Wednesday 16 May 2012

I've been Hesionized!

Kankilerin kankisi Hesionka'mın kendi blogunda fotoğraf kaydırmalı götürgeç şeyini gördüğüm an (blogun üst kısmında değişen fotoğraflardan bahsediyorum) kendisine koştum tabii ki viyaklayarak ve de *puppy eyes* halimi bürünerek... ^_^

Yazık kuzum da gecenin köründe bana tarif ederek yaptırmaya çalıştı ama tabii ki beceremedim =) HTML zımbırtısı, kodlar vs. latinceden farksız benim için! O gece biraz daha kassam ya bloggerı çökertecektik ya da kendi totomda dönecekti fotoğraflar ^_^

Neyse, bir kaç gün sonra blogumu Hesişkomun sihirli parmaklarına bıraktım ve ta-daaa!!! Benim de kaydırmaçım oldu!!!

Şimdilik fotoğrafları değiştirmeyi öğrenemediğimden bu fotolarla idare edin.. En kısa zamanda marifetli arkadaşımı bir köşede kıstırıp öğreneceğim söz! ^O^

Ben de kendisine teşekkür hediyesi olarak bu fotosunu yolluyorum burdan! İzmir gezimiz sırasında Çeşme'de çekmiştik sanırım, unutmuştur bile çünkü hala o geziyi yazmadım ben kaç sene oldu! YUH bana! Artık Flashback Friday kategorisinde yazarım bi ara mih mih =)

Öhömm, neyse... Voila!


<3

cheers!

nora

8 yorum:

Cessie said...

Kaydırmalı götürgeç gerçekten çok güzel olmuş.
Eğer açıklamasaydın "üstteki fotoğraflardan söz ediyorum" diye kesinlikle anlamayacaktım. :D
Açıklama olayına çok güldüm. Evet anlatabildim mi bilmiyorum.

Doorstepping said...

Sagdan sagdan geliyorlar kısmı şahane, Hesi'de de bayılıyordum.
Güle güle kay :)))

Matissera said...

harika olmuş valla gülü gülü kullan ^^
Hesi'nin fotoğraf da çok şekermiş, ah o buluşma ne güzeldi, keşke tekrar olsa da sen postunu yapmasan da olur yine :)

Hesionka said...

sevgılııııım sen iste yeter ki kankitom!

yok lem unuturmuyum iphoneda her bir yerde fotoları duruyore ^___^

fotoğrafta da çirkinlikten ölmek üzereyim he asdfasdfa
atın la bunu denize falan dökün >_____<

Hesionka said...

sevgılııııım sen iste yeter ki kankitom!

yok lem unuturmuyum iphoneda her bir yerde fotoları duruyore ^___^

fotoğrafta da çirkinlikten ölmek üzereyim he asdfasdfa
atın la bunu denize falan dökün >_____<

nora said...

@Cessie Mihihihihi =) Daha adını bile telafuz edemiyorum işte düşünün! ^_^

@Doorstepping Tenk yuuuu şekerim! Hep beraber kayalım wiiieeehhiiieee!!!

@Matissera Ah benim kafam o buluşmada zilyon olmasaydı kendi açımdan daha da güzel olacaktı ama =) Off Eloşka azıcık büyüsün yine yapalım!

@Hesionka Aaaaa olur mu yaaa! Ben şahsen çogh beğendiğim için özelliklen seçtim bu fotoyu! Bence süper cici çıkmışsın bi kerem! Ayyy bak Mati'ye de dediğim gibi Eloşka azıcık büyüsün yine yapalım bi İzmir çıkartması!!!

Seda said...

wiyuhuuuuuu!!! Harika olmuş yawriimmm! Hesişko'nun ellerine sağlık walla

the world is MinE said...

hakket pek guzel olmus kaydırma şeysi :)fotoğraflar çoğalınca daha bi hoş hatta süper olur sanırsam. biraz büyüyünce ben de öğreneyim bari :)yapanında yaptıranında emeğine sağlık tatlımmm :)