Saturday 5 February 2011

Cici Ziyaret ve Şaşkın Mumuk.



Yine gecikmiş bir post ile karşınızdayım gönül tostları...

Aylar aylar önce, çoooook sevdiğimiz arkadaşlarımız Deniz+1 ile Zan ve dünyanın en yakışıklı bebeği Rüzgar bizi ziyarete gelmişlerdi... Dolu dolu bir kaç gün geçirmiştik birlikte... Misafirliklerinden hiç ama hiç sıkılmayacağım süper insanlar... Çok özledim şimdi bunları yazınca... :/

Bu vesileyle Mumuk Efendi de hayatında ilk defa bir çocukla karşılaşmış oldu... Bir saniye yanından ayrılmadı kuduruk =) Ama cidden bu kedüşler bebeğin bebek olduğunu anlıyorlar... Ben aman çizer mizer diye panik olmuştum başta ama hiçbir vukuat yaşanmadı... Şaşkın şaşkın gölgesi oldu Rüzgar bebeğin...


Bol bol gezdik... Zaten bi Denizcimler gelince bu kadar geziyoruz... Onlar yokken yapışıyoruz eve :D




Hadi yine gelin !!!! PliiizzzzzzZZZZ!!!



peace.

nora

10 yorum:

marléne the third said...

hii! bebiş de şeker ama mumuk'u yerim ben yer! o nasıl güzel bi surat yarebbim <3<3<3

. said...

Cem Adrian kingo disco da iyi geceler sevgiler zerrin

nora said...

hehehehehehh :D Mumuk'u da dünyanın en saftirik kedüşü ilan etmeliyim sanırım :DDDD Çok komik di mi? =)

nora said...

@İstanbul: Teşekkür ederim haber verdiğiniz için ama 1) Şu an salonumda 2 cici misafirim uyuyor TV açmam mümkün değil... 2) Cem Adrian kanal değiştirmeme sebep olabilecek insanlardan biri ne yazık ki :D:D:D Kafa sesiyle söylediği şarkılar ziyadesiyle içimi baymakta :D:D:D

Ayşegül said...

Mumuk; "Ne len bu? Bildiğin küçük insan.. Nasıl küçüldü acaba?.. Hımmm... Onu tek hamlede yutarım ama bu benim için çok kolay olur.."
:)

Leah said...

önceden Deniz+1'in blogunu izlerdik ne güzel yazardı çizerdi rüzgarın doğumuna kadar, artık yazmıyor mu ya nora? :(

. said...

özür özüe özür ege kayacan ile cem adrian karışmış

nora said...

@aysegul: mihihihi kimbilir daha neler geçiyordu aklından :)

@leah: vallahi Denizcim sayesinde açmıştım ben de blogumu, ona özenip :))) evet eskiden cok daha fazla yaziyordu, sadece Rüzgar bebiş yuzunden değil, işleri de çok yoğun onların :/ ben ilk fırsatta dürticim ama onu !!! ;)

@istanbul: Ahahahaha :))) Ben de bi bağlantı kuramayınca dedim benimle dalga falan mı geçiyorlar :))) Şimdi çözüldü herşey ;)

denizero said...

___aaa fotoları yeni gördüm bumbastik olmuş...hemen kendimede save ediiim...

Leah okuduğunuzu bilseydim yazardım ayol :)))))....hemen bi girişiiim :)))___

ceydabural said...

hahaha senin ki poşete girmiş :)
bebekte çok tatlı maşallah :)