Sunday 6 May 2012

Beklemedeyiz.


Kızımın doğum yatağı da dahil olmak üzere her şeyi hazırladım. 

Ya da en azından öyle zannediyorum ^_^

Benim için de yeni bir tecrübe olacak. Umarım her şey yolunda gider.

2011 "baby boom"una yetişemesek de en az onun kadar bereketli olan 2012'de torun sahibi olacağız gibi görünüyor =)





İnsan sabırsızlanıyor... Bazen "Hadi kızım bu gece doğur artık" derken yakalıyorum kendimi... Bana ne oluyorsa... 

Göbek kocaman dolanıyor bizimki hala... Ama hissediyorum çok vakit kalmadı... 


Bize bol şans dileyin olur mu?



cheers.


nora

6 yorum:

ferulago said...

Kolay bir doğum olur inşallah noracığım

Madam Dö Gonç said...

Çok heycanlı gerçekten :) Aynı heycanı ben de yaşıyordum, benim kızım da hamileydi, hamileliğin kaçıncı günü olduğunu bilmediğim için iki gün bi süreyle yanlız bırakmak zorunda kaldım evde şehir dışına çıkmam lazımdı. Ama bi arkadaşım arada gelip kontrol ediyodu evin anahtarını bırakmıştım. Ben yokken doğumunu yapmış kızım, arkadaşım da fotosunu çekip bana yollamıştı. Sonra ben eve geldim ne yavru var ne bişey. 3 yavrusunu yemiş bizimki. Meğer ölceklerini anlarsa anne kedi yermiş yavruları acı bir tecrubeyle öğrenmiş olduk. Umarım çok sevimli ve sağlıklı torunların olur Nora :)

TUĞBA'NIN DÜNYASI said...

Çok güzel bir tecrübe yaşayacağınıza eminim:) O koca göbekli halleri pek güzel oluyor. Bizim kızımız Charlotte bir ay evvel 4 tane yavru doğurdu şimdi oynamaya başladılar bile. Yalnız genelde doğum olacağı zaman biraz kuytu loş ve kapalı yerleri tercih ediyorlar. Ben de pek heves ettim yatak yaptım hasır sepetten falan ama o karton kolide doğurmayı tercih etti. Bence yatağının üzerine bir şey kapatın ışık almasın rahat etsin kuzucuk:)Mini mini halleri pek tatlı oluyor. Eviniz zaten neşeli sizin eminim yavrularla daha da neşeli olacak. Çok sevgiler Cezayir'den:)

Roselyn said...

sağlıklı ve rahat bir şekilde kavuşursunuz umarım <3 cücük arkadaş canlısı olsa ya da yeni evime çıkmış olsam birini sahiplenirdim =( Ama ne yazık ki...

Bana Sıkça Yaz said...

Ah yavrum benim, şimdi onu lohusa tacıyla yavrusunu emzirirken hayal ettim de komik oldu.

Umarım güzel ve kolay bir doğum olur.

Ben de iki kediyi hemencik kısırlaştırdığım için, çok içimde kalan bir şeydir. Acaba evde üç beş tane viyk viyk ses çıkaran yavru olsa nasıl olur diye

Sevgiler

Kokomela said...

3-5 yıl öncesinden benimde başıma gelmişti benimde kedim hamile idi biz annemle dışarda babam evde kedi ile birlikte vakit geçiriyorken telefonum çaldı ve babam bu kızın doğurmak üzere seni arıyor çabuk koş gelll dedi nasıl koştum eve hatırlamıyorum hemen yatagına bir örtü serdim ve kapıyı kapatıp onun göbegiği okşamaya başladım ben dokundukça biraz daha rahatlıyordu ve sonunda ilk yavru çıktı derken birden hepsi çıkıverdi minicikler fare gibi çok değişik bi duygu 5 torunum olmuştu :D evde curcuna :)))