Thursday, 17 January 2013

Busy bee!

Hola!

Şu an ne yapıyorum biliyor musunuz?

Ertelenen yarınki çekim işi için mutluluk dansı yapıyorum :)

Çekim Studio Nora'da yapılacak, ve şu an orası benim stüdyomdan atölyeme dönüşmüş durumda :)

Toplamaya çok üşeniyordum, bir sürü de paket hazırlamam lazım zaten.. :)

Oooohh süper oldu, şu an çayımı alıp bloglayacağıma, sağı solu topluyor olacaktım ki beni tanıyanlar bu konularda ne kadar üşengeç bir insan olduğumu bilir ^_^


Geçtiğimiz günlerde yağan karla ilgili tweet atmak, ne bileyim instagramda kahve fincanımızın kadraja girdiği pencere önü pozlar paylaşmak hepimizin göreviydi. :} 

Biz Sissy kızımla bir değişiklik yapıp kendimizi attık bahçeye =) 

Bu kadar güzel olunur diyorum! Evimizin en zeki kızıdır kendisi, dolayısıyla hep bi belaya bulaşmayı da başarır!


Sissy a.k.a Hover Cat ^o^

Zilli Sissy'm nasıl deli deli oynadı görmeniz lazımdı =) Kendisi hakkında bir meme yapmamı bile sağladı kuduruk!


Daha bir sürü canavar fotolar var, bi elden geçireyim onları da paylaşicim! ^_^


Bu arada kolyesine kavuşan paylaşıyor! Ben de inanılmaz mutlu oluyorum insanlarının boynunda benim elimden çıkan cicileri gördükçe!

Üretmek, ürettiğinin beğenilmesi, böyle bir şımartılma olamaz! ^_^





Trust Me I'm A Blogger en sevilenlerden :) 

Yeni yeni ürünler üzerinde çalışıyorum, çok yakında yepisyeni ciciler giricim! Azıcık sabır!

Bu arada Trust Me I'm A Blogger ve Batman kolyeler tükenmek üzere, son adetler! Kapanın elinde kalacak!

Farkındayım bu aralar sürekli bunlar hakkında konuşuyorum ama dedim ya, beni cidden heyecanlandıran bir proje.. İlgi görüyor olması da ayrı bir heyecan katıyor :) Bozuk plak gibi sadece bununla ilgili konuşmak, düşünmek geliyor içimden eheheh :)

Bu konuyla ilgili spamlerime katlanan sizlere ve başta Gutu'm, Hesi'm, Nes'im olmak üzere her türlü desteğini gösteren canım arkadaşlarıma buradan da teşekkür etmeliyim. Unuttuğum birileri varsa, ne olur kusuruma bakmasın, internet trafiğim o kadar yoğunlaştı ki, kafa oldu pelte! ^_^

Ha! Bir de bugün dünyalar cicisi Yeliz'in Dünyası'ndan paketim geldiiii!!! Şu an paylaşmicim çünkü kendisini ürünlerin çekiminde giymek istiyorum ^_^ Hani Mars'a falan gitmiş olabilirsiniz, gezegenimizden binlerce ışık yılı uzaktaysanız son yıllarda duymamış olabilirsiniz, aksi taktirde bu güzelliklerden bihaber olmanızı anlayamayacağım, Style Butik rocks!!!


Şimdilik bu kadar, folks!


cheers


nora



5 yorum:

Aphraell said...

ay o sissy'nin tatlılığı! yerim ya ^_^ kolyelerin de yenilerini bekliyorum hevesle bakalım neler çıkcak bu sefer :)

weba said...

Ah ama o Sissy'yi yerler ya! (:

hande bozbiyik said...

Sissyyyy!!!!!!!!!!!
Öldüm gülmekten yaa!!!!! keşke izleyebilseydim çıldırışlarını hahha :DD

Çalış çalış! bissürü cici yap! yanında olsam yardım ederdim sana stüdyoyu toplaman için, deeeeermişim hehehehe :P

mcurmucur!

Loreathan said...

hahaha sissy meme supermis^^

Hesionka said...

yavruuus!
ya sissy meme'e ben de bayıldım, 9gag'e koy bunu :D

ok iyi gidiyorsun beybitom aynen devam<3
kocaman öperims! <3