Friday 11 May 2012

Flashback Friday!

Hello millet!

Bu haftaki Flashback Friday bölümünün konuğu yine BEN. Hep ben, ben, ben BEN! Mehueheuhe ruh hastası bir imaj çizdim sanırım =) Ama kişisel bir blog olması sebebiyle bir şekilde zaten hep kendimden bahsediyorum değil mi?

Oh yeah. 

Çok fazla zevzeklik yapmadan sizi 6-7 yıl öncesine götürüyorum. 

İzmir'den ayrılmadan önce, Kordon'da son içişler...


Biraz depresif bir dönemimdi, itiraf etmeliyim...


Hatta yanlış hatırlamıyorsam bu fotoğrafların çekildiği gece karar vermiştim İzmir'i terk etmeye...

Belki de bu fotoğrafları görmek bana o anları hatırlattı, emin olamadım şimdi...


İçince şebeklikte sınır tanımayan genç Nora'ya burdan sesleniyorum, "Kızım madem böyle saçma hallere giriyorsun, bari fotoğraf çektirme! " =)

Bir de şimdiki zaman Nora'sına sesleneyim; "Kızım madem böyle fotoğraflar çektiriyorsun, bari bloguna girme!!! " ^_^

Siz 10 yıl genç halinize seslenseydiniz ne derdiniz? ^_^

Cheers.

Nora


12 yorum:

watashi wa sinem said...

10 yıl önceki simone ye seslenme imkanım olsa aynen şöyle derdim "her ne olursa olsun, kim ne derse desin aldırmadan yaşa, hiçbir zaman dost edinmeye veya fedakarlık yapmaya çabalama çünkü 10 yıl sonra hiçbiri yanında olmayacak ! anneni babanı üzme! ama anneni babanı dinleyip öğretmen de olma :D sen içinden geleni yap ! git ve özel yetenek sınavına gir" ahaha :D ben böyle derdim ama o zamanki simone de dinlemezdi ki :)

nora said...

@Simone Aaaaa di mi yaa? O zamanki halimiz hayatta dinlemezdi şimdiki bizi!!! Çok doğru! ^_^

fuly said...

5 yıl önceki halim bi ihtimal "haklısın lan galiba" dese bile 10 yıl önceki halim tipik bir ergen tribi ile "he he" diyip beni geçiştirebilir bende bu yaşımın verdiği büyüklük ve olgunlukla ağzıma ağzıma çarpabilirdim kendimin :)

e ama sanırım iyi ki gelmişsin hm?

Unknown said...

azcık da değişseymişin yahu bu ne?
iyi ki gelmişsin bence de.
ben 10 yıl önceki halime, ya da çocuk halime hiiiç kendini üzme bunların hepsi bitecek ve çok mutlu olacaksın derdim :)

Unknown said...

ahhh nora ahhhh içmicektin o gece ve vermicektin o izmir'den ayrılma kararını. mehhhh :(

Hesionka said...

Off yavrum ya o zaman da şimdiki kadar güzelsin! ♥

10 sene önceki hesi'ye "Şu anda dünya kadar boş vaktin var, bok bok işlerle uğraşacağına doğru düzgün birşeylerle uğraş" derdi.

İyi ki de ayrılmışssın ya biz nerden bulacaktık klon çiftimizi yahu! ow yoooooooooooooo

Unknown said...

off çok iyi hatırlıyorum bugünü olm ya!

her zamanki kordon triplerimizden biriydi işte.. hatırlayacak çok da bişey yok zaten.. hahahhaa :DD

ama uzun bi geceydi.. bu fotoğrafları da bizim dandik makineyle çekmiştik hatta yanılmıyozam O_o

ben 10 yıl önceki halime muhtemelen "azına sıçayım hande!" derdim.. hatta bi 10 yıl sonra da muhtemelen aynı şeyi söyleyeceğim! muwahah

nora said...

@fuly Ahahahahah =) Evet ya hiç pişman olmadım bu hayat değiştirici kararımdan ^_^

@banyosuyu Ehehehe sorma şekerim, binbir surat nora^_^ Ahhh bi de o zamanlardaki kadar zayıf olabilsem? Ama sanırım o formumu hızlı hayatıma borçluydum ki şu an çooook zor geliyor =) Ahh bak insan göremiyor boktan bir durumun içindeyken gelecek güzel günlerini... :(

@pinosh ahahaha Pinoshcum o kararın içkiyle çok alakası yoktu ^_^ Zaten ertesi gün ayık kafayla terketmiştim şehri =)

@hesionka Yaa ama olur muuuu o zamanlarda yaptıklarımız dünyanın en önemli şeyi gibi gelmiyor muydu sanki? =) Aynen ya zerre pişman değilim ben de, ooohh iyi ki gelmişim! <3

@Gutu Ya evet sizin makinadan bunlar! Ben de o gece kimler vardı kimler yoktu hiiiç hatırlamıyorum vallahi... O kadar çok Kordon'da saçmalama anımız var ki, hepsi birbirine girdi kafamda ^_^ Ehueheuhe sana 10 yıl sonra soracağım bu soruyu tekrar o zaman =)

Başak Ağın said...

vay arkadaş!!! ben yeni gördüm postu önceliklen onu söyliyim. bir de 10 yıl önceki halin olduğunu anlamadan, "aaa nora saçını boyatmış yakışmış yauuu" falan dedim kendi kendime. klon musun nesin hatun?!

Başak Ağın said...

vay arkadaş!!! ben yeni gördüm postu önceliklen onu söyliyim. bir de 10 yıl önceki halin olduğunu anlamadan, "aaa nora saçını boyatmış yakışmış yauuu" falan dedim kendi kendime. klon musun nesin hatun?!

nora said...

@wykka Ahahahah Wykka'm beni de güldürdün sabah sabah ^_^ Nerdeeee o günler!!! 52 kilo yerinde duramayan enerji patlaması yaşayan gencecik bir kız o fotodaki :) Henüz bugünkü koltuk patatesi haline dönüşmemiş mihihihihi ^_^

sms said...

kızım salak mısın niye hemen evleniyorsun hıyar derdim ben kendime.b.k mu var derdim.