Tuesday 29 May 2012

Ne Var Ne Yok?!

Hallo millet!

Ne var, ne yok onları yazmaya geldim.


Bugün resmen hayatımın son final dönemine girdim. Kendimden bu kadar emin "son" diyebiliyorum çünkü ne yalan söyleyeyim, bu yaştan sonra artık Harvard'dan dahi gelseler, gel bi de bizde oku, üstüne para vereceğiz deseler benim vereceğim tepki açık ve net olarak "Olum bak git!" olur ^_^ ( Bu espriyi yapmayanı dövüyolar da bu aralar! Mih mih ^____^)


Finallerin can sıkıcılığının yanında çoook süper bir projeyle ilgilenmekteyim bu aralar! Şu an ne yazık ki paylaşamıyorum ama ticari bir iş değil, onun ipucunu vereyim... Zamanı gelince hiç vakit kaybetmeden buradan da paylaşacağım söz!





Bu arada websitemin yapımı uzadığı için ( hain koca! ) ve fotoğraflar elimde biriktiği için ve eski facebook sayfamın adını değiştiremediğimden, bir cinnet anında yeni bir sayfa açtım! Henüz çok fazla bir şey yok  ama yavaş yavaş ekliyorum, takip ederseniz çoooook mutlu olurum! Linki de verelim,

Nora Jartan Facebook Sahifesi :P Tıkk & Like plizz!!!


Tüm bunların dışında, cici arkadaşım Melikoşumla gaza gelip aldığımız etamin malzemelerini değerlendirmeye çalışıyorum fırsat buldukça... Kendisi 2 gün sonra elindekileri bitirmeyi başardı ancak benimki sürünmeye devam ediyor... :/ Elbet bitecek.. Bitince çok güzel olacak ama ^_^ Örnek, Cross Stitch dergisinden, Enhar sayesinde haberim olmuştu böyle bir derginin varlığından... İnanılmaz güzel modeller var... Sanırım bazı kitapçılarda mevcut bu dergi ama ben Ipad versiyonunu kullanıyorum... 2.99 gibi bir ücreti var her sayının. Her bir kuruşuna değer! Etamin / Cross Stitch severlere duyurulur!


Torunlarıma gelince ^_^ Yeminle ömrüm uzadı bu bızdıkların tatlılıkları sayesinde!!! Gerçekten anlatılması çok zor, tekrar ediyorum, görmeniz lazım!!! Düne kadar Sushi yanlarından ayrılmamak için sepetten çıkmıyordu, ben de yanlarına yaptım bi yatak (yer yatağı stayla!), kociyle dönüşümlü kızımızı doyurduk, ettik, sıkılmasın diye vakit geçirdik yanında =)


Bebişler inanılmaz hızlı büyüyorlar! 2 gün önce esnemeyi öğrendiler *cuteness level 25000!* ve şimdi zırt pırt esniyorlar =) Ağızlarında tek bir dişleri bile olmadığı için çok komik görünüyorlar =) Son bir kaç gündür çok yoğundum çekemedim yeni fotolarını ama o hallerini mutlaka size göstericem ^_^

Yukarıdaki fotoyu 3. ya da 4. gün çektim, şimdi biraz daha kediye benzemeye başladılar, fare formundan çıkıp =) Hatta tüyler pofurmaya bile başladı! Anneleri tüm gün yalıyor, temizliyor, emziriyor... Aslan kızım benim... Ama hala sürünerek ilerliyorlar ve gözleri henüz açılmadı hiçbirinin =)


İyi ki caaaanım eski evimizi bırakıp bahçeli diye bu eve taşındık! Bu sene yaz mevsiminin de gelmeyeceği tuttu!!! :/ Arada güneş yüzünü gösterirse atıyoruz kendimizi dışarı... Onun dışında Zeus Bey'in dev tuvaleti işlevinde güzelim bahçe... 

Madem bu yıl yaz gelmiyor, ben de bu sene rejime girmiyorum o zaman kardeşim! *atar**atar* Bir büyükbaş edasıyla ne bulursam yiyorum! Hıh!


------------------


Tam bir ortaya karışık posta oldu bu kez... Daha fazla uzatmayayım... Eurovision'la ilgili düşüncelerimi de bir sonraki postaya saklayayım! ^_^


Eeeee izlediniz mi Cumartesi gecesi milli mücadelemiz olan Örovizyonu? =) 



Peace.


nora




12 yorum:

Unknown said...

hahahoho! 4 in a Row'a çok güldüm :DD
bızdıklar yakında tarafımca manyaklar gibi sevilecek! çok heycanlıyım o yüzden >_<
ya o deel de, benim punk kafası cross-stitch ne oldu bacım sorması ayıp?? geldiğimde alıcam onu kaldığın yerden ben devam edicem artık.. umarım kaybetmemişsindir! senden ümidi kestim :P

defne said...

okul bitince yıllar geçince insan çektiği sıkıntıyı unutup master'a falan başlayıveriyor :) ben 6yıldan sonra seve seve döndüm, hatta az sonra bir finalim var ama ona çalışmaktan blog okumak yine de daha zevkli :) sana da başarılar, bana daa

yerdenuzak said...

