Monday 7 February 2011

New Obsession : PS3 Move




Aslında bu yazıyı tee Aralık ayında yazacaktım ama... Ancak sıra geldi :D

Efendim yeni manyaklığımızdan bahsediyorum, PS3 + Move . İlk oynadığımızda "oha gelecekte yaşıyoruz resmen!" dedim. Evet dedim bunu. Bazen olduğumdan 45 yaş daha yaşlı söylemlerde bulunabiliyorum.


Bundan böyle arkadaş ortamlarının kralıyız sayesinde... Önceden "hadi bize gelin!" dediğimiz insanlar zaman zaman türlü bahanelerle ertelerlerdi ziyaretlerini... Artık "hadi gelin Move falan takılırız..." diyoruz yarım ağızla; kimse reddetmiyor =) 

Bir adet Sports Championship oyunumuz ve Singstar Dance'imiz var ki, oynadıktan sonra 3 kilo vermiş gibi hissediyorum :D Ok atmalar, masa tenisi oynamalar, kılıç kalkan birbirimize girişmeler oyunu Sports Championship... Ama oyun gibi değil... Wii'deki gibi hiç değil. Çok ama çok gerçekçi her şey.

Singstar Dance ise benim favorim, yılbaşında bile onu oynadık yani :D Bir yandan karaoke yapıyor, bir yandan dans ediyorsun... Bir de istersen bu rezilliğini kaydediyorsun :D:D:D

Elimde ciddi görüntüler var şantaj niteliği taşıyabilecek mwhahahah :D:D:D

Kendi rezilliğimi ise belki sonra paylaşırım sizlerle :D Şimdi utandım :D


Bir kaç hafta önce hem komşumuz hem de çok yakın arkadaşlarımız olan Nilay'lara yemeğe davetliydik... Onlara da hediye gelmiş Move paketi... Dedik süper bizim konsolları da kaptık geliyoruz ! :D Efenim önce şöyle bir sofra karşıladı bizi.. Bir süre PS'e ilgi gösteremedik haliyle... 


Bu şaheserleri silip süpürdükten sonra Move eğlencesi başladı... Ne kadar kalabalık, o kadar çok eğlence, orası kesin.


Ev sahibemiz okçulukta hünerlerini gösterirken... =)

Ev partilerinde inanılmaz zevkli oluyor velhasıl... Hele PS3'ünüz zaten varsa hiç durmayın hemen alın bir Move paketi... 

Biz bir de Heavy Rain'in move compatible halini aldık, (ben yeğenimde bitirmiştim o oyunu, bunu Akın için aldım) o da ayrı şahane... O oyun zaten bir efsane, bir de Move'la tadından yenmiyor :D

Başka bir postta Move maceramızın videolarını da paylaşicim =)

Stay Tuned.

nora

3 yorum:

Unknown said...

size gelip manyahlar gibi oynamak için sabızsızlanıyorum anadın mı! >____<

nora said...

Ya evet gelmen lazım cidden !!! Pişman olmazsın söylim !!! =)

Pembe said...

Heavy Rain bizde de var ama ben bir türlü açmadım daha ? God of War III tekrar tekrar bitirmekten :D önerini dikkate alacağım :)