkanat yazısında yer vermiş oyunumuza. Üstelik benim adım da GSU mezunu fotoğrafçı olarak geçiyor... ^_^ *ağızkulaklarda**şımar**şımar**sırıt* Okumak isterseniz buyrun efendim, buraya tıkkkk!!!

Dün ise oyunun tanıtım fotoğraflarını çekmekle meşguldum... Çok zor şartlar altında çalıştığımı belirtmeliyim (=^_^=) Bakınız;


Şımarık Nana aman vermedi bütün gün ^_^

Campus Galatasaray çok yakında piyasada olacak. İnanır mısınız ben de henüz hiç oynamadım =) Tüm kartları ezbere biliyorum ama! hehehe =)

Açıkçası tam da mezun olduğum yıl, böyle bir projede benim de tuzumun bulunması inanılmaz hoşuma gitti... Bir iz bırakmış gibi hissediyorum kendimi =)

Tamam tamam çok şımardım...^O^ Susmadan önce son kez, başta hocam Aslan Evrim olmak üzere emeği geçen herkese buradan da kocaman bir teşekkür edeyim!!!




cheers!


nora





NOT: Bu arada torunlarım, mezuniyet, balo gibi konularda yazacaklarım var, arayı açmadan onlar için de bir posta hazırlayacağım!


5 yorum:

GUTU said...

Ne güzel haber bu yahuuu!!
Bravo, bravo, bravo!
Oyunu bir an önce oynamak istiyorum.. seni mezun etçem hehhe :DD

Mezuniyetinin böyle bi zamana denk gelmesi büyük şans.. tebrik ediyorum arkadaşım.. hep böyle içine sinen, şükela projelerde yer alırsın umarım..

muçmuç

A.J.O said...

oww cidden JackPot olmuş bu... tebrik tebrik (= gerçektende okul biterken çok güzel bir imza atmışsın geri dönüp bakmalar için...

peace Ays...

demo said...

tebrikler!
sen böyle yazdıkça nasıl imreniyorum yaptığın işlere bi bilsen.. ama haset etmek yok, çalışmak da yok, uzaktan bakıyorum işte mutlu mesut :)
en üstteki fotoğraflara da bayıldım! seninki bildiğin harry potter modu olmuş :) bi de catfight cuk oturmuş :) saadetler diliyorum heppücüünüze :)

Madam Dö Gonç said...

Daha büssürü başarılara imza atıcaksın merakla ve ısrarla takipteyim :)

banyosuyu said...

Nana da okuldan değil miydi zaten? yoksa ben mi yanlış hatırlıyorum?
o da projede yer almak istemiş işte :)
neyse gerçekten şahane bir iş kotarmışsınız Nora'm.
tebrik ederim.
Alis'in eğitimine dair öyle uçsuz bucaksız hayallerim yok ama nedense galatasaray lisesi ya da üniversitesi hep içimde.
kökleri çok sağlam, kendini gerçekten bir grubun parçası hissedermiş gibi geliyor.