Bende bir etamin ve Cross Stitch dergisi hayranıyım, IPad uygulamasını şimdi senden öğrendim, denemek için sabırsızlanıyorum, ben seni neden bugün keşfettim ki acaba:( ;)

A.J.O said...

minişlerin çok sirin... umarım yaşarlar ve sağlıklı birer topik olurlar... :) benim de bahçede beslediğim pisiş yavrulamıştı fakat bir akşam kontrole giderken bir siyah azrail köpek gördüm ben onu kovalayana kadar yavruşlarımı yemiş ahlaksız... :S

Unknown said...

ayy 4 in a Row a ben de bayıldım. özellikle sol alttakine :)

Ben de bu aralar etamine başlamak istiyordum. bir türlü malzeme alamadım.bugün halledeceğim. çiçek böcükten ziyade değişik neler yaparım diye bakıyordum. i-pad alıcaz sözde Bora'ya ama özde bana :)
ona indiririm ben de.süpermiş.
battaniyen ne alemde??

ya o minnak ağız dil nedir öyle? off çok zor mıncıra mıncıra sevmeden durmak.bir tane alsak mı bile diye düşündük ama balkona güvenemiyoruz.bişey olursa mahvoluruz.

bu arada Gutu beybim İstanbıllara geliyor galiba? Valla görüşmeden bırakmam.
öperim hepiciğinizi.

nora said...

@Gutu yaaa Gutu'm çok çabuk büyüyolar, acele eetttt!!! Ya senin Punk kafası duruyo aynen ^_^ Aslında çoook az bir işi kalmıştı onun... Sen gelene kadar yapsam keşke ^_^

@defne: Yok yok, benim gibi okulu 30 yaşında bitirince özlenmez gibime geliyor =) Size derslerinizde başarılar efendim =)

@yerdenuzak: Eheheh olsun ya hiç keşfetmeyedebilirdin ^_^ Ipad'de çok rahat oluyor, evde yer kaplama derdi yok dergilerin, alıyorsun karşına vırt vırt işliyorsun ^_^ Sadece sanırım derginin yanında normalde hediye verilen bir şeyler var, onları almamış oluyorsun..

@A.J.O Ahhhh :(((( Diyorum ya dışarıda her şey çok zor :( Bizimkilerin keyfi yerinde, 5 yıldızlı otel konforundalar.. Şu an için hiçbir sıkıntı görünmüyor, yavrular ayet sağlıklı, cörk cörk anne sütüyle şişiriyorlar göbeklerini... Yetişebilsem keşke tüm kedilere bakabilsem öyle!

@banyosuyu Ayyy Nes'im sen malzeme işini hallet, ben sana bendeki dergilerden örnek yollarım =) Ipad alana kadar başlamış olursun =) Bu arada battaniye için ip alamadığımdan o gece gazla 5-6 sıra yapmıştım, şimdi çekmede nöbet tutuyor battaniyem :( Şu finaller bi geçsin eğilicem o konuya =) Bebişlere gelince, insan mıncıra mıncıra sevemiyor, pek narinler =) Elini atıyorsun yumuşacık kaburgalarını hissediyorsun =) Zaten annenin yanından almaya kalkınca kıyameti koparıyolar ^_^ Sizin balkonun çaresi tel yaptırmak, biliyorsun ben 14. katta 5 kediyle yaşıyodum bir kaç ay öncesine kadar, dikkat edince, kediyi balkona çıkarmayınca bir şey olmuyor bende tel de yoktu, balkonu açacağım zaman, evi havalandıracağım zaman kedüşleri yatak odasına kapatıyordum kısa süreliğine falan.. Konuşuruz ayrıntılı bir araya gelince =) Aliscik bi kedüşle büyüsün isterim ben ;)

Voodoo Baby said...

3. resimde bebek suratı gibi çıkmışsın 4inaRow'da ehehe :D

O minnakların biz de takipçisi olduk. Merakla bekliyorduk son durumu *-* Ağza bak yaa! Ya dil! Çok güzeller *-*

Eurovizyon'u yıllardır izlerim ilk defa ne favorim, ne de özellikle ilgimi çeken kişilerden biri kazanmadı. Hatta bir ara nineler kazansın diye dua ettiğimi hatırlıyorum :P Ama Loreen'in sesi gerçekten iyidi. Canlılarını duyana kadar favorim İzlanda'ydı. Canlı söylediklerini duyunca hayal kırıklığına uğradım. Korkunçtular :D Böyle bir şey işte :D

gatto said...

Allah analı babalı büyütsün :) Çooook tatlılar

Roselyn said...

Yerim ben onları çok süperler >w< cross-sticth olayı da ilgimi çekiyor çok ama vakit ve nakit sıkıntısı ve her şeyi yapmayı isteyişim buna engel ouyor (şu an için). çok güze şeyler var ama >.<

Hesionka said...

öncelikle şunu diim, ilk elime geçtiğin an cebren ve hile ile sana üçgen kahkül kesicem. :D

zottirikleştirme efekti ile aççık seççik görüküyor ki sana çok yakışıyore!

esnemeyi öğrenmek ne lan? esnemeyi öğrenmişler, ridiculously cute bunlar. hem o dil ne lan o dil!
yerim yerim yeriiiiim onları ben ya.

esas ben nasıl yiyorum biliyor musun sen, emzirmesem 100 kilo olmuştum. kilo almamı engelliyor diye yiyorum da yiyorum :D ama veremiyorum da tabi. tatilde de hayvanlar gibi, danalar gibi yedikten sonra rejime giricem artık :D

Seda said...

ahahah süper 4inarow olmuş abijim, bayyıldım!!1
Minnoşları ben görüp mıncıramayacağım maalesef, sen bir de benim yerime yapıver o işi kuzum!

Ben de ayılar gibi yiyorum, kendimde böyle bir kapasite olduğunu bilmiyordum, accayip acıkıyorum be yaw!

Bi de senden kargo bekliyorum halen :( Bu ay içinde göndersen ne iyi olur, yoksa gidiyoruz Aydın'a...

Öperim cümle cemalinizi! MUCKS

Nihan said...

hahaaa ilk fotoğrafları görünce gülme krizine girdim...starwars tiplemesi gibi...sanal anneanneleri olarak tatlı kuzuları kucaklıyorum..:))