Wednesday 28 September 2016

Her fani bir gün sosyal medyada linç edilecektir.



"End of an era" başlığıyla yazdığım yazı aslında gitmeden önce arkadaşlarıma, aileme, blogumu yıllardır takip eden sayıca az ama birbirinden güzel insanlara yazılmış bir veda mektubuydu.

Önce blogumda paylaştım, sonra da Facebook hesabımda.

Bir arkadaşım "public yapsana, paylaşmak istiyorum" dedi.

Yaptım gitti. 

Yapmaz olaydım. Sadece benim hesabımdan iki binden fazla paylaşım oldu.

Ekşi Sözlük'e girdi, sonrasını siz düşünün.

İnci Sözlük, Biliyomuydun.com, Kanadadabirtürk gibi siteler kopyaladıkça kopyaladı, yapıştırdıkça yapıştırdı.

Aradan haftalar geçti, tam duruldu derken,

Ekşi Sözlük'te mektuba özel entry açıldı.

40 sayfa yorum.

En az 30 sayfası "s*ktirin gidin!" dedi.

Çoktan gitmiştik zaten. Manasız yordular kendilerini, beyhude harcadılar kıymetli zamanlarını.

Hayatımda yemediğim küfürleri, hakaretleri yedim. Solcusu ayrı, sağcısı ayrı sövdü. Kimsenin birleştiremediği ülkeyi benim kıytırık mektup birleştirdi sanırım. Bravo.

Oğluma bile dil uzattılar. Seviyeyi görmeniz lazım. "Bunların cenazesini bile kabul etmeyeceksin!" diyen oldu. Yuh...

Bir yerden sonra bıraktım okumayı. 

Cumhuriyet Gazetesi'nden ulaştılar, röportaj için. Önce dedim, çıkayım cevap vereyim, savunayım kendimi. Sonra dedim ki, kime neyi savunuyorsun? Daha fazla uzamasın konu diye kibarca reddettim.

Sonra koskoca Birgün gazetesi, sanki benimle röportaj yapmış gibi, benim ağzımdan çıkmamış saçma sapan cümlelerle süsleyip yayınlamış benim mektubu. Gazeteciliğinizi ayakta alkışlıyorum doğrusu...

Sözcü gazetesi iyice abartıp mektuptaki cümleleri de değiştirmiş kafasına göre, öyle yayınlamış. Sonuna da "Tüm vatanseverlere sevgilerimle..." demiş. Ee yuh!

Aydınlık gazetesi Araba Sevdası'ndan girmiş, vatan hainliğimden çıkmış.

Umarım hepiniz rahatlamışsınızdır, stresinizi atmanıza, kininizi kusmanıza bir nebze yardımcı olabildiysem ne mutlu bana.


Çünkü sayenizde, ben buraya neden geldiğimi hiç unutmayacağım. 


Tüm bu olanlara da tek yorumum budur.



peace



nora

8 yorum:

Unknown said...

haberim yoktu olanlardan çok kızdım.
siktirin gidin ha. gerizekalılar. ancak bu kadar çalışır kafaları.

pınarrr said...

ÜZGÜNÜM AMA ÇOKTA HAKSIZ SAYILMAZLAR.

pınarrr said...

SİZİ ÜZMEKTE İSTEMİYORUM ASLINDA NEYSE BOŞVERİN GİTSİN MESAJIMI

ironmoon said...

Hayallerimi gerçekleştiren insanlar olduğunu gördükçe kendi adıma da umutlanıyorum bolca. İyi ki gittiniz, mutlu olun, unutmanız zaten imkansız bu saçmalıkları! Sevgiler...

ThePrimeV said...
This comment has been removed by the author.
Psi-pisi said...

"Çünkü sayenizde, ben buraya neden geldiğimi hiç unutmayacağım." bu cümle tüm olayı en başından sonuna kadar özetliyor zaten.. :/ çok çok mutlu olun yeni hayatınızda! ^.^

Unknown said...

Merhaba; yıllardır sizi takip ediyorum ben o zamanlar yurtdışında yaşıyordum, sonra döndüm ve siz gittiniz. mektubunuzu buradan okudum haklı buldum ve ertsi günü ekşi sözlükte okudum şoke oldum, kim olduğunuzu bilmeden ne yaşadığınızı bilmeden geleceği göremeyen muhakeme yeteneği olmayan saygısız insanlar topluluğu ne olduğunu bile bilmedikleri konu üzerinden size hakaret yağdıranlar, aldırmayın. çok ama çok mutlu olun çekirdek aileniz ile :)

Unknown said...

Merhaba; yıllardır sizi takip ediyorum ben o zamanlar yurtdışında yaşıyordum, sonra döndüm ve siz gittiniz. mektubunuzu buradan okudum haklı buldum ve ertsi günü ekşi sözlükte okudum şoke oldum, kim olduğunuzu bilmeden ne yaşadığınızı bilmeden geleceği göremeyen muhakeme yeteneği olmayan saygısız insanlar topluluğu ne olduğunu bile bilmedikleri konu üzerinden size hakaret yağdıranlar, aldırmayın. çok ama çok mutlu olun çekirdek aileniz ile :)